Welke heb je op het oog? Ik heb nog niet gedragen met mijn WW, omdat het een wat stuggere doek is voor oudere kindjes. Maar peuter wil ook weer graag op mijn rug, dus binnenkort mag hij wel een proefrondje doenquote:Op woensdag 18 maart 2015 07:44 schreef Gulara het volgende:
Dankjewel.
Als ik er ruim 350 voor betaal dan wil ik er ooit wel meer dan 200 voor terug.
Ik heb nu ook een bamboomix en dat is idd zoveel soepeler en fijner! Al moet ik zeggen dat mijn 100% katoenendoek ook redelijk dun is, maar nadat ik hem heb gewassen heb is hij ineens ruwer dan eerst! Ik heb hem zelfs nog even in de droger gedaan, maar ik heb nu het idee dat diegene van wie ik hem heb overgenomen er wasverzachter bij heeft gebruikt oid, want toen was hij echt veel zachter en soepeler...quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:37 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Welke heb je op het oog? Ik heb nog niet gedragen met mijn WW, omdat het een wat stuggere doek is voor oudere kindjes. Maar peuter wil ook weer graag op mijn rug, dus binnenkort mag hij wel een proefrondje doen.
Cassandra, ik ben ook begonnen met een doek van 50 euro. Ellevill is idd heel zacht! Gister heb ik mijn Paisley met bamboe weer eens gepakt, dat is toch echt de zachtste doek die ik heb.
En omdat hij zo fijn knoopt, kom ik een beetje terug op mijn laatste aankoop van Solnce. Hij is zacht, fluffy en warm, maar zo ontzettend dik. Het is een maat 5, maar ik houd net zo veel (of eigenlijk weinig) staart over als met mijn maat 4 van Oscha. Ik vind dunnere doeken toch fijner en had gehoopt ook wat andere knopen te kunnen maken over een tijdje met deze, maar ik ben bang dat dat niet gaat lukken.
Na een tijdje gebruiken is een doek toch gewoon zachter en soepeler, ook zonder wasverzachter?quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:01 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik heb nu ook een bamboomix en dat is idd zoveel soepeler en fijner! Al moet ik zeggen dat mijn 100% katoenendoek ook redelijk dun is, maar nadat ik hem heb gewassen heb is hij ineens ruwer dan eerst! Ik heb hem zelfs nog even in de droger gedaan, maar ik heb nu het idee dat diegene van wie ik hem heb overgenomen er wasverzachter bij heeft gebruikt oid, want toen was hij echt veel zachter en soepeler...
Maar wordt hij dan weer ruw en stugger als je hem wast?quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Na een tijdje gebruiken is een doek toch gewoon zachter en soepeler, ook zonder wasverzachter?
Ik heb maar 1 doek dus ben niet echt ervaren ofzo, maar mijnes wel ja!quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:02 schreef Dot. het volgende:
[..]
Maar wordt hij dan weer ruw en stugger als je hem wast?
mijne wel!quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:02 schreef Dot. het volgende:
[..]
Yupquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:02 schreef Dot. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ J & S
quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:00 schreef klaprooss het volgende:
Strijken idd! Of even in de droger als je die hebt! En anders op gaan slapen e.d![]()
Mijn Solnce kwam vandaag binnen.
Wat een werk gaat dit worden, dik en erg stug! Hopelijk krijg ik hem snel zachter en worden mn handen groterHij is echt heel mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi!quote:Op donderdag 19 maart 2015 01:00 schreef faptist het volgende:
Hallo,
Ik kom even binnenvallen met een, hoop
Ik, Niet belachelijke vraag gezien ik iedereen hier met prachtige geknoopte doeken zie en mijn vraag dan wellicht een beetje ... Eh.. Tegen het zere been is?
Ik ken niemand die draagt, omdat m'n vrienden het allemaal een beetje groene thee met biologische snijkoek gedrag vinden. Zij zijn meer de stokke /jools day types. Ik bedoel dit absoluut niet slecht, maar gewoon om een idee te geven ;-)
Ook ben ik een dame in plussize dus vind ik het nog een beetje eng om
Gelijk iets te knopen.
Vandaar dat ik dacht om te beginnen met een mai tai (schrijf ik dat zo correct?).
Heeft iemand hier ervaring mee?
Kan ik er eentje via Mp kopen of moet ik nog rekening houden met verschillende maten,etc.
Alvast bedankt!
Ja! Superslechte rug hier (scoliose waarvoor ik twee keer ben geopereerd en pennen in mijn rug heb zitten) en dragen heeft er juist voor gezorgd dat mijn rugspieren versterkt werden en ik uiteindelijk minder rugklachten heb dankzij het dragenquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:14 schreef Malteser het volgende:
Hier nog iemand die wil gaan dragen. Ben me dus een beetje aan het inlezen.
Heb wel dezelfde 'eisen' als Cassandra. Wil graag een geweven doek, liefst natuurlijk (al) lekker zacht en een neutrale kleur.
De doek ga ik wel gebruiken naast de kinderwagen (misschien wel een Joolz, zijn we nog niet uit). Dit i.v.m. een slechte rug. Maar fysio vertelde me dat er ook met een slechte rug te dragen valt, mits goed geknoopt en ook op tijd wat rust.
Zijn er hier die dat kunnen bevestigen?
+1! Alleen 3 doeken en een Emeiquote:Op donderdag 19 maart 2015 08:18 schreef Amsel het volgende:
Ik heb 4 draagdoeken en een Joolz - ben ik dan een gewone wollen sok?
Overigens zijn er heel veel dingen die ik vroeger als geitenwollensokkerig beschouwde en die ik nu zelf ook doe. En nu beschouw ik het meer als "goed geïnformeerd ouderschap" waarbij ik verder kijk dan wat bedrijven ons uit commerciële overwegingen aan proberen te smeren, en zelf nadenk over wat ik goed vind voor m'n kind - en dan kom ik toch vaak bij het geitenwollensokkenalternatief uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |