Deurklinken. Allemaal.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:51 schreef suikertaartje het volgende:
Crap. Minitaart kan bij het deurtje van de kast met stiften en knutsellijm
Jij ook al?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik lust geen thee, koffie is prima. Maar ik ben op het moment alcoholvrij. Dus geen drank voor mij.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Deurklinken. Allemaal.
Dus in de pyjama en op blote voeten de schuur in net.
Ik had haar aan het eind van de middag al drie keer op sokken uit de tuin geplukt. Dus nu mocht ze even in de hoek zitten.quote:
Geen thee voor mij als ik ziek ben, wat ik nooit ben, zou ik cup a soup kip nemen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij ook al?
(Ook geen thee als je ziek bent? Alleen dan drink ik het wel)
Nou ja, dubbele espresso doen dan maar? Is ook sterk
En nu gaan de klinken omhoog?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had haar aan het eind van de middag al drie keer op sokken uit de tuin geplukt. Dus nu mocht ze even in de hoek zitten.
Prachtige zinsopbouw, Mo.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen thee voor mij als ik ziek ben, wat ik nooit ben, zou ik cup a soup kip nemen.
Hier allemaal, behalve die van woonkamer naar gang. Die kan nietquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, neuh denk ik.
Alleen die van onze slaapkamer, maar die stond nog omhoog.
Zal wel Zuiderlings zijn dan, zolang het maar in de verte helder klinkt dan.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Prachtige zinsopbouw, Mo.
Maar ik snap je
Er liep een D met een stift voorbij?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hier allemaal, behalve die van woonkamer naar gang. Die kan niet![]()
Oh. Nu heeft Puck een mooie blauwe streep op haar neus
Ja hoor, ik snaptequote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zal wel Zuiderlings zijn dan, zolang het maar in de verte helder klinkt dan.
Dat was hier ook zo. Tot net.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Die liggen hier op een plekje waar ze nog niet bij kan.
Ja, dat is een afwijking, daar word ik voor behandeld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |