Specifiek voor de nimby's dus? Staat dat ook in de milieuvergunning ofzo?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:11 schreef boriq het volgende:
[..]
Ik zal maandag een blik werpen. En zolang de buren niet klagen, zullen ze ook wel blijven draaien
Je bent sarcastisch. Toch? Toch? TOCH?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, als zo'n oog-om-oog, tand-om-tand redenering de modus operandi is, is het hek van de dam. "De reiziger" is het gedrag van "de NS" namelijk ook meer dan kotszat. Dat rechtvaardigt dan dus gewoon elke agressie tegen personeel.
twitter:NS_online twitterde op vrijdag 06-03-2015 om 18:55:42UPDATE aanrijding #Tb: de hele avond en nacht geen treinen van en naar Tilburg. Bussen rijden. Morgen nog onzeker. http://t.co/D2uJrCtUHD reageer retweet
Volgens mij komt het van beide kanten, maar grotendeels door de nimby'squote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:36 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Specifiek voor de nimby's dus? Staat dat ook in de milieuvergunning ofzo?
Mwoa, Ik blijf gewoon wel een tijdje weg of zo.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Gebruik de volgende keer ff die knipoogdan is het voor iedereen duidelijk.
Denk aan je pacemaker.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, Ik blijf gewoon wel een tijdje weg of zo.
Hmm kan me er eigenlijk wel iets bij voorstellen, ik woon zelf op de 3e verdieping van een flat, dichtbij een kruispunt waar veel wijkverkeer langskomt. Bij mooi weer en open ramen kan ik de langskomende bus, koeltransporten etc. duidelijk horen. Dat soort geluiden klinken op zich wel erg door. Tot voor kort had ik ook erg veel last van motorrijders, maar dat is tegenwoordig veel minder.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:04 schreef boriq het volgende:
[..]
Volgens mij komt het van beide kanten, maar grotendeels door de nimby's
Enerzijds die nimby's in de twee flats aan weerszijden van het station, hebben veel van zich laten horen in de jaren voor de verbouwing.
Anderzijds zal het natuurlijk ook wel wat diesel besparen en dus geld
Mijn opa en oma woonden ook aan een grote doorgaande straat, na een uur of twee was je er wel aan gewend maar ik kan begrijpen dat tientallen jaren constant een dieselmotor horen brommen vervelend is.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:11 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Hmm kan me er eigenlijk wel iets bij voorstellen, ik woon zelf op de 3e verdieping van een flat, dichtbij een kruispunt waar veel wijkverkeer langskomt. Bij mooi weer en open ramen kan ik de langskomende bus, koeltransporten etc. duidelijk horen. Dat soort geluiden klinken op zich wel erg door. Tot voor kort had ik ook erg veel last van motorrijders, maar dat is tegenwoordig veel minder.
Ik hoop overigens niet dat dit als soort van ode aan de nimby's beschouwd wordt.
Zou een feest zijnquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:00 schreef Nattekat het volgende:
Is er nou een compleet mat'64 stel overleden?
SpoPo bestaat al jaren niet meer. Bij de privatisering is dat personeel overgeheveld naar de rijkspolitie. Na alle reorganisaties zijn ze onderdeel, voor zover het nog een apart onderdeel is van de Nationale Politie onder de hoede van Opstelten.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:24 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wat een zeikerds hier. Dit jaar zijn al 700(!) meldingen van agressie tegen personeel gemaakt. Ondertussen is de spoorwegpolitie volledig uitgedund en bijna nergens meer paraat op de stations. En ga er maar van uit dat er al wel eens bij de NS-directie is geklaagd hoor.
Volledig terecht deze actie.
Overbodig personeel kan je ook gewoon wegbezuinigen. Conducteurs hebben geen meerwaarde. Tenminste in de huidige vorm in de trein kaartjes controleren.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:24 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wat een zeikerds hier. Dit jaar zijn al 700(!) meldingen van agressie tegen personeel gemaakt. Ondertussen is de spoorwegpolitie volledig uitgedund en bijna nergens meer paraat op de stations. En ga er maar van uit dat er al wel eens bij de NS-directie is geklaagd hoor.
Volledig terecht deze actie.
Blijkbaar. Super V 955 is deze week ook terzijde gesteldquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:00 schreef Nattekat het volgende:
Is er nou een compleet mat'64 stel overleden?
Dus omdat jij vindt dat conducteurs overbodig zijn, is het niet erg dat ze mishandeld worden en hoef je daar dus ook niet tegen te protesteren?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:32 schreef Carlos93 het volgende:
[..]
Overbodig personeel kan je ook gewoon wegbezuinigen. Conducteurs hebben geen meerwaarde. Tenminste in de huidige vorm in de trein kaartjes controleren.
Het is altijd erg als er iemand mishandeld wordt, of het nou een willekeurige kroegganger is, een agent, of een conductrice, dat maakt in mijn ogen niet uit.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dus omdat jij vindt dat conducteurs overbodig zijn, is het niet erg dat ze mishandeld worden en hoef je daar dus ook niet tegen te protesteren?
En? Gaat deze actie wél helpen? En waarom zou een publieksvriendelijke actie datzelfde effect niet kunnen bereiken?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:24 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wat een zeikerds hier. Dit jaar zijn al 700(!) meldingen van agressie tegen personeel gemaakt. Ondertussen is de spoorwegpolitie volledig uitgedund en bijna nergens meer paraat op de stations. En ga er maar van uit dat er al wel eens bij de NS-directie is geklaagd hoor.
Volledig terecht deze actie.
Ik vermoed omdat er al genoeg signalen naar de directie zijn zijn gegaan zónder daarmee de reiziger lastig te vallen. En blijkbaar sorteert die manier geen effect.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
En? Gaat deze actie wél helpen? En waarom zou een publieksvriendelijke actie datzelfde effect niet kunnen bereiken?
Nou ja, Landelijke Eenheid dienst Infrastructuur dan. Potato potato, mijn punt was duidelijk, ongeacht de naam of titel.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:31 schreef Fixers het volgende:
[..]
SpoPo bestaat al jaren niet meer. Bij de privatisering is dat personeel overgeheveld naar de rijkspolitie. Na alle reorganisaties zijn ze onderdeel, voor zover het nog een apart onderdeel is van de Nationale Politie onder de hoede van Opstelten.
Dat klopt al is er nog wel een bureau bij Amsterdam centraal.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:31 schreef Fixers het volgende:
[..]
SpoPo bestaat al jaren niet meer. Bij de privatisering is dat personeel overgeheveld naar de rijkspolitie. Na alle reorganisaties zijn ze onderdeel, voor zover het nog een apart onderdeel is van de Nationale Politie onder de hoede van Opstelten.
Wel een verschil, vroeger was de spoorwegpolitie in dienst van de NS. Nu hebben ze te lijden onder de nukken van MinJus zoals de bezuiningsmaatregel die als Nationale Politie wordt verkocht.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:43 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Nou ja, Landelijke Eenheid dienst Infrastructuur dan. Potato potato, mijn punt was duidelijk, ongeacht de naam of titel.
Gegeven dat al die signalen niet opgepikt lijken te zijn door de media, is het gek om aan te nemen dat dat allemaal "beleefde" acties geweest zijn zoals een klachtenbox of een vergaderpunt van de OR. Geen bezetting van de directieparkeerplaats of demonstratie voor het ministerie van I&M?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:42 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat er al genoeg signalen naar de directie zijn zijn gegaan zónder daarmee de reiziger lastig te vallen. En blijkbaar sorteert die manier geen effect.
Daar haal je het 8 uur journaal niet mee.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:57 schreef Litpho het volgende:
Gegeven dat al die signalen niet opgepikt lijken te zijn door de media, is het gek om aan te nemen dat dat allemaal "beleefde" acties geweest zijn zoals een klachtenbox of een vergaderpunt van de OR. Geen bezetting van de directieparkeerplaats of demonstratie voor het ministerie van I&M?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |