SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Dat weet ik. Ik kijk VI.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
GGMM, Johannes, Stijn en ik hebben je gemist.
Maak ze nou maar niet boos daar in Enschede.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Achterhoekers te maken, vraag ik mij dan af.
Ja, ik ben voor FC Twente.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
"Daar" in Enschede is voor mij een kilometer of vijf anders.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:39 schreef Downwards het volgende:
[..]
Maak ze nou maar niet boos daar in Enschede.
twitter:InfostradaNL twitterde op vrijdag 06-03-2015 om 20:36:16Jerson Cabral maakte vandaag binnen 23 minuten net zoveel goals (2) als in zijn voorgaande 52 Eredivisieduels bij elkaar. #wiltwe reageer retweet
Ja maargoed. Dan heb je het wel over de huidig landskampioen natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat Ajax won in Eindhoven?
Dat is ook wel weer zo. Je strooit met waarheden vandaag.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:41 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ja maargoed. Dan heb je het wel over de huidig landskampioen natuurlijk.
Je hebt soms van die dagen dat alles lukt hequote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo. Je strooit met waarheden vandaag.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja, ik ben voor FC Twente.Ik ben zeer emotioneel nu sinds jij dat sad violin postteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een zware lied idd.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben zeer emotioneel nu sinds jij dat sad violin postte
De spelers die Ajax verhuurt komen idd nooit aan spelen toe.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Altijd de verhuurde speler die scoort. Mooi man. Behalve tegen Ajax maar dat spreekt voor zich
Iemand als Van der Hart is tenminste loyaal.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Altijd de verhuurde speler die scoort. Mooi man. Behalve tegen Ajax maar dat spreekt voor zich
Behalve Mickey van der Hart en Bas Kuipers.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
De spelers die Ajax verhuurt komen idd nooit aan spelen toe.
Slecht idee want meteen scoort Twente.quote:
Oh sorry GGMM, ik was inderdaad de meisjes vergeten in mijn post.quote:
Niemand moest lachenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh sorry GGMM, ik was inderdaad de meisjes vergeten in mijn post.
Idd.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:16 schreef Caland het volgende:
Lange mensen kunnen vaak niet zo goed koppen.
True story.
Is echt zo, kleine mensen kunnen dan weer vaak beter koppen maar in een duel komen die er helemaal niet aan te pas.quote:
Uh, oké.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:11 schreef Syd het volgende:
betreffend de titel, ze komen terug in Hengelo niet in Enschede (trainingscomplex FBK stadion)
Pics.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:22 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat ik even een paar boterhammen ga smeren.
Zal wel op de bank zitten, zeker?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:27 schreef Caland het volgende:
Waar is het, volgens Drizzt, supertalent Borven eigenlijk.
Optyfen gauw.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
MUZ / Wat zegt muziek over je karakter? Het grote FOK! onderzoek!
Doen jullie even mee.
Op je muil! Gauw!quote:
Mexicano neem ik niet meer serieus.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
MUZ / Wat zegt muziek over je karakter? Het grote FOK! onderzoek!
Doen jullie even mee.
Als je toch niet kan voetbalken..quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Mokhtar is meer bezig met ruziën dan met voetballen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanwaar deze hetze?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mexicano neem ik niet meer serieus.
Heel simpel in te vullen en best leuk. Al verwacht ik geen correlatiequote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Allemaal van die gekke onderzoekjes
Ieder zijn dingquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel simpel in te vullen en best leuk. Al verwacht ik geen correlatie
twitter:KeesJansmaNL twitterde op zaterdag 07-03-2015 om 15:51:47De hele dag buiten gespeeld. Nu naar #foxsports om samen met #Perez en #Bruggink eredivisievoetbal te bekijken #17.30 reageer retweet
18:30 Go Ahead Eagles - PSVtwitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 07-03-2015 om 15:46:37Jaaaa, naar De Adelaarshorst! Daar heb ik zin in. 1000e duel GAE = gas geven voor thuisploeg. #PSV moet winnen om op koers te blijven = druk reageer retweet
twitter:OptaJohan twitterde op zaterdag 07-03-2015 om 17:07:1144 - @MijnVitesse's Davy Pröpper created more chances from open play than any other Eredivisie player this season. Flair. reageer retweet
Tijd dat Louis hem haalt voor 20 miljoenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op zaterdag 07-03-2015 om 17:07:1144 - @MijnVitesse's Davy Pröpper created more chances from open play than any other Eredivisie player this season. Flair. reageer retweet
Jammer dat jij vindt dat Jorrit de uitstraling van een tokkie heeft.quote:
Waarom vind jij dat jammer?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat jij vindt dat Jorrit de uitstraling van een tokkie heeft.
Dat mag.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier zijn Lans, Cavaliers en ik het niet mee eens.,
GGMM keek even in de spiegel toen hij dat zeiquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:40 schreef Cavaliers het volgende:
Jorrit ploegt nog net niet 24/7 op het platteland. Beetje apart om hem als een tokkie te omschrijven.
Wauw, dit is een goeie.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
GGMM keek even in de spiegel toen hij dat zei
Wat ben je weer cru zeg.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht, er komt een tweede ring in dat stadion.
Hopelijk degraderen ze.
Wist je al dat ik naar Parijs ben geweest?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat ben je weer cru zeg.
Slecht geslapen?
Ik heb vannacht geweldig geslapenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat ben je weer cru zeg.
Slecht geslapen?
Nee, daar had ik geen idee van.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wist je al dat ik naar Parijs ben geweest?
Doe jij nog wel eens cursussen van Rosetta Stone?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, daar had ik geen idee van.
Ik wist wel dat johannes_vermeer wel eens in Parijs is geweest.
Ja.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe jij nog wel eens cursussen van Rosetta Stone?
Wat een nutteloze analyse van de heer Bruggink. Hij ging tegen Dordrecht binnendoor in plaats van buitenom. Wauw! Wat een wereldspeler.quote:
Ik wilde zo'n lichtgevend Eiffeltorentje voor je meenemen, maar de Somaliërs en Senegalezen renden steeds weg. Sorry.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, daar had ik geen idee van.
Ik wist wel dat johannes_vermeer wel eens in Parijs is geweest.
Geil plaatje.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinds wanneer heeft Depay nu van die Ronaldoesque oorbelletjes?
Nogal gayquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wist ook niet dat hij een tattoo van Simba op zijn been heeft.
Een van de weinige shinemomentjes van de wezel.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:15 schreef tompsv18 het volgende:
Vorig seizoen was een vermakelijke wedstrijd
De doelgroep van de Burger King is ook behoorlijk kansloos.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kansloze reclame van Burger King.
Net zo kansloos als PSV komend seizoen in de CL.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
De doelgroep van de Burger King is ook behoorlijk kansloos.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net zo kansloos als PSV komend seizoen in de CL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*jouwquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik jou topic heb laten ontsporen.
Jouw.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahahahaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV gaat trouwens niet winnen
Cavaliers is het eens.
Lekker!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik eet trouwens rijst met champignons, champignonsaus en kipblokjes
maakt niet uit ggmmquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
jouquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pics.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik eet trouwens rijst met champignons, champignonsaus en kipblokjes
Je moeder zal trots op mij zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach kijk, 2 mensen hebben er iets van gezegd en nu is het jouw ook opgevallen.
Knap hoor.
Dankje.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hield al rekening met die vraag zie ik.
Eet smakelijk Davy, het ziet er erg lekker uit.
Gezond voor je.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pasta en rijst is ook gewoon smakeloos eten.
Ja ik eet idd alleen droge rijst.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent zelf smakeloosquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wil je een sticker?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:35 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb net 2 crosantjes gegeten en een chocoladewafel.
M'n moeder gaf die sticker aan jou omdat ze trots op je is, ik zou het niet leuk vinden als je hem nu direct weggeeft.quote:
Zielig voor zo een jongen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:36 schreef Zorro het volgende:
vd Hart gaat vandaag met een onmogelijke redding een verkeerde terugspeelbal uit de kruising tikken.
Zielig? Wereldredding!quote:
Lekkerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:35 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb net 2 crosantjes gegeten en een chocoladewafel.
Ik had gisteren vissticks gegeten. Dat kwam er niet zo goed uit.quote:
Het valt mij wel op dat er hier veel mensen zijn die geen smaak hebben. En dan heb ik het niet over Ajax.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:38 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Gast, dat voer je de kat nog niet man.
Ooh dus dat lag er op Davy's rijst.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik had gisteren vissticks gegeten. Dat kwam er niet zo goed uit.
dm voor de pics.
Ook wel in saladevorm geconsumeerd.quote:
Dank jequote:
Verdorie, niet aan gedacht. Volgende keer.quote:
Dat was alles behalve grappig.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals PEC Zwolle in de Theo Bos minuut scoorde.
Ja Luuk moet maar leren om zo snel als Walcott te rennen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vond het geen slechte bal, de Jong had maar wat sneller moeten zijn.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Depay
Cavaliers gooit met zes deuren.
quote:
Ik ben wel benieuwd welke het gaat worden.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:49 schreef KingRoland het volgende:
Paar mensen hier zijn een beetje mad. Ik ga nog geen vocaroo's posten.
9 puntenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme, zijn er alweer 18 minuten voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |