SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ J & S
quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:00 schreef klaprooss het volgende:
Strijken idd! Of even in de droger als je die hebt! En anders op gaan slapen e.d![]()
Mijn Solnce kwam vandaag binnen.
Wat een werk gaat dit worden, dik en erg stug! Hopelijk krijg ik hem snel zachter en worden mn handen groterHij is echt heel mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi!quote:Op donderdag 19 maart 2015 01:00 schreef faptist het volgende:
Hallo,
Ik kom even binnenvallen met een, hoop
Ik, Niet belachelijke vraag gezien ik iedereen hier met prachtige geknoopte doeken zie en mijn vraag dan wellicht een beetje ... Eh.. Tegen het zere been is?
Ik ken niemand die draagt, omdat m'n vrienden het allemaal een beetje groene thee met biologische snijkoek gedrag vinden. Zij zijn meer de stokke /jools day types. Ik bedoel dit absoluut niet slecht, maar gewoon om een idee te geven ;-)
Ook ben ik een dame in plussize dus vind ik het nog een beetje eng om
Gelijk iets te knopen.
Vandaar dat ik dacht om te beginnen met een mai tai (schrijf ik dat zo correct?).
Heeft iemand hier ervaring mee?
Kan ik er eentje via Mp kopen of moet ik nog rekening houden met verschillende maten,etc.
Alvast bedankt!
Ja! Superslechte rug hier (scoliose waarvoor ik twee keer ben geopereerd en pennen in mijn rug heb zitten) en dragen heeft er juist voor gezorgd dat mijn rugspieren versterkt werden en ik uiteindelijk minder rugklachten heb dankzij het dragenquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:14 schreef Malteser het volgende:
Hier nog iemand die wil gaan dragen. Ben me dus een beetje aan het inlezen.
Heb wel dezelfde 'eisen' als Cassandra. Wil graag een geweven doek, liefst natuurlijk (al) lekker zacht en een neutrale kleur.
De doek ga ik wel gebruiken naast de kinderwagen (misschien wel een Joolz, zijn we nog niet uit). Dit i.v.m. een slechte rug. Maar fysio vertelde me dat er ook met een slechte rug te dragen valt, mits goed geknoopt en ook op tijd wat rust.
Zijn er hier die dat kunnen bevestigen?
+1! Alleen 3 doeken en een Emeiquote:Op donderdag 19 maart 2015 08:18 schreef Amsel het volgende:
Ik heb 4 draagdoeken en een Joolz - ben ik dan een gewone wollen sok?
Overigens zijn er heel veel dingen die ik vroeger als geitenwollensokkerig beschouwde en die ik nu zelf ook doe. En nu beschouw ik het meer als "goed geïnformeerd ouderschap" waarbij ik verder kijk dan wat bedrijven ons uit commerciële overwegingen aan proberen te smeren, en zelf nadenk over wat ik goed vind voor m'n kind - en dan kom ik toch vaak bij het geitenwollensokkenalternatief uit
Het is een heel stuk gezelliger! Maar even een heads up, bij de vorige meet was het zo gezellig dat een knoop leren nvt wasquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Misschien handig om nog eens een draag meeting te organiseren tussen dragers en zwangeren/onervaren dragers zodat we ervaringen en tips kunnen uitwisselen
Ik kan ook een draag consult aanvragen maar vind een meeting gezelliger hihi
Dit x100!quote:Op donderdag 19 maart 2015 08:18 schreef Amsel het volgende:
Overigens zijn er heel veel dingen die ik vroeger als geitenwollensokkerig beschouwde en die ik nu zelf ook doe. En nu beschouw ik het meer als "goed geïnformeerd ouderschap" waarbij ik verder kijk dan wat bedrijven ons uit commerciële overwegingen aan proberen te smeren, en zelf nadenk over wat ik goed vind voor m'n kind - en dan kom ik toch vaak bij het geitenwollensokkenalternatief uit
+1, dat lijkt mij ook heel leuk en nuttig!quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Misschien handig om nog eens een draag meeting te organiseren tussen dragers en zwangeren/onervaren dragers zodat we ervaringen en tips kunnen uitwisselen
Ik kan ook een draag consult aanvragen maar vind een meeting gezelliger hihi
Ik vind um prima kunnen voor een jongenquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:57 schreef mousemicky het volgende:
Ladies, mag ik jullie mening vragen?
Ik vind deze heul heul mooi, maar is ie niet te meisjesachtig? Ik krijg dus een jongen
http://dragenenzo.nl/winkel/mei-tais/hop-tye-marrakesch/
Ik vind dat kunnen voor een jongen hoorquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:57 schreef mousemicky het volgende:
Ik vind deze heul heul mooi, maar is ie niet te meisjesachtig? Ik krijg dus een jongen
Ik heb de Bloomyloom Uhu (choco-grass).quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:58 schreef Burdie het volgende:
Kan wel toch, met dat blauw?
MB wat voor doek heb je gekocht?
Dat vond ik ookquote:
kan prima!quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:57 schreef mousemicky het volgende:
ik heb op de vorige pagina ook een blauw paarse gekozen die t waarschijnlijk wordt, kan prima die kleurenquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:57 schreef mousemicky het volgende:
Kan prima! Maar ik weet niet hoeveel je aan de mening hebt van iemand die haar zoon in een fuchsiakleurig zwemding gaat laten lopen kruipen, liggen .quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:57 schreef mousemicky het volgende:
Ditquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:32 schreef Cholula het volgende:
Het lijkt alsof familie, zodra er een kind in het spel is, ongenuanceerd hun mening geven, gefundeerd of niet. De truc is natuurlijk kijken wat en of je er iets van aantrekt.
Als tegenwicht: ik zou het niet doen. Ik kies toch vaak wat meer echte jongenskleuren. En de combi met het blauw vind ik niet zo heel mooi, maar dat is heel persoonlijk natuurlijkquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:57 schreef mousemicky het volgende:
Jij bent toch een meisjequote:Op donderdag 19 maart 2015 12:57 schreef mousemicky het volgende:
Ik krijg een grote baby.. Eerder 56 dan 44...quote:Op donderdag 19 maart 2015 06:08 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Hoi!
Mei tais zijn eigenlijk altijd te groot voor newborns. Sommige kun je wel verkleinen, de storchenwiege kan zelfs tot maat 44 verkleind, maar dan nog zit het een stuk minder lekker voor de baby dan een doek.
Als je niet zo geitenwollensok wilt overkomen kun je beginnen met een rekbare doek wellicht? Die zijn ook nog eens goedkoop en dat kan prima met plussize. Lekker snug en zacht voor je kleintje. Er is 1 geschikte knoop voor een tricot bbslen/rekbare doek, ook al staan er in t boekje meerdere knopen: kindje met de buik tegen jouw buik. Als t dragen bevalt kun je als baby zwaarder wordt over naar geweven.
Sommige mensen vinden rekbare doek al snel te zwaar worden als t kindje groeit. Dat is persoonlijk. Misschien kun je binnenlopen bij een draagcafe ofzo, en wat dingen uitproberen? Een lekkere zachte geweven doek maat 7 moet ook prima kunnen met een grotere maat. Ter vergelijking, ik heb maat 54 en kan met maat 7 nog net de knoop doen die t meeste doek vraagt.
Oh lieverd, ik ben het helemaal met je eens!quote:Op donderdag 19 maart 2015 08:18 schreef Amsel het volgende:
Ik heb 4 draagdoeken en een Joolz - ben ik dan een gewone wollen sok?
Ik denk tot maat 86 ongeveer. Ik heb J er al een tijd niet in gehad (laatste keer een half jaar geleden denk ik). Hij zou nu ook nog wel passen (met ruim 2 jaar en 12 kilo dus), maar wil niet meer, zelluf lopen!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:09 schreef L-E het volgende:
Mensen om mij heen geven hun mening niet over het dragen. Misschien dat wij ook wel uitstralen dat we daar niet op zitten te wachten
MM, tot wanneer kan de Storchenwiege? Als in: tot welke maat/leeftijd is hij nog prettig in gebruik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |