SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ J & S
quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:00 schreef klaprooss het volgende:
Strijken idd! Of even in de droger als je die hebt! En anders op gaan slapen e.d![]()
Mijn Solnce kwam vandaag binnen.
Wat een werk gaat dit worden, dik en erg stug! Hopelijk krijg ik hem snel zachter en worden mn handen groterHij is echt heel mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi!quote:Op donderdag 19 maart 2015 01:00 schreef faptist het volgende:
Hallo,
Ik kom even binnenvallen met een, hoop
Ik, Niet belachelijke vraag gezien ik iedereen hier met prachtige geknoopte doeken zie en mijn vraag dan wellicht een beetje ... Eh.. Tegen het zere been is?
Ik ken niemand die draagt, omdat m'n vrienden het allemaal een beetje groene thee met biologische snijkoek gedrag vinden. Zij zijn meer de stokke /jools day types. Ik bedoel dit absoluut niet slecht, maar gewoon om een idee te geven ;-)
Ook ben ik een dame in plussize dus vind ik het nog een beetje eng om
Gelijk iets te knopen.
Vandaar dat ik dacht om te beginnen met een mai tai (schrijf ik dat zo correct?).
Heeft iemand hier ervaring mee?
Kan ik er eentje via Mp kopen of moet ik nog rekening houden met verschillende maten,etc.
Alvast bedankt!
Ja! Superslechte rug hier (scoliose waarvoor ik twee keer ben geopereerd en pennen in mijn rug heb zitten) en dragen heeft er juist voor gezorgd dat mijn rugspieren versterkt werden en ik uiteindelijk minder rugklachten heb dankzij het dragenquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:14 schreef Malteser het volgende:
Hier nog iemand die wil gaan dragen. Ben me dus een beetje aan het inlezen.
Heb wel dezelfde 'eisen' als Cassandra. Wil graag een geweven doek, liefst natuurlijk (al) lekker zacht en een neutrale kleur.
De doek ga ik wel gebruiken naast de kinderwagen (misschien wel een Joolz, zijn we nog niet uit). Dit i.v.m. een slechte rug. Maar fysio vertelde me dat er ook met een slechte rug te dragen valt, mits goed geknoopt en ook op tijd wat rust.
Zijn er hier die dat kunnen bevestigen?
+1! Alleen 3 doeken en een Emeiquote:Op donderdag 19 maart 2015 08:18 schreef Amsel het volgende:
Ik heb 4 draagdoeken en een Joolz - ben ik dan een gewone wollen sok?
Overigens zijn er heel veel dingen die ik vroeger als geitenwollensokkerig beschouwde en die ik nu zelf ook doe. En nu beschouw ik het meer als "goed geïnformeerd ouderschap" waarbij ik verder kijk dan wat bedrijven ons uit commerciële overwegingen aan proberen te smeren, en zelf nadenk over wat ik goed vind voor m'n kind - en dan kom ik toch vaak bij het geitenwollensokkenalternatief uit
Het is een heel stuk gezelliger! Maar even een heads up, bij de vorige meet was het zo gezellig dat een knoop leren nvt wasquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Misschien handig om nog eens een draag meeting te organiseren tussen dragers en zwangeren/onervaren dragers zodat we ervaringen en tips kunnen uitwisselen
Ik kan ook een draag consult aanvragen maar vind een meeting gezelliger hihi
Dit x100!quote:Op donderdag 19 maart 2015 08:18 schreef Amsel het volgende:
Overigens zijn er heel veel dingen die ik vroeger als geitenwollensokkerig beschouwde en die ik nu zelf ook doe. En nu beschouw ik het meer als "goed geïnformeerd ouderschap" waarbij ik verder kijk dan wat bedrijven ons uit commerciële overwegingen aan proberen te smeren, en zelf nadenk over wat ik goed vind voor m'n kind - en dan kom ik toch vaak bij het geitenwollensokkenalternatief uit
+1, dat lijkt mij ook heel leuk en nuttig!quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Misschien handig om nog eens een draag meeting te organiseren tussen dragers en zwangeren/onervaren dragers zodat we ervaringen en tips kunnen uitwisselen
Ik kan ook een draag consult aanvragen maar vind een meeting gezelliger hihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |