SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard-POLL's:SPOILER: Standaard-POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naomi.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kromme dikke poten van Naomi.quote:Maar Collie hoort dat toch door te krijgen? Qua helderziend.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Denk dat ze daar mss wel over ingelicht worden zodat bezoekers niet met wilde verhalen binnenkomen?![]()
drunkkkkkkk in loveeeeeeeeeeeeeeeeeeee
![]()
OOOOOO OOOOo oooo DRUNKKK IN LOVEEEEEEEEEEEE'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ivan en Nicole net woorden over iets wat ze niet wou doen ..Ik weet het zelf ook niet preciesMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Andrea Hazes?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:45 schreef Yeszie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zie je hier duidelijk ??
Edit : Oh ik las wie![]()
Ivan boos op Nicole want zij zou de keuken vanmiddag schoonmaken. Nicole boos op Ivan want zij had die taak overgedragen aan ??? omdat zij aan haar huisje ging werken. Bovendien lag bijna iedereen de hele middag op bed en ook nu springt niemand op om het te doen. Tineke geeft aan zich even gedeisd te houden betreft huishouden ( waarschijnlijk omdat zij daarop aangesproken werd door LauraB) Dus...Nicole gaat het nu toch maar doen maar niet het bordje en mes van Chris geloof ik...
No mercy for animal abusers
Forum Opties Forumhop: Hop naar: