quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:10 schreef Karina het volgende:
In dit topic kan alvast geoefend worden voor de recordpoging op a.s. zondag 8 maart om 22.00 uur.
De uitleg: 40+ / Deelnemers gezocht voor recordpoging
eejjjjjjjj
tab tab spatie dus inderdaad. op een pc is misschien alt S handig maar ik weet niet of dat nog werkt.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Iets met tab tab spatie of Alt-S heb ik begrepen, maar daar weten anderen meer van.
Tap er voor mij ook eentjequote:
pikkiequote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:12 schreef tailfox het volgende:
trouwens modje jij was niet de laatste zomaar door slotje heen posten
Klopt dat is ook de reden dat ik jaren terug op tab tab spatie ben overgegaan. Bij Chrome werkt het wel zie ik . Net geprobeerd.quote:
In dit topic kan alvast geoefend worden voor de recordpoging op a.s. zondag 8 maart om 22.00 uur.
eejjjjjjjj
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Iets met tab tab spatie of Alt-S heb ik begrepen, maar daar weten anderen meer van.
Oh dat zag ik niet, ging te snel denk ikquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:12 schreef tailfox het volgende:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:12 schreef tailfox het volgende:
swsquote:
jaquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:18 schreef TARDIS. het volgende:
hallo is het de bedoeling dat ik hier veel post?
oh ja dan moet je 10 seconden wachten tussen de posts toch?quote:
Ja. Zal ik een abbo kopen?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja dan moet je 10 seconden wachten tussen de posts toch?
jaquote:
Nee. De bedoeling is om hier te oefenen. Veel posten moet je doen op:quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:18 schreef TARDIS. het volgende:
hallo is het de bedoeling dat ik hier veel post?
is mij ook nooit geluktquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:17 schreef Kingstown het volgende:
Ik hou het wel bij quoten. 2-3 seconden per posting. Veel sneller gaat me toch niet lukken.
van wie is die stemquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee. De bedoeling is om hier te oefenen. Veel posten moet je doen op:
http://vocaroo.com/i/s0afqaKcDova
quote:
eejjjjjjjj
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:29 schreef sacha het volgende:
langzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
Heb je je leesbril wel op?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:29 schreef sacha het volgende:
Moet ook helemaal naar het eiland toequote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:29 schreef sacha het volgende:
Is het ook niet, maar ik bagger gewoon wat mee.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:33 schreef mrspoeZ het volgende:
Een topic vullen met quotes en onzin is niet leuk, vind ik.
zit nu achter PC te testenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Debiel in zee gooien en achter je pc kruipen.
Wat vind jij wel leuk waarmee je tevens binnen 1 minuut en 45 seconden een heel topic kan vullen?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:33 schreef mrspoeZ het volgende:
Als je in UTO de cos gaat volgen, dan zal daar min of meer nog steeds hetzelfde gebeuren, dus als je dat soort leukheid zoekt, dan moet je hier zijn: UTO / [COS #6545]Hoop dat het in het water valt , maar zelfs daar is het nog nooit gelukt om binnen 1.45 een topic vol te krijgen. 300 reacties plaatsen is echt heel veel in zo'n korte tijd.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:03 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik kan me wel herinneren dat toen ik hier net was, ten tijde van BB2, ik soms een reactie op een post op pagina 1 wilde plaatsen en dat dan het topic al vol bleek.
Het doel is om het record te breken. Alle fossielen zijn welkom om mee te doen en als jij graag leuke postings wilt plaatsen dan kan dat natuurlijk ook. Graag zelfsquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:11 schreef mrspoeZ het volgende:
Ja dat is ook zo. Nouja, als jullie dat leuk vinden, lekker doen! Succes!
Ik quote 'm welquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het doel is om het record te breken. Alle fossielen zijn welkom om mee te doen en als jij graag leuke postings wilt plaatsen dan kan dat natuurlijk ook. Graag zelfs
Fijn, want ik ben altijd wel blij als mevrouwpoeZ weer even langskomt in 40+ en zij (of een quote van haar) mag natuurlijk niet ontbreken in het recordtopic. Ze is een wezenlijk onderdeel van onze historie.quote:
Nooit van gehoord, dus ik leer weer eens watquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Fijn, want ik ben altijd wel blij als mevrouwpoeZ weer even langskomt in 40+ en zij (of een quote van haar) mag natuurlijk niet ontbreken in het recordtopic. Ze is een wezenlijk onderdeel van onze historie.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:42 schreef D. het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, dus ik leer weer eens wat
Welkom op Fok!.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:33 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik bedoelde dat ik haar post ging quoten, niet haarzelfquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:42 schreef Kingstown het volgende:
Ow wacht. Ik heb gewoon nog een wereldquote van haar. Die ga ik zeker plaatsen.
#YOLO.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik haar post ging quoten, niet haarzelf
Onzin posten kan ik echt heel goed, met name als het vrijdag is en de blikjes Schultenbrau per dozijn geopend worden. Ik ben benieuwd wat je gaat neerzetten, de helft van die postings herinner ik me niet namelijk. Als ie echt briljant is dan ga ik autoquoten!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:42 schreef Kingstown het volgende:
Ow wacht. Ik heb gewoon nog een wereldquote van haar. Die ga ik zeker plaatsen.
#YOLO.
9 posts in 10 secondenquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
9 posts in 10 seconden![]()
Ik ben nog even aan het oefenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |