obama was ook net zelf aan het koken hoorde ikquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik zal de brandweer alvast waarschuwen
Naar allemaal vrouwen!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ticket naar LA en alles
ik ga straks ook maar een dansje doen
Soulfood zeker....quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
obama was ook net zelf aan het koken hoorde ik
Overigens:quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:19 schreef Muck het volgende:
Kleine hoera:
-12 kilo inmiddels sinds ik bij mijn ouders woon
- net 17 km gefietst met het zonnetje op mijn bolletje
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Overigens:
Ik heb mijn benen geharst (en maar een klein beetje gehuild)
Dat scheelt ook weer een kilootje of wat
Jezelf kwooten. Cool. Breng me verdorie niet op ideeën.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Overigens:
Pannenkoeken?quote:
Ay, is het zo harig? Ik geloof er niks van.quote:
Het is weer lentequote:
Jezelf quoten is zoooo 1996quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jezelf kwooten. Cool. Breng me verdorie niet op ideeën.
Bij mij niet nee, bij Muck blijkbaar welquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ay, is het zo harig? Ik geloof er niks van.
Jaaaaaaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Het is weer lente
[..]
Jezelf quoten is zoooo 1996
Van mij mag je ook.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Het is weer lente
[..]
Jezelf quoten is zoooo 1996
Oh, shit mijn multitasken viel in duigen, Mijn excuses.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij mij niet nee, bij Muck blijkbaar wel
Wat is dat?quote:
Mijn moestuin groeit als een mallequote:
Geeft niet hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh, shit mijn multitasken viel in duigen, Mijn excuses.
Melkquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is dat?
Pasta, ja dûh, maar met .... ?
Toen kon je nog heul niet qootenquote:
Het was hier vandaag 10 graden! TIEN!quote:
Gewoon pasta die je van je mama hebt gekregen, best handig.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is dat?
Extra groentenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is dat?
Ssssstquote:
Ja, wit. Met strepenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn moestuin groeit als een malle
De krokusjes veroveren de tuin van mijn ouders
Ik ben single
Ik verbaas me erover hoe wit ik ook alweer ben
Ja, lente
Ik ben nogal een koukleum want hier was het toch 12 °C.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het was hier vandaag 10 graden! TIEN!
En dat eten ze?quote:
Konijnen zijn er gek op.quote:
Wat je niet ziet, dat is er niet.quote:
Ahw. Dekentje erbij?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben nogal een koukleum want hier was het toch 12 °C.
Uhuh. Geen bikini's meer voor mijquote:
Oh die strepenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uhuh. Geen bikini's meer voor mij
Lekker, verdomme jij hebt tot nu toe vandaag louter goede ideeën, ik ga hier vaker komen.quote:
Eigenlijk ook nooit voor mij hoor. Ooit, in eigen achtertuinquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh die strepen
Mja, nooit bikini's voor mij
Dan interesseert het me ook niet neequote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eigenlijk ook nooit voor mij hoor. Ooit, in eigen achtertuin
*stapelt vast blokjes hout op elkaar voor straks*quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lekker, verdomme jij hebt tot nu toe vandaag louter goede ideeën, ik ga hier vaker komen.
Helaas heb ik alleen een verwarming.![]()
Laatst in het zwembad besloot mijn badpak onaangekondigd strapless te wordenquote:
Ik pas me wel aan, voor deze keer, want dat is normaliter niks voor mij dat aanpassen. Maar je bent gewoon te aardig, en dan kan ik niet meer weigeren.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*stapelt vast blokjes hout op elkaar voor straks*
Drankje erbij?
Of dat liever straks en zo eerst koffie?
Tuurlijk wel. Je mag gewoon keihard neeeee blech, ga weg roepen als je daar blijer van wordt hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik pas me wel aan, voor deze keer, want dat is normaliter niks voor mij dat aanpassen. Maar je bent gewoon te aardig, en dan kan ik niet meer weigeren.
Nee, ik lust geen thee, koffie is prima. Maar ik ben op het moment alcoholvrij. Dus geen drank voor mij.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je mag gewoon keihard neeeee blech, ga weg roepen als je daar blijer van wordt hoor![]()
Of had je liever thee?
Deurklinken. Allemaal.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:51 schreef suikertaartje het volgende:
Crap. Minitaart kan bij het deurtje van de kast met stiften en knutsellijm
Jij ook al?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik lust geen thee, koffie is prima. Maar ik ben op het moment alcoholvrij. Dus geen drank voor mij.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Deurklinken. Allemaal.
Dus in de pyjama en op blote voeten de schuur in net.
Ik had haar aan het eind van de middag al drie keer op sokken uit de tuin geplukt. Dus nu mocht ze even in de hoek zitten.quote:
Geen thee voor mij als ik ziek ben, wat ik nooit ben, zou ik cup a soup kip nemen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij ook al?
(Ook geen thee als je ziek bent? Alleen dan drink ik het wel)
Nou ja, dubbele espresso doen dan maar? Is ook sterk
En nu gaan de klinken omhoog?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had haar aan het eind van de middag al drie keer op sokken uit de tuin geplukt. Dus nu mocht ze even in de hoek zitten.
Prachtige zinsopbouw, Mo.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen thee voor mij als ik ziek ben, wat ik nooit ben, zou ik cup a soup kip nemen.
Hier allemaal, behalve die van woonkamer naar gang. Die kan nietquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, neuh denk ik.
Alleen die van onze slaapkamer, maar die stond nog omhoog.
Zal wel Zuiderlings zijn dan, zolang het maar in de verte helder klinkt dan.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Prachtige zinsopbouw, Mo.
Maar ik snap je
Er liep een D met een stift voorbij?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hier allemaal, behalve die van woonkamer naar gang. Die kan niet![]()
Oh. Nu heeft Puck een mooie blauwe streep op haar neus
Ja hoor, ik snaptequote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zal wel Zuiderlings zijn dan, zolang het maar in de verte helder klinkt dan.
Dat was hier ook zo. Tot net.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Die liggen hier op een plekje waar ze nog niet bij kan.
Ja, dat is een afwijking, daar word ik voor behandeld.quote:
Gf'jequote:
Humpfffffquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:40 schreef JJH het volgende:
Wij zaten al om fucking kwart over vijf aan de warme dis.
Dat heb ik ook gezien jaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:23 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, maar als ze je uitlachen om hoe je danst kan er zomaar een feestje voor je worden georganiseerd, zag ik op Facebook..![]()
![]()
Je weet toch dat ik een keukenprinsessje ben?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik zal de brandweer alvast waarschuwen
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Humpfffffdat redden wij niet
hier is het altijd eerder 19u
Maar nu zijn we allebei te lam om op te staan dus misschien wordt het vandaag nog later
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Overigens:
Owjah dan snap ik het welquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier op zaterdag wel vaker. Werk om de week om 18u, en dan wil ik voor die tijd gegeten. Maar nu pas om 20u, dus ik vond het wel een beetje vroeg ja.
'Normaal' eten we/ik ook eerder tussen zeven en acht, dan eerder.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah dan snap ik het welmaar dan is het ook eerder gewoonte denk ik
Kan er niet aan wennen aan het vroege nl etensuur
is gewoontequote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah dan snap ik het welmaar dan is het ook eerder gewoonte denk ik
Kan er niet aan wennen aan het vroege nl etensuur
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gf'je![]()
Geen koffie gehad vandaagde Senseo is er mee gekapt
wel een goeie reden om eindelijk die nespresso maar eens te kopen
![]()
Nog geen eten hier, eerst aperitieven
Hahaha half zes hier. In de war door het warme weer?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:40 schreef JJH het volgende:
Wij zaten al om fucking kwart over vijf aan de warme dis.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik een keukenprinsessje ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |