Je post toch hier? Dan krijg je toch reacties van mensen die dingen willen weten? Dus ja, hang ons die dingen maar aan onze neus, zijn wij weer blij. Of post gewoon níét.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:52 schreef feyenoorder64 het volgende:
moet ik jou alles aan je neus hangen hier? er kijken ook andere mensen mee.ik ben hier met een reden. en soms pak je iets op uit al dat geneuzel
Nou, tegen NAC nog wel. Topprestatiequote:Op zondag 8 maart 2015 17:57 schreef feyenoorder64 het volgende:
dat wel natuurlijk. 3 puntjes in de knip
quote:Op zondag 8 maart 2015 12:05 schreef Geralt het volgende:
Nee inderdaad. Maargoed, het kan dus zijn dat iemand op dat netwerk van hun zit, de meeste wifi netwerkjes zijn doodsimpel te "kraken". En dat de dader weet welk mac adres die telefoon van haar heeft. Dat kan ook prima. En dan kan hij dat spoofen ja. Met eenzelfde toestel. Tuurlijk, kan allemaal. Wel moet hij dan altijd in de buurt van dat huis zitten als die berichtjes gestuurd worden. En klaarblijkelijk ging dat uren aan een stuk door. Het kan allemaal, maar ik geloof daar niet zo heel erg in eigenlijk. Wie gaat nou urenlang bij iemand in de tuin achter een boom staan en berichtjes sturen? Of in een struik liggen?
Maar dat soort flauwekul gebeurt niet bij zoiets triviaals, dus waarschijnlijk is het gewoon die dochter zelf.
Ik heb heel die aflevering niet gezien overigens.
quote:Op zondag 8 maart 2015 12:43 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Het gaat er toch niet om dat je over de lokmail heb verteld? Het gaat erom dat ze de mail heeft geopend, terwijl ze wist dat het een lokmail was. Waarom zou je dat doen?
En waar was je nieuwsgierig naar dan? Je wist dat het een lokmail was, dus dat er niks boeiends in zou staan.
quote:Op zondag 8 maart 2015 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je zelf een onderzoek van Fox IT zo gaat lopen saboteren, dan neem je de problematiek niet serieus genoeg.
De lokmail was toch in samenspraak opgesteld? Hoezo moest iemand in jullie huishouden hem dan uit nieuwsgierigheid openen?
quote:Op zondag 8 maart 2015 12:44 schreef AF_ het volgende:
Waarom zou je in Godsnaam die mail openen als je weet dat het een lokmail is.
quote:Op zondag 8 maart 2015 12:50 schreef AF_ het volgende:
[..]
Je zou er juist wel waarde aan moeten hechten. Je dochter wist dat die email verzonden zou worden en dat als ze erop zou klikken dat alles naar haar zou wijzen. Toch opent ze die email.
Dan zou ik toch eens een goed gesprekje willen hebben waarom ze die email opent
Het is zo overduidelijk dochter + handlanger. Waarom zou iemand bewust die lokmail gaan openen op een email adres waarvan via via het wachtwoord is verkregen, terwijl je weet dat het een lokmail is. Zo kon dochter mooi zorgen dat haar handlanger niet werd gepakt.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was haar account toch niet?
Het wachtwoord van het account heb je haar toch verteld?
Wat maakt het uit hoeveel mail op dat account binnenkwam, ze had geen enkele reden om überhaupt op dat account te kijken en/of mail te openen.
Lekahhhhhhhquote:Op zondag 8 maart 2015 18:16 schreef NotYou het volgende:
[..]
Even fobo ingekeken en ik kan dit bevestigen.![]()
![]()
quote:Op zondag 8 maart 2015 18:24 schreef ciskaatje het volgende:
ik denk ook dochter en handlanger om zo dat exje te pakken te nemen, en dat liep uit de hand.
Klinkt goed!quote:Op zondag 8 maart 2015 18:37 schreef djkoelkast het volgende:
Precies, zou ik best een avondje ruzie voor overhebben, wat jij Pilu?
Plaats eens wat printscreens of andere dingen die niet in de uitzending zijn verschenen. Mensen met kennis van zaken hier kunnen daar dan meteen mee aan de slag.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:50 schreef feyenoorder64 het volgende:
ik het gaat nog steeds door. daarom reageer ik.ik zit niet verlegen om aandacht. ik zoek mensen met kennis van zaken. die heb ik vandaag gevonden en daar hoor jij zeker niet bij moira. iemand afzeiken is zo simpel, iemand helpen das lastig.
Zoiets inderdaad, maar leg dat maar uit aan die simpele naïeve vader.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:24 schreef ciskaatje het volgende:
ik denk ook dochter en handlanger om zo dat exje te pakken te nemen, en dat liep uit de hand.
Je bedoelt dat ze de vermoedens van hier bevestigen?quote:Op maandag 9 maart 2015 13:34 schreef feyenoorder64 het volgende:
je kunt niets met de printscreens. zijn dode documenten.dat heeft totaal geen nut en zak dus ook niet in het openbaar gebeuren. het is voor ons alleen nog maar bewijslast
Dus wat kom je nou eigenlijk doen, Emmelie? Want je wil zogezegd hulp, maar als die wordt aangeboden dan hoeft het allemaal ineens weer niet, en je roept tig keer dat je er klaar mee bent en blijft toch posten (en zelfs nieuw topic openenquote:Op maandag 9 maart 2015 14:01 schreef feyenoorder64 het volgende:
nee er staan namen in genoemd. en ik wil geen andere mensen beschadigen
Wanneer het enige criterium dat je hanteert bij het inschakelen van hulp de kosten (die er niet aan vast mogen zitten) lijkt te zijn? Ja, absoluut.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:25 schreef Awsom het volgende:
Hier zitten betere informatici dan zij die bij Fox-IT werken?
Enige criterium: de hulp mag niet tot de conclusie leiden dat de dochter en vader er meer vanaf weten dan ze vertellen.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:28 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wanneer het enige criterium dat je hanteert bij het inschakelen van hulp de kosten (die er niet aan vast mogen zitten) lijkt te zijn? Ja, absoluut.
Als je de commerciele omroep opzoekt om je verhaal te doen, vind ik dat inderdaad ietwat vreemd ja.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:15 schreef feyenoorder64 het volgende:
als jij niet begrijpt dat ik niet alles hier in het openbaar kan vertellen dan ben je nog dommer dan ik al dacht
Maar kennelijk begrijp jij ook niet dat het op z'n minst onhandig, maar waarschijnlijk ronduit dom, is om hier in het openbaar het aandachtsorgel uit te hangen.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:15 schreef feyenoorder64 het volgende:
als jij niet begrijpt dat ik niet alles hier in het openbaar kan vertellen dan ben je nog dommer dan ik al dacht
Je bedoelt dat dat de enige is die niet kritisch was.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:25 schreef feyenoorder64 het volgende:
ik heb hier tot nu toe 1 persoon, ene nammie, op een normale beschaafde manier haar mening horen geven. voor de rest zijn er maar weinig mensen die normaal kritisch kunnen antwoorden. ik sta open voor kritische vragen, maar wel met respekt, en respekt is hier bij de meeste ver te zoeken.
Ja, en ik bepaal toch echt zelf wat ik van de zaak en jouw reacties hier vind, en dat zonder mantra over "respect", want als er iemand is die hier geen grijntje respect voor z'n mede-users toont dan ben je het toch echt zelf.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:29 schreef feyenoorder64 het volgende:
dat bepaal jij niet. dat bepaal ik zelf wel. het is een vrij forum voor iedereen. en jij mag het dom of onhandig vinden. voor mij is het ondanks vele onzinnige stupide reaktie toch zinvol. want tussen veel dom gelul zit soms iets waar ik wat aan heb
Ik zeik je niet af en daarbij post jij hier zelf onder de naam feyenoorder64. Neem aan dat, dat niet de naam is waarmee je bij de gemeente ingeschreven staat.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:09 schreef feyenoorder64 het volgende:
tja, not you, wie ben jij eigenlijk? veilig he, achter een fakenaam mensen afzeiken. zielig persoon. weer eentje toevoegen aan de lijst met zieke personen die ik niet meer antwoord. blijft weinig over zo
Ja. We weten zijn FB en we hebben feyenoorder gevraagd om meteen iets te plaatsen op die FB zodat wij weten dat hij het is.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:07 schreef NotYou het volgende:
Is er eigenlijk wel bevestiging dat dit echt Emmelie's vader is?
Nou dat is toch waar ik naar vroeg? Dat kun je dan toch ook gewoon zo zeggen eventueel met een kort "hoe" eraan vast?quote:Op maandag 9 maart 2015 18:16 schreef feyenoorder64 het volgende:
je zeikt wel af man. kijk je posts na. ik heb nog geen fatsoenlijke opmerking van je gezien. en nee klopt. maar ik ben de vader. en ik heb dat al een keer bewezen hier. als je iets goed te melden of te vragen hebt prima, anders ga naar een ander topic
okquote:Op maandag 9 maart 2015 18:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja. We weten zijn FB en we hebben feyenoorder gevraagd om meteen iets te plaatsen op die FB zodat wij weten dat hij het is.
En hij typt op precies zelfde manier als in de printscreens..quote:
Wat is er nou hard aan? De conclusie is toch duidelijk van het programma? Die conclusie is pas hard; namelijk dat je bloedeigen dochter er meer van weet. Alleen wil je daar niets van weten, omdat papa's lieve kleine meid ofzo.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:19 schreef feyenoorder64 het volgende:
dat wilde ik net van jou zeggen. alleen maar domme, ongenuanceerde, stomme, harde opmerkingen plaatsen.
Sorry maar waar moeten we dan het oordeel op baseren als je verder ook niet met informatie komt. Wat probeer je hier te bereiken?quote:Op maandag 9 maart 2015 18:30 schreef feyenoorder64 het volgende:
op een uurtje tv oordeel jij. ik kan het je niet eens kwalijk nemen. slimmer ben je niet
Aandacht.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:41 schreef alpeko het volgende:
[..]
Sorry maar waar moeten we dan het oordeel op baseren als je verder ook niet met informatie komt. Wat probeer je hier te bereiken?
Achteraf gezien had dat natuurlijk beter geweest, maar ik vrees dat Alberto dan een factuurtje had gestuurd.quote:Mijns inziens, maar dat zal wel als respectloos gezien worden, had deze zaak nooit zo op tv mogen komen. Stegeman had Emmelie tegen zichzelf in bescherming moeten nemen ipv voor de kijkcijfers gaan. En haar ouders hadden moeten nadenken over de gevolgen al snap ik dat een kat in het nauw rare sprongen maakt. En ja ik trek op basis van wat bekend is gemaakt, de conclusie dat Emmelie erbij betrokken is. Die conclusie is de meest logische op basis van wat er naar buiten is gebracht. Als je het daar niet mee eens bent is dat je goed recht. Je kunt het echter niemand kwalijk nemen. Wat verwacht je dan?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je werkelijk denkt dat je dochter in gevaar is zou ik haar een jaartje naar het buitenland sturen....
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:50 schreef feyenoorder64 het volgende:
ze is niet in gevaar, want de dader is een puistenkopje die op zn zolderkamer net als velen hier zit te zieken achter internet. het is gewoon vervelend nu. destijds was het eng. nu wil ik alleen die engerd nog ff pakken. en bloedende doos is nummer 2 die geen reakties meer krijgt. ziek persoon
Ik herken mezelf niet in dat beeldquote:Op maandag 9 maart 2015 19:10 schreef feyenoorder64 het volgende:
ik wens jullie veel suces met je verdere topics. ik weet wat ik wil weten. ga verder naar andere topics en leg daar lekker je zolderkameroordeel neer. ik ben weg hier. wat een zielig volk hier. noemen ze dit een forum? hahahahahaah. onder niveau gelul, met heel soms een slimme opmerking. ze kunnen de naam beter veranderen in tokkie forum. wat een crap, wat een ziek gelul. succes tokkies, ik ben weg
Gelukkig ben jij wel een grote aanwinst.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:10 schreef feyenoorder64 het volgende:
ik wens jullie veel suces met je verdere topics. ik weet wat ik wil weten. ga verder naar andere topics en leg daar lekker je zolderkameroordeel neer. ik ben weg hier. wat een zielig volk hier. noemen ze dit een forum? hahahahahaah. onder niveau gelul, met heel soms een slimme opmerking. ze kunnen de naam beter veranderen in tokkie forum. wat een crap, wat een ziek gelul. succes tokkies, ik ben weg
quote:Op maandag 9 maart 2015 19:10 schreef feyenoorder64 het volgende:
Psychologische hulp is wel aan de orde in Huize Verhey. Zowel voor vader als dochter.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:11 schreef djkoelkast het volgende:
Zolang we in hun straatje meelullen is alles koek en ei...
Vroeger had je tenminste nog Keith Bakker..quote:Op maandag 9 maart 2015 19:19 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Psychologische hulp is wel aan de orde in Huize Verhey. Zowel voor vader als dochter.
Mag hopen dat de moeder wel een beetje normaal is.
Waarom is er nou geen Nederlandse Dr.Phil?
Politie heeft toch onderzoek gedaan maar verdachten jouw dochter toch?quote:Op maandag 9 maart 2015 18:46 schreef feyenoorder64 het volgende:
als je terugkijkt in deze discussie dan neem ik het niemand kwalijk dat je mijn dochter als dader ziet na het zien van het laag niveau programma van de heer stegeman. maar je moet je ook kunnen voorstellen als je dochter met de dood wordt bedreigt dat je als ouders gek wordt en zoekt naar iemand die je kan helpen. ik had nooit gedacht aan die sufkut van een stegeman. vrienden van ons gaven die tip en omdat we wanhopig waren hebben we ze benaderd. wat is daar fout aan? politie deed niks, doet niks en zal nooit wat doen
Ja maar de politie is ook ziek!]quote:Op maandag 9 maart 2015 19:25 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Politie heeft toch onderzoek gedaan maar verdachten jouw dochter toch?
Wat doe je als...? Meewerken aan een sensatiegericht televisieprogramma van de landelijk uitzendende commerciele omroep die ons eerder al Over De Rooie, Probleemwijken en Fans! bracht natuurlijk! Dat lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 10 mei 2015 07:58 schreef Sick2k15 het volgende:
Beste mensen ,
Ik wil toch even reageren op dit topic. Er zijn inderdaad heel veel dingen die onduidelijk zijn , maar ik wil voorop stellen dat niemand hier op dit forum oordelen kan maken na het zien van de aflevering van Onopgeloste zaken van nog geen 1 uur . De familie verhey moet al jaren dealen met dit probleem ( de stalker ) . Of het nu de dochter is die dit doet of dat ze daadwerkelijk gestalkt word/werd . Ik betreur het dan ook hoe sommige mensen hier reageren. Ik kan begrijpen dat de vader dit hoog zit Het inlevingsvermogen hier in Nederland is ver te zoeken . Wat de waarheid ook mag zijn , als vader zijnde zou ik ook in mijn dochter geloven . Ik snap dan ook dat de vader gefrustreerd raakt van het feit dat als hij de naam van zijn dochter in typt op google dat hij dan op een forum zoals hier terechtkomt, en deze berichten moet lezen. En sommige berichten gaan echt ver en dan ben ik niet eens familie of bekende van de ( slachtoffer(s) ) . Maar ik kan me heel goed verplaatsen in de reacties van de vader.Ik vind het heel knap dat de vader de tijd en moeite neemt om zelfs te reageren op vragen die hier gesteld worden.Ook zag ik heel vaak voorbij komen dat er verweten werd dat hij naar Alberto toe is gestapt voor de aandacht . Dit is complete nonsense , wat doe je als je machteloos moet toekijken hoe je dochter word bedreigd ? Natuurlijk grijp je dan alle kansen aan om de dader(s) te pakken. Vader geeft zelf ook aan dat hij er spijt van heeft dat hij Alberto heeft ingeschakeld , dit kan ik heel goed begrijpen want nu zijn er ontzettend veel mensen die zich ermee bemoeien en denken te weten na een 40 min aflevering ( waar tevens heel veel in geknipt en geplakt word )wie hier schuldig is . Maar heel veel mensen vergeten dat een tv programma gemaakt word voor de kijkcijfers en totaal geen rekening houden met de slachtoffer(s) . Een klein voorbeeld hiervan is dat als ze echt goed te werk hadden willen gaan dan hadden ze nooit een bus op de oprit van de familie verhey gezet met de grote letters camera's op de zijkanten. Mijn eigen mening is dan ook dat naar Alberto stappen niet een hele slimme zet is geweest , maar nogmaals wat doe je als je machteloos bent? Dit is geen reactie om dit topic weer omhoog te halen , dit is puur om mijn eigen mening te uiten nadat ik me verdiept had in deze zaak. Als laatste wil ik nog zeggen dat ik hoop dat de familie eindelijk rust heeft en de waarheid uiteindelijk boven water komt , wat de waarheid ook is ! Sterkte aan de Familie Verhey!
Als je dit topic goed gelezen had , gaf de vader ook aan dat hij beter niet Alberto in had moeten schakelen. Maar goed jou reactie geeft ook alweer aan met wat voor niveau we hier te maken hebben.quote:Op zondag 10 mei 2015 08:12 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wat doe je als...? Meewerken aan een sensatiegericht televisieprogramma van de landelijk uitzendende commerciele omroep die ons eerder al Over De Rooie, Probleemwijken en Fans! bracht natuurlijk! Dat lijkt me duidelijk.![]()
..die beslissing zou ook best eens iets te maken kunnen hebben met de genoemde Google-resultaten. Goed gedaan familie Verhey!
Oh en wat voor niveau is dat dan?quote:Op zondag 10 mei 2015 08:33 schreef Sick2k15 het volgende:
[..]
Als je dit topic goed gelezen had , gaf de vader ook aan dat hij beter niet Alberto in had moeten schakelen. Maar goed jou reactie geeft ook alweer aan met wat voor niveau we hier te maken hebben.
quote:Op zondag 10 mei 2015 07:58 schreef Sick2k15 het volgende:
Beste mensen ,
Ik wil toch even reageren op dit topic. Er zijn inderdaad heel veel dingen die onduidelijk zijn , maar ik wil voorop stellen dat niemand hier op dit forum oordelen kan maken na het zien van de aflevering van Onopgeloste zaken van nog geen 1 uur . De familie verhey moet al jaren dealen met dit probleem ( de stalker ) . Of het nu de dochter is die dit doet of dat ze daadwerkelijk gestalkt word/werd . Ik betreur het dan ook hoe sommige mensen hier reageren. Ik kan begrijpen dat de vader dit hoog zit Het inlevingsvermogen hier in Nederland is ver te zoeken . Wat de waarheid ook mag zijn , als vader zijnde zou ik ook in mijn dochter geloven . Ik snap dan ook dat de vader gefrustreerd raakt van het feit dat als hij de naam van zijn dochter in typt op google dat hij dan op een forum zoals hier terechtkomt, en deze berichten moet lezen. En sommige berichten gaan echt ver en dan ben ik niet eens familie of bekende van de ( slachtoffer(s) ) . Maar ik kan me heel goed verplaatsen in de reacties van de vader.Ik vind het heel knap dat de vader de tijd en moeite neemt om zelfs te reageren op vragen die hier gesteld worden.Ook zag ik heel vaak voorbij komen dat er verweten werd dat hij naar Alberto toe is gestapt voor de aandacht . Dit is complete nonsense , wat doe je als je machteloos moet toekijken hoe je dochter word bedreigd ? Natuurlijk grijp je dan alle kansen aan om de dader(s) te pakken. Vader geeft zelf ook aan dat hij er spijt van heeft dat hij Alberto heeft ingeschakeld , dit kan ik heel goed begrijpen want nu zijn er ontzettend veel mensen die zich ermee bemoeien en denken te weten na een 40 min aflevering ( waar tevens heel veel in geknipt en geplakt word )wie hier schuldig is . Maar heel veel mensen vergeten dat een tv programma gemaakt word voor de kijkcijfers en totaal geen rekening houden met de slachtoffer(s) . Een klein voorbeeld hiervan is dat als ze echt goed te werk hadden willen gaan dan hadden ze nooit een bus op de oprit van de familie verhey gezet met de grote letters camera's op de zijkanten. Mijn eigen mening is dan ook dat naar Alberto stappen niet een hele slimme zet is geweest , maar nogmaals wat doe je als je machteloos bent? Dit is geen reactie om dit topic weer omhoog te halen , dit is puur om mijn eigen mening te uiten nadat ik me verdiept had in deze zaak. Als laatste wil ik nog zeggen dat ik hoop dat de familie eindelijk rust heeft en de waarheid uiteindelijk boven water komt , wat de waarheid ook is ! Sterkte aan de Familie Verhey!
Wie zegt dat hij die berichten móét lezen?quote:Op zondag 10 mei 2015 07:58 schreef Sick2k15 het volgende:
Ik snap dan ook dat de vader gefrustreerd raakt van het feit dat als hij de naam van zijn dochter in typt op google dat hij dan op een forum zoals hier terechtkomt, en deze berichten moet lezen.
'Dat staat mooier'..quote:Op zondag 10 mei 2015 15:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
WAAROM zet je in godsnaam een spatie voor een komma/punt. Mánmanman
Het allerergste zijn mensen die aan het einde van de zin een spatie tussen het vraagteken/uitroepteken zetten. Echt, daar krijg ik rillingen en braakneigingen van.quote:
Mijn ex deed dat ook, en die wist dat het eigenlijk niet hoorde, maar vond het gewoon mooier staanquote:Op zondag 10 mei 2015 15:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Het allerergste zijn mensen die aan het einde van de zin een spatie tussen het vraagteken/uitroepteken zetten. Echt, daar krijg ik rillingen en braakneigingen van.
Detering man. Goede rede om hem te dumpen. Doet Mono dat nietquote:Op zondag 10 mei 2015 15:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn ex deed dat ook, en die wist dat het eigenlijk niet hoorde, maar vond het gewoon mooier staan_
Goddank is Mono wat intelligenter dan datquote:Op zondag 10 mei 2015 15:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Detering man. Goede rede om hem te dumpen. Doet Mono dat niet![]()
Tevens, wanneer kunnen we Moira.rar verwachten?
Mooi. Houden zo. Godverdomme en waarom weet ik dat nietquote:Op zondag 10 mei 2015 15:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Goddank is Mono wat intelligenter dan datMoira6.rar is er al mang
Ik heb 'm nietquote:Op zondag 10 mei 2015 15:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Mooi. Houden zo. Godverdomme en waarom weet ik dat nietDM maar dan
Ja, dan zorg dat ik ze krijgquote:
Dat is de Franse stijlquote:Op zondag 10 mei 2015 15:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Het allerergste zijn mensen die aan het einde van de zin een spatie tussen het vraagteken/uitroepteken zetten. Echt, daar krijg ik rillingen en braakneigingen van.
quote:Op zondag 10 mei 2015 18:33 schreef Leandra het volgende:
En wederom genereert het topic weer aandacht (en dus hogere Google resultaten) door een kick van iemand die en beweert het beste met de familie voor te hebben, en vindt dat mensen op basis van een programma geen oordeel mogen vellen...
Als in dat programma echter Fox IT op basis van breed onderzoek een oordeel velt, en het gros dat wel serieus neemt, terwijl de vader dat onderzoek zelfs al bagatelliseert, vraag ik me werkelijk af of de familie (en nu deze "onbekende" weer) echt wel willen dat het in de vergetelheid raakt, want daar begint het steeds minder op te lijken...
De familie zal je dankbaar zijn Sidekick2015
Agreedquote:Op zondag 10 mei 2015 18:42 schreef Leandra het volgende:
Echt zo dom ook...
Topic ligt stil vanaf 6 januari, "vader" Verheij schopt het zelf op 28 februari omhoog (na zich op 14 februari te hebben aangemeld.... Eerst nog wachten of het topic door een ander een kickje zou krijgen?).
Na 1,5 maand geen posts dus door vader weer in de AT gezet.
Topic ligt stil vanaf 9 maart, op 10 mei door een "onbekende van en familie", die het vooral voor de familie wil opnemen omhoog geschopt, en na 2 maanden rust dus weer in de AT gezet...
Echt, zo dom om aandacht te genereren terwijl je juist geen aandacht wilt.
Eerste wat ik dacht. Zijn gewoon steeds dezelfde personen met een ziekelijke drang naar aandacht.quote:Op zondag 10 mei 2015 18:42 schreef Leandra het volgende:
Echt zo dom ook...
Topic ligt stil vanaf 6 januari, "vader" Verheij schopt het zelf op 28 februari omhoog (na zich op 14 februari te hebben aangemeld.... Eerst nog wachten of het topic door een ander een kickje zou krijgen?).
Na 1,5 maand geen posts dus door vader weer in de AT gezet.
Topic ligt stil vanaf 9 maart, op 10 mei door een "onbekende van en familie", die het vooral voor de familie wil opnemen omhoog geschopt, en na 2 maanden rust dus weer in de AT gezet...
Echt, zo dom om aandacht te genereren terwijl je juist geen aandacht wilt.
Zegt meneer banaan.spatiespatie manmanmanquote:Op zondag 10 mei 2015 15:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
WAAROM zet je in godsnaam een spatie voor een komma/punt. Mánmanman
Gelukkig ben jij wel verstandigquote:Op zondag 10 mei 2015 15:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij die berichten móét lezen?
Iedereen die ooit met naam en toenaam op TV is gekomen weet dat je beter niet op je naam gaat googlen omdat je dan áltijd dit soort berichten treftOp TV komen en je vervolgens wat aantrekken van wat mensen op internet zeggen, ligt niet bij de mensen op het internet. Die zullen er altijd zijn, en verstandige mensen gaan daar verder niet op in en lezen het überhaupt niet.
Ah , ik zie dat 'vaders' , niet dit mooie gebruik , van spaties en komma's en uitroeptekens had ! Dus wellicht is dit dan Emmely zelf ? Of hoe heet die tjap ? In ieder geval iemand die graag dit verhaal in leven houdt , en de aandacht wel waardeert . . .quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |