Wanneer het enige criterium dat je hanteert bij het inschakelen van hulp de kosten (die er niet aan vast mogen zitten) lijkt te zijn? Ja, absoluut.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:25 schreef Awsom het volgende:
Hier zitten betere informatici dan zij die bij Fox-IT werken?
Enige criterium: de hulp mag niet tot de conclusie leiden dat de dochter en vader er meer vanaf weten dan ze vertellen.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:28 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wanneer het enige criterium dat je hanteert bij het inschakelen van hulp de kosten (die er niet aan vast mogen zitten) lijkt te zijn? Ja, absoluut.
Als je de commerciele omroep opzoekt om je verhaal te doen, vind ik dat inderdaad ietwat vreemd ja.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:15 schreef feyenoorder64 het volgende:
als jij niet begrijpt dat ik niet alles hier in het openbaar kan vertellen dan ben je nog dommer dan ik al dacht
Maar kennelijk begrijp jij ook niet dat het op z'n minst onhandig, maar waarschijnlijk ronduit dom, is om hier in het openbaar het aandachtsorgel uit te hangen.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:15 schreef feyenoorder64 het volgende:
als jij niet begrijpt dat ik niet alles hier in het openbaar kan vertellen dan ben je nog dommer dan ik al dacht
Je bedoelt dat dat de enige is die niet kritisch was.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:25 schreef feyenoorder64 het volgende:
ik heb hier tot nu toe 1 persoon, ene nammie, op een normale beschaafde manier haar mening horen geven. voor de rest zijn er maar weinig mensen die normaal kritisch kunnen antwoorden. ik sta open voor kritische vragen, maar wel met respekt, en respekt is hier bij de meeste ver te zoeken.
Ja, en ik bepaal toch echt zelf wat ik van de zaak en jouw reacties hier vind, en dat zonder mantra over "respect", want als er iemand is die hier geen grijntje respect voor z'n mede-users toont dan ben je het toch echt zelf.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:29 schreef feyenoorder64 het volgende:
dat bepaal jij niet. dat bepaal ik zelf wel. het is een vrij forum voor iedereen. en jij mag het dom of onhandig vinden. voor mij is het ondanks vele onzinnige stupide reaktie toch zinvol. want tussen veel dom gelul zit soms iets waar ik wat aan heb
Ik zeik je niet af en daarbij post jij hier zelf onder de naam feyenoorder64. Neem aan dat, dat niet de naam is waarmee je bij de gemeente ingeschreven staat.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:09 schreef feyenoorder64 het volgende:
tja, not you, wie ben jij eigenlijk? veilig he, achter een fakenaam mensen afzeiken. zielig persoon. weer eentje toevoegen aan de lijst met zieke personen die ik niet meer antwoord. blijft weinig over zo
Ja. We weten zijn FB en we hebben feyenoorder gevraagd om meteen iets te plaatsen op die FB zodat wij weten dat hij het is.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:07 schreef NotYou het volgende:
Is er eigenlijk wel bevestiging dat dit echt Emmelie's vader is?
Nou dat is toch waar ik naar vroeg? Dat kun je dan toch ook gewoon zo zeggen eventueel met een kort "hoe" eraan vast?quote:Op maandag 9 maart 2015 18:16 schreef feyenoorder64 het volgende:
je zeikt wel af man. kijk je posts na. ik heb nog geen fatsoenlijke opmerking van je gezien. en nee klopt. maar ik ben de vader. en ik heb dat al een keer bewezen hier. als je iets goed te melden of te vragen hebt prima, anders ga naar een ander topic
okquote:Op maandag 9 maart 2015 18:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja. We weten zijn FB en we hebben feyenoorder gevraagd om meteen iets te plaatsen op die FB zodat wij weten dat hij het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |