quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik kreeg wel vijf racksen dan ook nog patat en stokbrood kruidenboter.
quote:
Die ging er wel in. Na een hele middag motormuizenquote:
Haal je het ook steeds bij dezelfde snackbar?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:36 schreef WcPot het volgende:
[..]
Die ging er wel in. Na een hele middag motormuizen
Snackbar Papa en MamaWcPotquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Haal je het ook steeds bij dezelfde snackbar?
Dat kan twee dingen betekenen.. of je doelt erop dat bij jullie thuis de frituur aangaat of dat je ouders daadwerkelijk een snackbar hebbenquote:
Het eerstequote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat kan twee dingen betekenen.. of je doelt erop dat bij jullie thuis de frituur aangaat of dat je ouders daadwerkelijk een snackbar hebben
Ik vind dat toch altijd minder lekker dan van de snackbarquote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind dat toch altijd minder lekker dan van de snackbarMaar nu moet ik wel, want ik heb mijn frituurpan weggeflikkert
En het huis stinkt tenminste niet zoquote:
Ken ik nietquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ken ik niet
Ik had American Horrorstory gedownload, maar natuurlijk niet opgelet qua extensie. Het is .mkv en dat kan die autistische apple tv natuurlijk niet afspelen
https://handbrake.fr/downloads.phpquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ken ik niet
Ik had American Horrorstory gedownload, maar natuurlijk niet opgelet qua extensie. Het is .mkv en dat kan die autistische apple tv natuurlijk niet afspelen
Ja, gaat de Rijdende Rechter me ook nog het huis uitzetten omdat ik er niet mee om kan gaanquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:44 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Moest er nog eens bij komennaast al die vochtigheid
Die is niet aangesloten op de woonkamer, maar in een andere kamerquote:
Oeh, dat is wel handigquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:45 schreef Studiotje het volgende:
[..]
https://handbrake.fr/downloads.php
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die is niet aangesloten op de woonkamer, maar in een andere kamer
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:46 schreef tralalala het volgende:
Ik heb ook geen frituurpan thuis, anders 100% gegarandeerd #viesdik.
Nah je moet er mee om kunnen gaanquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:46 schreef tralalala het volgende:
Ik heb ook geen frituurpan thuis, anders 100% gegarandeerd #viesdik.
Tja, een soort extra kamertje waar ook de hometrainer staat.. Daar heb ik een beeldscherm neergezet en met de Chromecast stream ik dan uitzending gemist enzo tijdens het fietsenquote:
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Tja, een soort extra kamertje waar ook de hometrainer staat.. Daar heb ik een beeldscherm neergezet en met de Chromecast stream ik dan uitzending gemist enzo tijdens het fietsen
Uhhuhquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Tja, een soort extra kamertje waar ook de hometrainer staat.. Daar heb ik een beeldscherm neergezet en met de Chromecast stream ik dan uitzending gemist enzo tijdens het fietsen
Sorry.. in mijn SM-kelder heb ik een beeldscherm staan en dan stream ik het contract, zodat de submissive weet waar hij aan is begonnenquote:
DAAROM HAALDE JE DIE DOZEN UIT JE BERGINGquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Sorry.. in mijn SM-kelder heb ik een beeldscherm staan en dan stream ik het contract, zodat de submissive weet waar hij aan is begonnen
Door die 50 shades hype is nu al die zooi in de aanbiedingquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:49 schreef Studiotje het volgende:
[..]
DAAROM HAALDE JE DIE DOZEN UIT JE BERGING
SM kelder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |