Vet! Hij doet het hier ook.. en als ik hem omdraai (dus verkeerd om) werkt het weer nietquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:47 schreef Studiotje het volgende:
OH HIJ REAGEERT OOK ALS JE PLAYSTATION ZEGT.. Playstation Start
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vet! Hij doet het hier ook.. en als ik hem omdraai (dus verkeerd om) werkt het weer niet
Ben gelukkig niet de enigequote:
Kabeltje hoort inderdaad rechts te zitten, dat is gewoon de standaardquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:50 schreef Maraca het volgende:
Maar vind het nog steeds onlogisch.. want als ik muziek afspeel via mijn iPhone (dus met kabel) vind ik het logischer dat het kabeltje rechts zit en niet links
Ja, daarom deed ik hem altijd zo opquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:51 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Kabeltje hoort inderdaad rechts te zitten, dat is gewoon de standaard
Dit dusquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:50 schreef Maraca het volgende:
Maar vind het nog steeds onlogisch.. want als ik muziek afspeel via mijn iPhone (dus met kabel) vind ik het logischer dat het kabeltje rechts zit en niet links
Dat ook weer opgelostquote:
Hier nooit aan gedachtquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:53 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Maarja als hij niet werkte had ik hem ook andersom geprobeerd
Nou ja, je was wel te verstaan.. maar dan zachtjes.. dus dan zit je eerder bij instellingenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:53 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Maarja als hij niet werkte had ik hem ook andersom geprobeerd
Ditquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, je was wel te verstaan.. maar dan zachtjes.. dus dan zit je eerder bij instellingen
Ik vind 7.1 zo gaafquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:54 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dit
Maar The Last of Us speel ik dus echt niet met dat ding op, nog steeds niet. Dat surround vind ik daarbij maar niks
quote:
quote:High fidelity 7.1 virtual surround sound breathes new life into the urban jungles and alien worlds you explore, while the internal noise cancelling microphone makes it easy to connect with your friends and teammates.
Heb denk ik liever normale 5.1 of 7.1quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zit digitale 7.1 in.. je hebt een surround sound gevoel(indien de game het ondersteund)
Snap ik. Maar voor een headset is het bijzonder goedquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:56 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Heb denk ik liever normale 5.1 of 7.1
Dat is waarquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:56 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Snap ik. Maar voor een headset is het bijzonder goed
Zie nu dat je in die app ook een speciale TLOU voorinstelling hebt voor de koptelefoonquote:
Marketingsafdeling is weer bezig geweestquote:
Doe het niet zeg ik je, doe het niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zie nu dat je in die app ook een speciale TLOU voorinstelling hebt voor de koptelefoon
Nee, moet hem aansluiten met een USB kabel om te installeren.. en dan moet ik opstaan enzoquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:57 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Doe het niet zeg ik je, doe het niet.
* Studiotje poept alvast in z'n broek
Oh jaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, moet hem aansluiten met een USB kabel om te installeren.. en dan moet ik opstaan enzo
Ik gebruik hem meer in huis, dan voor het gamenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh jaook nog. Vergeten
heb dat ding amper gebruikt
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik gebruik hem meer in huis, dan voor het gamen
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:00 schreef Studiotje het volgende:
[..]!
Jij gebruikt het kabeltje ook enzo?
Dan ga ik RTL5 kijkenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:02 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja is wel een vette film, begin is alleen een beetje kut
Terechtquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:02 schreef Studiotje het volgende:
Godverdomme, vertel dit even tegen een maat hoor. Volgens mij word ik uitgelachen
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Terecht
Maar wees blij dat je niet in de winkel stond joh
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:06 schreef Studiotje het volgende:
Holy shitmet nadruk op shit
http://www.dumpert.nl/med(...)tman_moet_nodig.html
Zegt me niksquote:
Dat is een vette film jaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zegt me niksHeb vandaag The Imitation Game gekeken.. met ..
Benedict Cumberbatch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |