Och meid toch.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:49 schreef Basekid_NZ het volgende:
Gatverdamme iemand naast me zit gewoon al 20min aan haar nagels te kluiven. Echt super ranzig
Sla dr op dr bekquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:49 schreef Basekid_NZ het volgende:
Gatverdamme iemand naast me zit gewoon al 20min aan haar nagels te kluiven. Echt super ranzig
Naar Anne luisteren jij.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nee wacht ik ging lief doen en zo zennnnnnn![]()
Aka de Nationale Schoenen-op-bank Brigade.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:43 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Nou ja, Landelijke Eenheid dienst Infrastructuur dan. Potato potato, mijn punt was duidelijk, ongeacht de naam of titel.
fair enough. Maar in België mag je toch gewoon van de conducteur kopen? Waarom dan deze moeite?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:48 schreef Ireyon het volgende:
Je moet de aparte Go Pass Roosendaal kiezen, niet de standaard Go Pass 1.
Nieuwe regels, je betaalt nu 7 euro toeslag als je bij de conducteur koopt.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 02:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
fair enough. Maar in België mag je toch gewoon van de conducteur kopen? Waarom dan deze moeite?
Hebben we in Nederland ook voor 65-plussers, maar voor zover ik weet alleen in de bus van Syntus: http://www.syntus.nl/vervoerbewijzen/65-plus-kaartje.aspxquote:Op zaterdag 7 maart 2015 02:32 schreef Yreal het volgende:
België
http://www.belgianrail.be(...)antie-zitplaats.aspx
O. Dus het kan gebeuren dat iemand die voor weinig mee mag, ook nog een zitplaatsgarantie heeft, terwijl iemand die de volle mep betaalt moet opstaan? Volstrekt bezopen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 02:40 schreef dennistd het volgende:
[..]
Hebben we in Nederland ook voor 65-plussers, maar voor zover ik weet alleen in de bus van Syntus: http://www.syntus.nl/vervoerbewijzen/65-plus-kaartje.aspx
Overigens vind ik (persoonlijke mening) dat reizigers dat onderling maar uit moeten vechten, dat hoort geen taak van de chauffeur te zijn.... Tot nu toe overigens nog nooit meegemaakt dat iemand niet kon zitten met zo'n kaartje
Dat zou inderdaad kunnen, maar de enige reden waarom ze die 'zitplaatsgarantie' afgeven is omdat de bussen na 9:00 praktisch leeg zijn en je die 'garantie' dus gerust kunt geven.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:58 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
O. Dus het kan gebeuren dat iemand die voor weinig mee mag, ook nog een zitplaatsgarantie heeft, terwijl iemand die de volle mep betaalt moet opstaan? Volstrekt bezopen.
Die 65 plus korting is met de vermogende babyboomers eigenlijk ook niet meer van deze tijd. Leeftijdsdiscriminatie dat juist jongeren die minder geld te besteden hebben niet zulke kaarten/ abonnementen kunnen afsluiten.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:58 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
O. Dus het kan gebeuren dat iemand die voor weinig mee mag, ook nog een zitplaatsgarantie heeft, terwijl iemand die de volle mep betaalt moet opstaan? Volstrekt bezopen.
de praktisch uitwerking lijkt me geweldigquote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:58 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
O. Dus het kan gebeuren dat iemand die voor weinig mee mag, ook nog een zitplaatsgarantie heeft, terwijl iemand die de volle mep betaalt moet opstaan? Volstrekt bezopen.
maar zij hebben wel weer ons land opgebouwd en we moeten alles wat wij hebben aan hen dankenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 10:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die 65 plus korting is met de vermogende babyboomers eigenlijk ook niet meer van deze tijd. Leeftijdsdiscriminatie dat juist jongeren die minder geld te besteden hebben niet zulke kaarten/ abonnementen kunnen afsluiten.
twitter:rijdendetreinen twitterde op zaterdag 07-03-2015 om 10:09:59Storing Amersfoort-Utrecht C. (herstelwerkzaamheden) voorbij; nog wel een langere reistijd. http://t.co/M59XdpqLeJ #ns reageer retweet
Realistisch ingeschat dus. Goede zaak.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 10:14 schreef b2py het volgende:
Wauw, dat is wel een half uur eerder dan de prognose!
Absoluut!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 10:28 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Realistisch ingeschat dus. Goede zaak.
Is die garantie iets van de medereiziger, of iets van syntus?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 02:40 schreef dennistd het volgende:
Overigens vind ik (persoonlijke mening) dat reizigers dat onderling maar uit moeten vechten, dat hoort geen taak van de chauffeur te zijn.... Tot nu toe overigens nog nooit meegemaakt dat iemand niet kon zitten met zo'n kaartje
In de praktijk staat er altijd wel iemand op van de 38 mensen die zitten (incl. klapzitjes). Het is meer om ze zover te krijgen om met de bus te gaan, want het argument 'ik heb geen zitplaats' is hiermee weggenomen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 10:48 schreef frederik het volgende:
[..]
Is die garantie iets van de medereiziger, of iets van syntus?
Ik zou als medereiziger zeggen "chauffeur, je roept maar een extra bus op bij je werkgever als er blijkbaar geen zitplaatsen meer aanwezig zijn, en je als bedrijf wel een garantie hebt afgegeven, ik heb als volle mep betaler geen garanties afgegeven aan mensen die na mij zijn ingestapt"
Als extra hierbij, zou je als chauffeur dat kaartje wel mogen verkopen als je in je spiegel ziet dat er geen zitplaats meer vrij is? Je verkoopt dan namelijk iets met garantie, iets waarvan je op dat moment al weet dat je die garantie zelf niet na kunt komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |