Meh. Vandaag is gewoon z'n dag. Die heb ik wel eens, als alles goed zit lig ik op schema.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Er gaat iets niet goed met jouw lijstje
O my gawd.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dunno, uit de losse pols? 500/600?Er zit een pak stroopwafels als bodem in, 100g roomboter, 250g griekse yoghurt, 1 zak mini snickers, 3 grote snickers. 400g monchou, 1 reep chocolade en caramelsaus uit de losse pols. Wacht, even uitrekenen
quote:
Als hij hier al door wegblijft dan is hem een hoop leed bespaartquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:40 schreef Maraca het volgende:
Hebben we die nieuwe user nu perongeluk weggepest?
komma's , punten. Weet het verschil.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:41 schreef Qwea het volgende:
606.125 kcal per stuk. Uitgaande van 8 stukken
Bohquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:41 schreef Qwea het volgende:
606.125 kcal per stuk. Uitgaande van 8 stukken
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:43 schreef Qwea het volgende:
Ho, meer! Want de griekse yoghurt vergeten te rekenen! Dus ehm, 125kcal erbij = 4974 delen door 8 stukken = 621.75 kcal
Die was 700quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:42 schreef CrunchySelf het volgende:
Maar valt me nog mee. Vooral als je die vergelijkt met oreo
Zie edit. Karamelsaus vergeten. 650 +-quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
621,75 kcal bedoel je.
Maar valt me nog mee
TOLD YAquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:42 schreef Artoo het volgende:
CRASHEN ALLEEESSS!
TIL: De cappuccino whey vind ik best wel goed te pruimen
Krijg een perianaal abcesquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:42 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
komma's , punten. Weet het verschil.
quote:
Ooooohquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:45 schreef Qwea het volgende:
Zondag bounty cheesecake maken voor Mo's werkDie heeft maar 300kcal per punt ongeveer
Tankstation en gezond.. hmmm...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:48 schreef CrunchySelf het volgende:
Fuck this. Ik ga straks langs pompstation en het gezondst mogelijk stukje eten daar ophalen en eten.
Honger
NEE. Heb je geen appie daar? Pompstation heeft wel lekkere tomaatjes.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:48 schreef CrunchySelf het volgende:
Fuck this. Ik ga straks langs pompstation en het gezondst mogelijk stukje eten daar ophalen en eten.
Honger
Bakselsquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:48 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga dit weekend terugverhuizen naar mijn eigen huis, dus dan kan ik ook eindelijk weer baksels maken!
Deze nietquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Tankstation en gezond.. hmmm...Nou ja, als ze verse broodjes maken
Kost me een kwartier omrijdenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
NEE. Heb je geen appie daar? Pompstation heeft wel lekkere tomaatjes.
Ja hallo.. ze wil afvallen.. geen caloriebom makenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:50 schreef Qwea het volgende:
Maar gcjoel, als je het recept wil moet je even gillen.
I like how your mind worksquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is geen recept van want ik heb hem zelf bedachtNetzoals de bounty cheesecake
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja hallo.. ze wil afvallen.. geen caloriebom maken
Ja graag! Lijkt me een leuk projectje voor binnenkortquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:50 schreef Qwea het volgende:
Maar gcjoel, als je het recept wil moet je even gillen.
Joh, kan best.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja hallo.. ze wil afvallen.. geen caloriebom maken
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja graag! Lijkt me een leuk projectje voor binnenkort
Winquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:51 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Joh, kan best.
Had 3 stukken oreo cheesecake en viel in die week nog een paar honder gram af
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Weet je speciaal voor jou zal ik er stukjes fruit opleggen
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Weet je speciaal voor jou zal ik er stukjes fruit opleggen
quote:
Maar.. dat is al 500kcalquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:54 schreef CrunchySelf het volgende:
HEHE
Ik heb hier nog een bakje met nootjes in de la!!!! Helemaal vergeten
FOOD!!!
Handje nootjes, ongeveer 30gr, is ongeveer 200kcal. Vanavond ff schuiven met T. Maar ik sterf hier, dus ik neem zequote:
Oke. Je moet alleen de kwark eruit latenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja graag! Lijkt me een leuk projectje voor binnenkort
Dit klinkt echt zo lekker!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke. Je moet alleen de kwark eruit latenOf de griekse yoghurt. Dus die doen we er niet in. Want die was niet zo'n heel slim idee. Komt ie :
Nodig :
Pak stroopwafels
Zak mini snickers
3-pack grote snickers
Reep chocolade (melk)
Zak pinda's (Kut jongens, ik ben in de kcal berekenen de pinda's vergeten mee te tellenGa maar uit van 700kcal dus per punt
)
Douwe egberts karamelsiroop voor in de koffie
3 bakjes monchou van 200g
100g roomboter
Bakpapier
Springvorm
Oven op 220gr voorverwarmen
Bodem van springvorm bekleden, randen invetten. Stroopwafel of door de keukenmachine mikken (maar die heb ik niet, dus ik heb het met mesje gedaan) of in kleine stukjes snijden (reepjes en dan blokjes). 100g boter smelten in een pannetje. Stroopwafels in een kom mikken met boter erbij, goed roeren. Dat is je bodem. Dit doe je dus op de bodem en druk je goed aan met een lepel.
Snickers uit verpakking halen (die mini's) en halveren. Daarna in reepjes snijden en ook in blokjes. 3 bakjes monchou in kom gooien, snickers die je net hebt gesneden erbij in doen. Goed roeren. Hand pinda's (of 2 wat jij lekker vindt) erbij in mikken, goed roeren. Karamelsiroop naar smaak toevoegen (ik had denk ik 100ml ongeveer). Goed roeren! Dat is je taart. In springvorm scheppen.. goed uitstrijken, 40 min in de oven op 175gr.
Taart uit oven halen. Beetje laten afkoelen (20 min ofzo). Dan de grote snickers uit de verpakking halen en ook halveren. Ook in reepjes en dan in stukjes snijden. Over de bovenkant mikken (topping). Goed verdelen. Daarna je reep chocolade over de taart schaven. Klaar. Taart minimaal 4u in koelkast knallen.
Eet smakelijk.
Ik had vandaag de aardbei. Die was ook wel "oke". Maar ik blijf bij isolaat banaanquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:54 schreef Artoo het volgende:
[..]![]()
Denk dat ik uiteindelijk van de lekkerste variant een pot koop, zodat ik kan afwisselen met isolaat. Zo'n shake vind ik namelijk nu best een lekkere en makkelijke T.En ik hoef me in veel minder bochten te wringen om aan m'n eiwitten te komen.
Die bounty is nog genialere. Bodem van bastogne koekjes. Zelfde als met de stroopwafel. Ook 3 bakjes monchou van 200g. 2 of 3 flinke handen kokossnippers (gedroogd). Goed roeren. Bakken (Zelfde manier als snickers) en dan ook afwerken met chocolade en in de koelkast flikkerenquote:
Ja laat nu maarquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:58 schreef Qwea het volgende:
Kut jongens, ik ben in de kcal berekenen de pinda's vergeten mee te tellen Ga maar uit van 700kcal dus per punt )
Sorry maar je kunt ook te ver gaanquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die bounty is nog genialere. Bodem van bastogne koekjes. Zelfde als met de stroopwafel. Ook 3 bakjes monchou van 200g. 2 of 3 flinke handen kokossnippers (gedroogd). Goed roeren. Bakken (Zelfde manier als snickers) en dan ook afwerken met chocolade en in de koelkast flikkeren![]()
Fucking haters hiero!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Sorry maar je kunt ook te ver gaan![]()
Kokos
Nomquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fucking haters hiero!
Check:
[ afbeelding ]
Snickers taart
Vanavond, maar dan Zeroquote:
Nou dat wil vandaag echt niet, van het weekend maar watquote:
Ja, alleen die griekse yoghurt had er niet in gemoeten. Is geen ramp ofzo, maar het heeft een klein zuurtje daardoor en is wat vloeibaarder. Ik had een blackout want ik wist in ene niet meer hoe ik een cheesecake moest maken en daarom knalde ik er griekse yoghurt inquote:
Wat is dit?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha bij die taart![]()
Ha nou hier heb je mijn snack:
[ afbeelding ]
Ik wil taart!
Hmm quesadilla's, dat is ook nog een idee voor vanavond!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha bij die taart![]()
Ha nou hier heb je mijn snack:
[ afbeelding ]
Ik wil taart!
Oiquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
een wrap met ham en smeerkaas uit de grill
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm quesadilla's, dat is ook nog een idee voor vanavond!
Hmmm ziet er ook lekker uit! Ik had deze een keer gemaakt: http://www.ah.nl/allerhan(...)a-s-met-smac-en-kaasquote:
Ik maak deze wel eens:quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmmm ziet er ook lekker uit! Ik had deze een keer gemaakt: http://www.ah.nl/allerhan(...)a-s-met-smac-en-kaas
Een stuk makkelijker maar ook zeker lekker
Er staan op de AH site trouwens ook best wel veel 'slanke' quesadillas
Die moet je er wel onderweg kunnen krijgenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:20 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
No tievie for mie. No tievie for mie.
Tried.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:22 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Die moet je er wel onderweg kunnen krijgen![]()
Ik kan die van ons opzij schuiven zonder wakker te maken
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tried.Als ik hem wegpak kijkt hij me kei pissig aan en gaat ie vervelend lopen doen
Dan schiet het niet op neequote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh ja ik vergeet voor de honderdste keer dat ik hier dus geen oven heb
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:27 schreef Maraca het volgende:
Lol.. Wii-fit trainer was er niet dus kreeg een vervanger. Wtf Nintendo
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:27 schreef Maraca het volgende:
Lol.. Wii-fit trainer was er niet dus kreeg een vervanger. Wtf Nintendo
Griekse yoghurt bevat een stuk meer eiwitten dan gewone magere yoghurt en ik vind het lekkerder!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:30 schreef Maraca het volgende:
Heb ook maar eens Griekse Yoghurt gekochtVolgens dr. Google is het beter dan magere yoghurt dus eens kijken of het bevalt.
Mijn laatste T van vandaag is dus Griekse yoghurt met stukjes (jazz) appel en rozijnen
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Griekse yoghurt bevat een stuk meer eiwitten dan gewone magere yoghurt en ik vind het lekkerder!
hoeveel kcal eet jij? /nieuwsgierigquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:04 schreef gcjoel het volgende:
Pfoe net uit werk meteen boodschappen gedaan voor de hele week en gegeten.
Zo languit op de bank!
Eetlijstje vandaag ongeveer dit:
O: oats express kaneel, 1/2 schep whey, 1 eetlepel speculoos
T: 150gr kwark 30gr cruesli
L: 2x bruin bolletje, 1 rosbief en 1 kip, 2x rijstwafel pindakaas
T: wrap met smeerkaas en ham
D: 50gr rijst, 200gr kip en chicken tonight zoetzuur
T: 150gr Griekse yoghurt, 20gr muesli, koekje
Welke heb je? Ik heb de 0% vet van Katharosquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:44 schreef Maraca het volgende:
[..]Wat ik ook las was dat je door Griekse yoghurt daardoor ook langer een verzadigd gevoel hebt itt magere yoghurt die.. mager is.. in alles
0% van de Jumbo.. zag geen anderequote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welke heb je? Ik heb de 0% vet van Katharos
Die heb ik ook!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welke heb je? Ik heb de 0% vet van Katharos
En hoeveel keer trainde je per week?quote:
Die is lekker!quote:
Alleen vomar en deka hebben die dacht ik. Wat kost de jouwe eigk? De mijne per 500g 1 euroquote:
1,45 per 450gram.. niet zo fantastisch dusquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die is lekker!
[..]
Alleen vomar en deka hebben die dacht ik. Wat kost de jouwe eigk? De mijne per 500g 1 euro
Doe jij eigenlijk ook cardio naast de trainingen? Of alleen KT? Hoelang duren je trainingen? En hoeveel meer eet je op zaterdag? Ja sorry van de vragen hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
3x maar, en op zaterdag eet ik dus meer
Tering pleuris. Hoeveel kcal per 100g?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
1,45 per 450gram.. niet zo fantastisch dus
Haha ik doe geen cardio, ik train ongeveer een uur per keer.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe jij eigenlijk ook cardio naast de trainingen? Of alleen KT? Hoelang duren je trainingen? En hoeveel meer eet je op zaterdag? Ja sorry van de vragen hoorMaar ik zit even te bedenken waarom ik in godsnaam zoveel kan eten dan
Maar dat is vet omrijdenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/producten/product/wi228639/ah-griekse-yoghurt-0 dan is die nog goedkoper
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:11 schreef CrunchySelf het volgende:
Ok. Het is koud op de fiets. Kleding was wel goed te doen, had namelijk vanmiddag nieuw spul gekochtMaar m'n hoofd wordt redelijk koud met die wind erop en ik kreeg daar hoofdpijn van
Daarvoor is de hairmet uitgevondenquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Daarvoor is de hairmet uitgevondenEigenlijk om je haar goed te laten zitten, maar hiervoor kan het ook vast gebruikt worden
Dat is wel een goede deal jaquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:34 schreef Maraca het volgende:
Gratis weekpas aangevraagd bij de toko waar ik nu zwem. Als ik het goed begrijp is dat fitness + zwemmen voor 29,95 per maand.. dat zou niet verkeerd zijn
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 08:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is weekend dan mag dat!
Ik heb nog geen gordijnen, dus licht is wakker
succes!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 08:18 schreef La_Tramposa het volgende:
Verhuisdag.. miljoen traptreden here I come!
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 08:19 schreef CrunchySelf het volgende:
Ok. Weegschaal is op zich best wel aardig. 2 kg eraf, maar ik stond vorig weekend stil. Dus denk dat een twee weken verhaal is
Totaal -30,9
Goed bezigquote:Op zaterdag 7 maart 2015 08:19 schreef CrunchySelf het volgende:
Ok. Weegschaal is op zich best wel aardig. 2 kg eraf, maar ik stond vorig weekend stil. Dus denk dat een twee weken verhaal is
Totaal -30,9
Dat hoop ik ook voor jou! Respect dat je het volhoudt, ik was allang omgegaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 08:39 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben nog wakker en over een uur thuis. Hoop ik.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 08:19 schreef CrunchySelf het volgende:
Totaal -30,9
ik hik daar wel tegenaan. Anderhalf uur. Een na laatste trein halte en dan met de bus. Om 10 uur kan ik erin liggen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:06 schreef -Peach het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor jou! Respect dat je het volhoudt, ik was allang omgegaan.
Nog ff dan en daarna comaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
ik hik daar wel tegenaan. Anderhalf uur. Een na laatste trein halte en dan met de bus. Om 10 uur kan ik erin liggen.
Wat een lul van een scheenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:21 schreef Qwea het volgende:
Ik moest hardlopen maar mijn scheen zei : Nope.
Hoi!quote:
ja! Ik heb overwogen hem in elkaar te beuken.quote:
Dat is voor een jaar. Ik denk zelf dat ik voor de 3 maanden ga. Is 2 euro per maand duurder, maar dat overleef ik welquote:Op zaterdag 7 maart 2015 08:01 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat is wel een goede deal ja
Maar hoe lang zit je er dan aan vast?
"If I hit myself and it hurts ... am I weak or strong?"quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja! Ik heb overwogen hem in elkaar te beuken.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
"If I hit myself and it hurts ... am I weak or strong?"
Wauw!!!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 08:19 schreef CrunchySelf het volgende:
Totaal -30,9
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
"If I hit myself and it hurts ... am I weak or strong?"
Succes!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 08:18 schreef La_Tramposa het volgende:
Verhuisdag.. miljoen traptreden here I come!
Voeding gaat wel prima denk ik. Sporten wat minderquote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:53 schreef Qwea het volgende:
crunch, je voding gaat goed? Of moeten we gaan shiften?
Na zo'n loop mag je we flink eten!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:15 schreef Artoo het volgende:
Note to self: bekijk de route eerst thuis voor je 'm gaat lopen. Na 20,5 km ben ik gestopt (18 was de planning) en toen was ik nog niet eens thuisGelukkig kon ik het laatste stuk achterop de fiets bij dude, die mee was.
Wel een fantastische route zeg. Heb op de laatste 3 km na de Huttenkloas halve marathon gelopen. Dat is klimmen, dalen, nog meer klimmen, NOG MEER STEILE BEKLIMMINGEN, stukje onverhard, dalen, klimmen, bospaadje, auHet is ontzettend mooi maar poeh, wel erg zwaar.
Nu een smoothie met banaan, whey isolaat, een hand andijvie en een mini krentenbol achter de kiezen. HONGER
Ja, het was heerlijk weerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Na zo'n loop mag je we flink eten!![]()
Het was in ieder geval goed loopweer!
+1 herkenbaarquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:37 schreef Maraca het volgende:
Blijf het grappig vinden dat ik in de supermarkt geen zooi mee mag nemen en zoals nu baal dat ik geen zooi mee heb genomen
Ja ik kan natuurlijk zelf zoeken, maar ik heb hem betaald om dit te doen toch? Ik vond het idee van een schema dat ik precies kan volgen juist zo fijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:14 schreef -Peach het volgende:
Geen idee, maar lijkt me wel weinig inderdaad. Helemaal geen vervangende opties?
Je kunt natuurlijk wel zelf zoeken naar ander voer met dezelfde voedingswaarden, maar het is inderdaad wel erg karig als dit het enige is.
Ja dat is waar. Dan is het sowieso erg karig.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:18 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ja ik kan natuurlijk zelf zoeken, maar ik heb hem betaald om dit te doen toch? Ik vond het idee van een schema dat ik precies kan volgen juist zo fijn.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:18 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Dan is het sowieso erg karig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My salvation lies in your love..
Dat dacht ik ook! Lijkt een nogal standaard schema ook. Ik heb m een mail gestuurd. Hopelijk komt hij me tegemoet.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:19 schreef gcjoel het volgende:
Dat kan je niet echt een voedingschema noemen zeg! Makkelijk geld verdienen zo
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:19 schreef BananaPancake het volgende:
[..]WatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
Maar wat heb je dan met hem afgesprokenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:21 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook! Lijkt een nogal standaard schema ook. Ik heb m een mail gestuurd. Hopelijk komt hij me tegemoet.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:21 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook! Lijkt een nogal standaard schema ook. Ik heb m een mail gestuurd. Hopelijk komt hij me tegemoet.
Ja misschien ben ik daar ook niet duidelijk genoeg in geweest of naar gevraagd maar wat hij zei was; voor 20 euro krijg je een schema voor 8 weken. Dus ik verwachtte eigenlijk minstens een weekschema.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar wat heb je dan met hem afgesproken
Dat dusquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:40 schreef gcjoel het volgende:
Heb het idee dat veel trainers van die standaard schema's geven aan klanten. Maar 1 dag geven voor 8 weken slaat natuurlijk nergens op!
Dat hoeft van mij nog niet eens maar had graag een schema gezien waarin voedingsstoffen en macro's mooi in balans waren geweest en dat eerste kan imo niet echt als je elke dag hetzelfde eet.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat dusvraag me af in hoeverre dit echt specifiek op de klant is afgestemd.. volgens mij kun je daarvoor het beste naar een diëtiste gaan. Maar goed, dan ben je wel wat duurder uit dan 20 euro
Mhaw. Ik eet afgezien van mijn D 99% van de tijd hetzelfde.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:18 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Dat hoeft van mij nog niet eens maar had graag een schema gezien waarin voedingsstoffen en macro's mooi in balans waren geweest en dat eerste kan imo niet echt als je elke dag hetzelfde eet.
Is dat wel verstandig? Je zult ongetwijfeld goede voedingsstoffen binnenkrijgen, maar zoals je weet bestaat er geen 'superfood' die alle voedingsstoffen bevat. Dus daarom zul je moeten variëren.. of aanvullen met een voedingssupplement.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mhaw. Ik eet afgezien van mijn D 99% van de tijd hetzelfde.
Dat klinkt niet goedquote:
Ik krijg alles binnen. Dus waarom niet? Vitamines, mineralen, eiwitten, kh's, vet, suiker, ect. Dat kan je prima uit 1 schema halen.quote:Op zondag 8 maart 2015 07:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is dat wel verstandig? Je zult ongetwijfeld goede voedingsstoffen binnenkrijgen, maar zoals je weet bestaat er geen 'superfood' die alle voedingsstoffen bevat. Dus daarom zul je moeten variëren.. of aanvullen met een voedingssupplement.
[..]
Dat klinkt niet goedBeterschap!
Nah van een dagje niet echt eten zal het wel meevallen hoop ik.quote:Op zondag 8 maart 2015 08:03 schreef gcjoel het volgende:
Je Gainzzz nooooBeterschap!
Ik eet overdag ook vrijwel hetzelfde. Lekker en makkelijk!
Haha ja natuurlijk! Hopelijk snel weer normaal etenquote:Op zondag 8 maart 2015 08:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah van een dagje niet echt eten zal het wel meevallen hoop ik.
Ik vertrouw erop dat je weet wat je doetquote:Op zondag 8 maart 2015 08:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik krijg alles binnen. Dus waarom niet? Vitamines, mineralen, eiwitten, kh's, vet, suiker, ect. Dat kan je prima uit 1 schema halen.
Thnx. Mijn god, dat het via je neus naar buiten komtstraks als O 2 geraspe appels proberen en als L kippensoep. Zien of dat werkt. Geen honger iig
Uit een schema van 3000 kcal gaat dat wellicht nog makkelijker dan een van 1800. En ik kan dat dus gewoon echt niet he. Als ik 3 dagen hetzelfde moet eten zit ik het al met tegenzin weg te werken. Laat staan 8 wekenquote:Op zondag 8 maart 2015 08:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik krijg alles binnen. Dus waarom niet? Vitamines, mineralen, eiwitten, kh's, vet, suiker, ect. Dat kan je prima uit 1 schema halen.
Thnx. Mijn god, dat het via je neus naar buiten komtstraks als O 2 geraspe appels proberen en als L kippensoep. Zien of dat werkt. Geen honger iig
Ik moet bekennen dat ik het ook wel doequote:Op zondag 8 maart 2015 09:20 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Uit een schema van 3000 kcal gaat dat wellicht nog makkelijker dan een van 1800. En ik kan dat dus gewoon echt niet he. Als ik 3 dagen hetzelfde moet eten zit ik het al met tegenzin weg te werken. Laat staan 8 weken
Ik heb alles wat ik gisteren heb opgevreten volgens mo grotendeels weer uitgekotstquote:Op zondag 8 maart 2015 10:15 schreef Lonaa het volgende:
Schade van een weekend vol lekker eten en cocktails voor het leven: + 0,6.
Ik heb dit antwoord wel eens gezocht op het internet (op allerlei boulimia-foraquote:Op zondag 8 maart 2015 10:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb alles wat ik gisteren heb opgevreten volgens mo grotendeels weer uitgekotstNiet dat het boeiend is, maar werkt dat uberhaupt zo? Dure spareribs gisteren gegeten om 18:00 en om 01:00 ofzo lag ik voor het leven te kotsen
Volgens mo zijn de kcals dan nooit opgenomen want ze zijn niet verteerd.
Dat het niet verteerd was kan ik trouwens bevestigen![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja, dan heb je alsnog de andere helft uitgekotstquote:Op zondag 8 maart 2015 10:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb dit antwoord wel eens gezocht op het internet (op allerlei boulimia-fora) maar het schijnt dat de helft van de voedingsmiddelen in de maag al opgenomen wordt, maar volgens mij is dat niet zo.
Dus I donno.
Noes! Word je ripped vanquote:
http://www.spijsvertering.info/over-spijsvertering/maag/quote:In het bovenste gedeelte van de maag wordt maagsap toegevoegd aan de voedselbrij. Vervolgens komt het voedsel in het onderste deel van de maag terecht. Hier wordt het gekneed, fijngemalen en goed vermengd met het maagsap. Op deze manier wordt ons voedsel voorbereid op de vertering, die voor het grootste deel in de dunne darm plaatsvindt.
True story!quote:Op zondag 8 maart 2015 10:51 schreef -Peach het volgende:
[..]
Noes! Word je ripped vanbeterschap iig!
Interessante logging op MFPquote:Op zondag 8 maart 2015 10:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://www.spijsvertering.info/over-spijsvertering/maag/
Dus dat zou betekenen idd dat je alles wat je hebt uitgekotst vrijwel niet is opgenomen.
Nu we dan toch op dit onderwerp zijn, hoe zit dat dan met hevige diarree? Want daar kan ook niks uit worden opgenomen?
quote:
Oh, mocht je je vervelen.. dit is wel een vermakelijk topicquote:Op zondag 8 maart 2015 11:06 schreef Qwea het volgende:
[..]Hahahaha, zo'n eigen recept ding aanmaken.
+10000kcal -7500 -/- kotsen.
Die 2de zin alleen alquote:Op zondag 8 maart 2015 11:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh, mocht je je vervelen.. dit is wel een vermakelijk topic![]()
LIF / spaarstand lichaam?
Bizar dat mensen zo kunnen denkenquote:
Dat moet een trol zijn.quote:Op zondag 8 maart 2015 11:15 schreef Maraca het volgende:
Oh, mocht je je vervelen.. dit is wel een vermakelijk topic![]()
LIF / spaarstand lichaam?
quote:Op zondag 8 maart 2015 11:54 schreef Maraca het volgende:
Laten we naar de dierentuin gaan! Ja, goed idee!
http://webcam.prvgld.nl/n233.html
Dat dus.. misschien dat ik zo nog even op de fiets naar het bos ga, maar als het daar megadruk is ga ik ook weer richting huisquote:Op zondag 8 maart 2015 12:13 schreef gcjoel het volgende:
Oh daar heb ik zo'n hekel aan!
Ik heb ook echt geen zin ergens heen te gaan om van de zon te genieten want je weet dat het gewoon druk gaat zijn.
Ik ben net terug van een fietsrondje.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat dus.. misschien dat ik zo nog even op de fiets naar het bos ga, maar als het daar megadruk is ga ik ook weer richting huis
Oef, dat is wel minder. Dan is het altijd een stuk kouderquote:Op zondag 8 maart 2015 12:18 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik ben net terug van een fietsrondje.
Het weer is mooi, maar het waait me hier op sommige stukken toch hard
Vooral de snelheid viel me tegen, ik was goed gekleed op de temperatuurquote:Op zondag 8 maart 2015 12:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oef, dat is wel minder. Dan is het altijd een stuk kouder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Ik ga lekker zometeen ff stukje lopen in het bos denk ik.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:13 schreef gcjoel het volgende:
Oh daar heb ik zo'n hekel aan!
Ik heb ook echt geen zin ergens heen te gaan om van de zon te genieten want je weet dat het gewoon druk gaat zijn.
quote:Op zondag 8 maart 2015 12:24 schreef CrunchySelf het volgende:
Dit was mijn ritjeLeuk begin dacht ik zo. 45,25 km/u top snelheid
Jammer dat ik dat niet zo lang kon vasthouden
IK WIL OOKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op zondag 8 maart 2015 12:29 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Was me toch een mooi weer voor vandaag
Kind of hard to believe inderdaad. Tenzij die persoon echt een pathologische kijk heeft op voeding. Sad.quote:
Wait whut? Hoeveel eiwit?quote:Op zondag 8 maart 2015 12:54 schreef Maraca het volgende:
Ik heb een nieuwe hofleverancier gevonden voor de Griekse Yoghurt. Koning.. 500gram voor 89 cent en 32kcal per 100 gramtoch een verbetering
O ja, daar had ik ook even naar moeten kijkenquote:
Aah. Dan hou ik het voor 10cent extra bij de katharos... 8g per 100gquote:Op zondag 8 maart 2015 14:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
O ja, daar had ik ook even naar moeten kijken
Per 100 gram
Koning: 5g
Jumbo: 7,5g
En de magere yoghurt van de Jumbo 4,3g ..fffuuu
*krasquote:Op zondag 8 maart 2015 15:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aah. Dan hou ik het voor 10cent extra bij de katharos... 8g per 100g
Spieken op de site van HelloFresh.. doe ik ookquote:Op zondag 8 maart 2015 15:05 schreef Lonaa het volgende:
Weekboodschappenlijst maken en geen inspiratie.
Doe ik wel eens, maar ik vind de gerechten meestal niet heel denderend.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Spieken op de site van HelloFresh.. doe ik ook
Dat is waarquote:Op zondag 8 maart 2015 15:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Doe ik wel eens, maar ik vind de gerechten meestal niet heel denderend.
ook wel eens fijn stiekem!quote:Op zondag 8 maart 2015 18:44 schreef Qwea het volgende:
Zo! Ik ben weer in het land der levenden. Hele dag praktisch met Link op de bank geslapen.
Nou ja, ik ben echt heel, heel, heel, heel slecht in bankhangen en niks doen. Ik wil altijd ff naar buiten ofzo, ietsquote:Op zondag 8 maart 2015 19:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ook wel eens fijn stiekem!
Net turkse rijst, kofte en koolsalade op, te lekker!
Oh ja.quote:
Eiwitten komen wel weer, nu vooral fijn als er eten binnen blijft!quote:Op zondag 8 maart 2015 19:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben echt heel, heel, heel, heel slecht in bankhangen en niks doen. Ik wil altijd ff naar buiten ofzo, iets
Lijstje hiero:
O: 2 fruitsalades van AH
T: Mini beetje kippensoep
L: Kom kippensoep, 4 spelt boterhammen. Kaas, smeerkaas, kalkoenfilet, casselerrib
T: Kom kippensoep
T: bakje kwark met een banaan
D: Wokgroente met wat yoghurt erdoor (ja dat is lekker) en 2 pangasuisfilet
T: Bak kwark met banaan
Laag in eiwitten, pech. Morgen weer mijn voedingsschema oppakken want het blijft allemaal binnen
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:22 schreef Artoo het volgende:
Zo. KT voor armen en schouders en 2x een vier minuten durende tabata-interval afgerond. Gelijk een biecht: ik wil gainz! Spierballen!
sorryquote:Op maandag 9 maart 2015 09:10 schreef CrunchySelf het volgende:
Mag ik jullie herinneren aan de naam van de reeks
Stfuquote:Op maandag 9 maart 2015 09:10 schreef CrunchySelf het volgende:
Taart.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:10 schreef CrunchySelf het volgende:
ik was 17 kg afgevallen en dacht daarna dat het wel leuk zou zijn om meer te spieren te krijgenquote:
Aha zo. Goed bezigquote:Op maandag 9 maart 2015 09:17 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ik was 17 kg afgevallen en dacht daarna dat het wel leuk zou zijn om meer te spieren te krijgen![]()
dus ik probeer nu van 93 naar 105 te gaan. Hier staat ook redelijk veel shizzle over sportvoeding enzovoorts wat super handig is
Al bezig! Duh.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:29 schreef Lonaa het volgende:
Nou, dna moeten we allemaal maar heftig crashen nu.
Ja maar blijkbaar niet genoegquote:Op maandag 9 maart 2015 09:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij speelt vals want jij hebt zitten kotsen!
Je eet gewoon teveel vreetzak!quote:Op maandag 9 maart 2015 09:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar blijkbaar niet genoeg!!!! Ik ga laxeerpillen halen!
om 15u huidplooimeting![]()
Ja. Dit weekend was echt achterlijk. Serieus. Was echt niet normaalquote:Op maandag 9 maart 2015 09:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je eet gewoon teveel vreetzak!
Spannend!
quote:Op maandag 9 maart 2015 09:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
KSSSJT, ga weg! jij mag niet meer mee doen!
quote:Op maandag 9 maart 2015 09:51 schreef CrunchySelf het volgende:
Over crashen:
LIF / Eetmomenten per dag.
Op zich is dat niet zo erg, als je dan ook accepteert dat de gainz wat achterblijven in de fietsmaandenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:39 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Voeding gaat wel prima denk ik. Sporten wat minder![]()
Ik vind KT eigenlijk niet zo heul veel meer aanWil fietsen, buiten fietsen
![]()
Maar heb ik vanmiddag geen tijd meer voor, morgen wel
Dit staat serieus raar in een afval topicquote:Op maandag 9 maart 2015 09:01 schreef Ryuuzen het volgende:
Morgen
ik ben zowaar 2 kilo zwaarder in een maand tijd
Nachtrust is ook belangrijk bij afvalenquote:Op maandag 9 maart 2015 10:09 schreef Maraca het volgende:
Yay.. de weegschaal bevestigde vanmorgen al wat ik ook in de spiegel had gezien. Ben afgevallen.. 1kg
Alleen iets minder trots op mezelf omdat ik vanmorgen niet ben wezen zwemmen. Had vannacht vrij slecht geslapen, dus in plaats van mezelf te kwellen besloten om het naar morgenochtend te verplaatsen. Daarna toch nog bijna 4 uur geslapen, dus sta eigenlijk wel achter deze beslissing
Ja, moet ook vast goedkomen. Heb alleen een bloedhekel aan het onbekende, KT is een redelijk veilige keusquote:Op maandag 9 maart 2015 10:08 schreef sanger het volgende:
[..]
Op zich is dat niet zo erg, als je dan ook accepteert dat de gainz wat achterblijven in de fietsmaanden
Voor afvallen is fietsen toch ook prima.
quote:Op maandag 9 maart 2015 10:09 schreef Maraca het volgende:
Yay.. de weegschaal bevestigde vanmorgen al wat ik ook in de spiegel had gezien. Ben afgevallen.. 1kg
Alleen iets minder trots op mezelf omdat ik vanmorgen niet ben wezen zwemmen. Had vannacht vrij slecht geslapen, dus in plaats van mezelf te kwellen besloten om het naar morgenochtend te verplaatsen. Daarna toch nog bijna 4 uur geslapen, dus sta eigenlijk wel achter deze beslissing
Gaat lekkerquote:Op maandag 9 maart 2015 10:12 schreef sanger het volgende:
Ik had vanmorgen ook weer weegmomentje![]()
-0,6 tov vorige week. Blijf gemiddeld dus lekker doorgaan met 0,5 per week. Steeds meer mensen om me heen begint het goed op te vallen, en hoor ook steeds meer opmerkingen/complimentjes eroverFeels good
![]()
Alleen eens kijken of ik niet wat "tijdelijke" kleding moet gaan aanschaffen.... Wat ik nu draag is nog van voor, en dat zit wel "wat" ruim
nice man! dat moment dat je verzuipt in je eigen kledingquote:Op maandag 9 maart 2015 10:12 schreef sanger het volgende:
Ik had vanmorgen ook weer weegmomentje![]()
-0,6 tov vorige week. Blijf gemiddeld dus lekker doorgaan met 0,5 per week. Steeds meer mensen om me heen begint het goed op te vallen, en hoor ook steeds meer opmerkingen/complimentjes eroverFeels good
![]()
Alleen eens kijken of ik niet wat "tijdelijke" kleding moet gaan aanschaffen.... Wat ik nu draag is nog van voor, en dat zit wel "wat" ruim
Grafiekje van de ontwikkeling tot nu toe
[ afbeelding ]
Ik ga bijna nooit over mijn doel heen inderdaad, en de mix is volgens mij ook wel aardigquote:Op maandag 9 maart 2015 10:15 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Gaat lekkerJe lijstjes zitten dus qua kcal wel goed
Ik heb dat dus niet.... Ik heb juist een paar jaar geleden alles weggedonderd omdat het niet meer pastte en ik het toen wel best vond zo.....quote:Dat kleding probleem herken ik. Ben serieus blij dat ik allemaal oude kleren heb bewaard, had anders een vermogen aan kleding moeten kopen om daarna weer weg te gooien
Het kapje en het eerste sneetje samenquote:Op maandag 9 maart 2015 10:17 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Goed lijstje
Hoeveel stukjes is 56 gr brood?
quote:Op maandag 9 maart 2015 10:17 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
nice man! dat moment dat je verzuipt in je eigen kleding
Wel lekker denk ik? Je bent nu toch helemaal uit dat tijdelijke huis weg?quote:Op maandag 9 maart 2015 10:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Verhuizen is chaotisch etenGeen idee of je er van afvalt of aankomt, maarja eerst maar weer eens orde uit de chaos in huis scheppen.
Das kut nuquote:Op maandag 9 maart 2015 10:19 schreef sanger het volgende:
Ik heb dat dus niet.... Ik heb juist een paar jaar geleden alles weggedonderd omdat het niet meer pastte en ik het toen wel best vond zo.....
Ik twijfel nu ook. Nog paar maandjes doorlopen zo, en accepteren dat het wat wijd en groot is. En dus voor lul lopen eigenlijk. Of gewoon wat cheapass, maar wel ok kleding halen voor de time being. Op zich weet iedereen in mijn omgeving dat ik bezig ben met afvallen en daarom vind ik het tegenover hen geen probleem wat voor lul te lopen, maar gaat meer ook op werk enzo.
Ja, Primark ofzo denk ik. Schijnt kwalitatief ook niet heel beroerd te zijn enzo.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:22 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Das kut nu
Zijn wel een paar plekken waar je even goedkoop kleding kunt scoren toch? Dan wat minder kledingstukken en vrouwlief wat vaker/sneller wassen
Ja, maar er is nog wel heeeeel veel te regelen in ons eigen huis. Alles wat je aanraakt zit onder het stof dus alles moet schoongemaakt en de afwasmachine heeft al 8x aangestaan gisteren, alles moet weer opgehangen, lampen geinstalleerd, er blijken toch wat dingen niet te werken, een paar muren moeten opnieuw geverfd, laminaat op maat gezaagd, internet en tv moeten opnieuw geregeld, dozen uitgepakt etc etcquote:Op maandag 9 maart 2015 10:21 schreef sanger het volgende:
[..]
Wel lekker denk ik? Je bent nu toch helemaal uit dat tijdelijke huis weg?
Volgens mij de makro ook welquote:Op maandag 9 maart 2015 10:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Ja, Primark ofzo denk ik. Schijnt kwalitatief ook niet heel beroerd te zijn enzo.
En dat wassen komt wel goed. Meestal is alles dezelfde dag al gewassen
Ach, het is voor een goed doelquote:Op maandag 9 maart 2015 10:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, maar er is nog wel heeeeel veel te regelen in ons eigen huis. Alles wat je aanraakt zit onder het stof dus alles moet schoongemaakt en de afwasmachine heeft al 8x aangestaan gisteren, alles moet weer opgehangen, lampen geinstalleerd, er blijken toch wat dingen niet te werken, een paar muren moeten opnieuw geverfd, laminaat op maat gezaagd, internet en tv moeten opnieuw geregeld, dozen uitgepakt etc etcDenk dat het nog wel een week of 2 duurt voordat alles weer rustig is. Aan de buitenkant zijn ze ook nog steeds bezig dus om 7 uur 's ochtends lopen de bouwvakkers voor je raam langs op 4 hoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |