zou nog bijna geneigd zijn naar de AH te gaanquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 40 moestuintjes, maar ik mis nog de krulpeterselie
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou nog bijna geneigd zijn naar de AH te gaan
Aaaah...wil je ook vertelleb waarom dat is?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn bijnaam die ik irl bij sommige mensen heb.
Wortel, bieslook en andijvie heb ik sowieso dubbel, broccoli en dille heb ik iig 1x, dubbel weet ik nietquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:38 schreef suikertaartje het volgende:
Ik..eh...gebakje mist nog wortel, bieslook, broccoli, dille en andijvie
maar ik koop gewoon wel zaadjes of plantjes, die kosten toch niksquote:
Mijn echte voornaam.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aaaah...wil je ook vertelleb waarom dat is?
Past zonder bakkie vast in een envelopquote:
Hebben!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wortel, bieslook en andijvie heb ik sowieso dubbel, broccoli en dille heb ik iig 1x, dubbel weet ik niet
Hehequote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ik oop gewoon wel zaadjes of plantjes, die kosten toch niks
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Past zonder bakkie vast in een envelop![]()
![]()
Wil ik wel opsturen hoor
Zullen we de sluitdatum van de actie afwachten en daarna de ontbrekenden uitwisselen?quote:
Ik heb mijn zoon gisteren nog 7 st. gegeven voor zijn moeder.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hehe![]()
Dit kost mij ook niks
M'n ouders doen gewoon in 1x voor de hele week boodschappen en krijgen dan die dingen erbij
M'n ouders hadden er gister 29 meegekregenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb mijn zoon gisteren nog 7 st. gegeven voor zijn moeder.
ja behoorlijk ze is er ook door afgekeurdquote:Op zaterdag 7 maart 2015 10:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn dat het beter gaat.Sjögren is een nare ziekte, ik ken twee mensen die het hebben.
Heeft ze er veel last van?
Ik hoef ze niet, maar neem ze wel altijd mee.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
M'n ouders hadden er gister 29 meegekregen
Jaaaaaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Zullen we de sluitdatum van de actie afwachten en daarna de ontbrekenden uitwisselen?
Ik moet er niet aan denken.quote:
Is het ook! Maar minitaart vindt minimoestuin wel heul erg leuk.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:42 schreef fietsie het volgende:
Ik vind een grote bak Oranjeband zaden toch handiger dan dat gedoe met de AH hoor....
Ahja snappik.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is het ook! Maar minitaart vindt minimoestuin wel heul erg leuk.
En als de plantjes groter zijn mogen ze in de grote moestuin
Bij AH staat niet eens erop wat erin zit.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:42 schreef fietsie het volgende:
Ik vind een grote bak Oranjeband zaden toch handiger dan dat gedoe met de AH hoor....
Heet je Mozart dan? Moories? (quote:
Ik heb heul geen ruimte voor veel..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:42 schreef fietsie het volgende:
Er zit een kaartje in waar het op staatquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij AH staat niet eens erop wat erin zit.
Doe maar die laatste.....quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heet je Mozart dan? Moories? ()
Gewoon Mo?
Of Repelsteeltje?
Oh, dat wist ik dus niet, dan maak ik ze de volgende keer maar eens open voor ik ze weggeef.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zit een kaartje in waar het op staat
Jij bent dus het Aagje van hier, dat is al duidelijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heet je Mozart dan? Moories? ()
Gewoon Mo?
Of Repelsteeltje?
Denk je?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij bent dus het Aagje van hier, dat is al duidelijk.
Ja, dat denk ik, en is zelfs heel duidelijk. Maar niet erg hoor.quote:
Ik moet nog ff denken wat te gaan doen. Denk maar tosties ofzoquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:42 schreef crv het volgende:
[..]
ja behoorlijk ze is er ook door afgekeurd
Ik dacht ik stel maar vast de vragen voordat je iedereen over je heen krijgtquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik, en is zelfs heel duidelijk. Maar niet erg hoor.
Thnx, en ik wacht wel op de pics.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht ik stel maar vast de vragen voordat je iedereen over je heen krijgt
Ja op t dak is het ook frisjes.... net piepschuim en planken neergelegd...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:02 schreef Koen66 het volgende:
Het zonnetje begint lekker door te breken
Wordt het misschien toch nog lekker, was vanochtend verdomde koud
Heb je we ALLE vragen gesteld? *kijkt streng*quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht ik stel maar vast de vragen voordat je iedereen over je heen krijgt
Slimquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja op t dak is het ook frisjes.... net piepschuim en planken neergelegd...
Ff wachten tot het zonnetje daarheen gedraaid is waar ik moet zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |