Drie toeristen vragen netjes aan de gids die van de Pianista afkomt op de y-splitsing, de weg naar de top.quote:Op zondag 8 maart 2015 06:07 schreef El_Matador het volgende:
Oh joh, er zijn er meer? Dus naast hyperintelligente psycho's, onbetrouwbare reservegidsen en telefoondatamanipulators, ook gewoon échte schoften?
Het wordt steeds idioter hier.
Overleg een verklaring van de familie(s) dat zij achter jullie banjervakantie staan en ik hou direct mijn bek. Zolang die verklaring er niet is vind ik jullie plan ramptoerisme en fondsenwerving daarvoor in welke vorm dan ook ziek. Ik blijf misbruik van het topic voor jullie eigen gewin in de gaten houden en zal elke keer weer komen protesteren als hier gehengeld wordt naar hulp.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat gaan we jou niet vertellen.
[..]
Hoe krijg je het uit je toetsenbordHeb je er ooit rekening mee gehouden dat de families hier kunnen meelezen? Ga weg en blijf weg.
Ben je nog niet weg?quote:Op zondag 8 maart 2015 13:08 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Overleg een verklaring van de familie(s) dat zij achter jullie banjervakantie staan en ik hou direct mijn bek. Zolang die verklaring er niet is vind ik jullie plan ramptoerisme en fondsenwerving daarvoor in welke vorm dan ook ziek. Ik blijf misbruik van het topic voor jullie eigen gewin in de gaten houden en zal elke keer weer komen protesteren als hier gehengeld wordt naar hulp.
Dit gemoraliseer is nergens voor nodig. Er is geen gewin en ook geen misbruik.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:08 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Overleg een verklaring van de familie(s) dat zij achter jullie banjervakantie staan en ik hou direct mijn bek. Zolang die verklaring er niet is vind ik jullie plan ramptoerisme en fondsenwerving daarvoor in welke vorm dan ook ziek. Ik blijf misbruik van het topic voor jullie eigen gewin in de gaten houden en zal elke keer weer komen protesteren als hier gehengeld wordt naar hulp.
Het is toch ook gewoon ramptoerisme waar jullie je mee bezig houden?quote:Op zondag 8 maart 2015 13:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat gaan we jou niet vertellen.
[..]
Hoe krijg je het uit je toetsenbordHeb je er ooit rekening mee gehouden dat de families hier kunnen meelezen? Ga weg en blijf weg.
agter hoort ook bij het groepje vakantiegangers dat nog geld nodig heeft. Dat voor iedereen duidelijk is waarom je dit post. Verder op dit moment MeloD, Domnivoor en El_Matador. Nog meer?quote:
Er is geen ramp. Dus ook geen ramptoerisme.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is toch ook gewoon ramptoerisme waar jullie je mee bezig houden?
Dan is het lijkengeilerij ook prima...quote:Op zondag 8 maart 2015 13:16 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Er is geen ramp. Dus ook geen ramptoerisme.
Wel een zoektocht naar de waarheid.
Niets mis mee.
Prima als je het zo ziet maar niet iedereen hier is het ermee eens en gehengel naar sponsoring (in elke vorm hoorquote:Op zondag 8 maart 2015 13:16 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Er is geen ramp. Dus ook geen ramptoerisme.
Wel een zoektocht naar de waarheid.
Niets mis mee.
Ter nagedachtenis zelfsquote:Op zondag 8 maart 2015 13:19 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Het huidige verhaal is niet sluitend en dus onbevredigend. Het staat een ieder vrij om zelf een stukje dichter bij het echte verhaal te komen.
Ter nagedachtenis aan K. en L., zou je er nog bij kunnen zeggen.
Nou nee. De ouders willen het liever niet meer, die willen nu rust.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:19 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Het huidige verhaal is niet sluitend en dus onbevredigend. Het staat een ieder vrij om zelf een stukje dichter bij het echte verhaal te komen.
Ter nagedachtenis aan K. en L., zou je er nog bij kunnen zeggen.
Ik heb er geen moeite mee. Als ze daarna ook nog even de MH370 terugvinden, prima.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan is het lijkengeilerij ook prima...
En met een zoektocht naar enige waarheid heeft het natuurlijk niets te maken. Het is gewoon obsessief gedrag.
Welke rug? Niemand heeft er last van.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ter nagedachtenis zelfs? Is het niet gewoon over de rug van anderen proberen lekker te hobbyen?
Zijn ze voor dat ramptoerisme ook geld aan het inzamelen en fantaseren?quote:Op zondag 8 maart 2015 13:23 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee. Als ze daarna ook nog even de MH370 terugvinden, prima.
Het zou me niets verbazen als ze ook de familie hier mee lastig vallen...quote:Op zondag 8 maart 2015 13:25 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Welke rug? Niemand heeft er last van.
De ouders hebben geen vetorecht in dit soort zaken. Bovendien is het duidelijk dat de zoekgroep discreet en met respect te werk zal gaan.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou nee. De ouders willen het liever niet meer, die willen nu rust.
Voor wie doet men dan aan 'waarheidsvinding'?
Daar werd gisteren idd nog een voorstel voor gedaan. Gelukkig was niemand het daar mee eens.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als ze ook de familie hier mee lastig vallen...
Discretie en respect lukt ze nu al niet in dit topic dus vergeet het maar.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:27 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
De ouders hebben geen vetorecht in dit soort zaken. Bovendien is het duidelijk dat de zoekgroep discreet en met respect te werk zal gaan.
Oh, voor wie doet men dit dan? Van de ouders hoeft het niet.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:27 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
De ouders hebben geen vetorecht in dit soort zaken. Bovendien is het duidelijk dat de zoekgroep discreet en met respect te werk zal gaan.
Ik las ook wat terug en zag ook dat Mata al eens heeft geprobeerd die ouders lastig te vallen met zijn praatjes.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar werd gisteren idd nog een voorstel voor gedaan. Gelukkig was niemand het daar mee eens.
Hoe duidelijk is dat? Zo komt het hier bepaald niet over (eerder het tegenovergestelde..)quote:Op zondag 8 maart 2015 13:27 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet vóór iemand gedaan te worden. Het is en blijft nog steeds een groot mysterie ondanks de fopverklaring die naar buiten is gebracht.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, voor wie doet men dit dan? Van de ouders hoeft het niet.
Precies, het mysterie blijft.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:33 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet vóór iemand gedaan te worden. Het is en blijft nog steeds een groot mysterie ondanks de fopverklaring die naar buiten is gebracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |