abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 6 maart 2015 @ 18:15:35 #126
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_150360270
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 15:34 schreef Ouder1 het volgende:

- De broer zou foto's van zijn zus geshopt hebben om interessant te doen 8)7
Ik zou niet willen zeggen om interessant te doen, maar de broer heeft 100% zeker minstens 1 foto van Lisanne gesoept op zijn FB, daar is onder meer het volgende bewijs voor (ik zal je de rest besparen):
quote:
---- ICC_Profile ----
ProfileCMMType :
ProfileVersion : 2.0.0
ProfileClass : Display Device Profile
ColorSpaceData : RGB
ProfileConnectionSpace : XYZ
ProfileDateTime : 2009:03:27 21:36:31
ProfileFileSignature : acsp
PrimaryPlatform : Unknown ()
CMMFlags : Not Embedded, Independent
DeviceManufacturer :
DeviceModel :
DeviceAttributes : Reflective, Glossy, Positive, Color
RenderingIntent : Perceptual
ConnectionSpaceIlluminant : 0.9642 1 0.82491
ProfileCreator :
ProfileID : 29f83ddeaff255ae7842fae4ca83390d
ProfileDescription : sRGB IEC61966-2-1 black scaled
BlueMatrixColumn : 0.14307 0.06061 0.7141
BlueTRC : (Binary data 2060 bytes, use -b option to extract)
DeviceModelDesc : IEC 61966-2-1 Default RGB Colour Space - sRGB
GreenMatrixColumn : 0.38515 0.71687 0.09708
GreenTRC : (Binary data 2060 bytes, use -b option to extract)
Luminance : 0 80 0
MeasurementObserver : CIE 1931
MeasurementBacking : 0 0 0
MeasurementGeometry : Unknown (0)
MeasurementFlare : 0%
MeasurementIlluminant : D65
MediaBlackPoint : 0.01205 0.0125 0.01031
RedMatrixColumn : 0.43607 0.22249 0.01392
RedTRC : (Binary data 2060 bytes, use -b option to extract)
Technology : Cathode Ray Tube Display
ViewingCondDesc : Reference Viewing Condition in IEC 61966-2-1
MediaWhitePoint : 0.9642 1 0.82491
ProfileCopyright : Copyright International Color Consortium, 2009
ChromaticAdaptation : 1.04791 0.02293 -0.0502 0.0296 0.99046 -0.01707 -0.00925 0.01506 0.75179
pi_150360289
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 17:33 schreef RapaNui het volgende:
@Jackie; wat als K&L met de auto/taxi tot aan het metalen bruggetje zijn gebracht? Dat is precies het verschil van 45 minuten. Brug over en bospad op naar boven toe. Misschien is hun wandeling bij die brug begonnen en niet bij het restaurant.

Dat betekent dat martina en oliva -die tussen restaurant en metalen brug in wonen- ze ze die dag niet hebben zien lopen. (De anderen daarbuiten trouwens ook niet.)

Misschien heb jij dit eerder ook geopperd, weet ik niet, maar dit lampje gaat nu bij mij branden.
Kan, maar niet waarschijnlijk.

De trail begint bij restaurant Il Pianista.
Ik denk dat er ook geen taxichauffeur de verharde weg zou verlaten om met zijn taxi door het water van de 1e oversteek te gaan (in Benefits na een halve minuut)

Het meest logische zou zijn als zij, indien alleen en met een taxi gebracht, ook daar zouden beginnen.
Om het daarvandaan in minder dan 1.56 uur dat te doen..?
Ik denk niet dat dat kan.

Nu weten we niet waar de foto van 11.05 uur is gemaakt maar als die pas NA het restaurant en de rivieroversteek is gemaakt dan zijn er 2 opvallende dingen

1- waarom geen foto's van het restaurant en de 1e rivieroversteek
2- De tijdlijn vanaf 10 uur taalschool, naar het hostel,andere schoenen, rugzak inpakken, terug naar de taalschool, naar de weg, in een taxi naar de Pianista en dan het eerste stuk rennend? naar de 1e foto om 11.05 uur?
Past niet qua tijd.
pi_150360367
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 15:50 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Ik denk na een nachtje slapen dat hij te snel reflexmatig "dat weten we niet" riep. Dat hij de vraag niet eens afgeluisterd had voor hij dit antwoord "zelfs dat weten we niet" erin knalde.

Kan gebeuren.
H.K. zat daar om over zijn dochter te vertellen, haar niet met zekerheid meer op te helderen overlijden, en hoe hij daar nu over denkt. Niet om mensen tevreden te stellen die er van alles en nog wat mee in verband brengen en daarover lopen te roeptoeteren.
quote:
Maar gisteren viel het bij mij wel even verkeerd. Die arme taximan heeft er ook niet voor gekozen om hierbij betrokken te worden (in hun eigen scenario dan), deed netjes zijn werk en vervoerde de meiden veilig naar hun bestemming.
Dat weet dhr. K. dus niet. En hij heeft geen zin om mee te doen met het gespeculeer door mensen die het ook niet weten, op een warrig en onbevestigd berichtje na. Maar daar geen bezwaar in zien om het zoveelste complotverhaal de wereld in te slingeren.
quote:
Dan postuum stank voor dank in ontvangst mogen nemen? Insert kotssmilie.
Wat moet hij dan? Het onderwerp waar hij voor komt even opzij zetten, en obligaat zeggen dat het erg is voor de nabestaanden? Je gaat van Bauke V. toch ook niet vragen dat hij, tijdens een interview over zijn dochter beleefd en devoot gaat zitten doen als iemand begint over een overleden barman, waarvan tout eiergooiend Kollum twittert dat die Marianne haar laatste drankje getapt zou hebben? Ga daar bij Andries K.mistbank over zeuren denk ik dan. Of verstoor er desnoods een bijeenkomt van rayonhoofden in Ljouwert mee, als het twee nachten gevroren heeft. Maar val er geen gast mee lastig die over het verlies van een dochter komt praten.
quote:
En ook nog dat gesjoemel met 542 erbij. :N
Wie sjoemelt er volgens jou met foto's uit Lisanne's camera? Iemand in die uitzending? Zo ja, was dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150360402
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 18:16 schreef jackie12 het volgende:
Om het daarvandaan in minder dan 1.56 uur dat te doen..?
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 18:16 schreef jackie12 het volgende:
waarom geen foto's van het restaurant en de 1e rivieroversteek
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 18:16 schreef jackie12 het volgende:
naar de 1e foto om 11.05 uur?
Zou wel kunnen passen als ze bij het metalen bruggetje / op 45 min loopafstand hun hike beginnen?
pi_150360455
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_150360499
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 18:19 schreef JustinCase het volgende:

[..]

H.K.
Heb je uitzending wel gekeken? 8)7 Ik heb het niet over HK. En je slaat met de rest van je post ook zo de plank mis dat ik je nu als trol ga wegsoepen. Kost wat maar dan heb je ook wat. :)

[ Bericht 5% gewijzigd door 11en30 op 06-03-2015 18:34:35 ]
pi_150360521
@Stacy vrijdag 6 maart 2015 @ 18:22:57 #130

?
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
  vrijdag 6 maart 2015 @ 18:34:37 #133
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_150360727
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 18:15 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Ja, alleen, als ik het goed heb begrepen, kun je na het bruggetje vai het bospad verder lopen. Daar begint het bos. Auto's kunnen via de onverharde weg verder rijden.
Hun hike zou dus bij dat bruggetje kunnen zijn begonnen en niet bij het restaurant.
Dat bruggetje is 500 meter (6-10 minuten lopen) na Il Pianista.
Je kunt daar verder over de verharde weg (stenentroep, geen asfalt) maar in principe ook door het gras of moestuinen.
De snelste en makkelijkse route naar boven is onmiskenbaar de verharde weg die de motorrijders rijden in "Retiring in Panama"


[ Bericht 0% gewijzigd door Nieuwschierig op 06-03-2015 19:52:57 ]
Wie dit leest is gek
pi_150361341
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 18:24 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Heb je uitzending wel gekeken? 8)7 Ik heb het niet over HK. En je slaat met de rest van je post ook zo de plank mis dat ik je nu als trol ga wegsoepen. Kost wat maar dan heb je ook wat. :)
Bij Wie Is De Mol haakte ik af, maar de rest heb ik wel gezien hoor. Alleen niet uit het hoofd geleerd. En van jou zal ik het niet horen, als het goed begrijp, omdat je hoofd de zandbubbel ingaat van Tonni en Mata? Jammer, maar misschien ook wel goed. Hoe dan ook, maak er een gezellige boel van daarzo.
pi_150361712
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 18:25 schreef Lutalo het volgende:
@Stacy vrijdag 6 maart 2015 @ 18:22:57 #130

?
weet ik maar is daar wel in de buurt - denk ik
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_150361822
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 18:24 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Heb je uitzending wel gekeken? 8)7 Ik heb het niet over HK.
Zeker weten?
quote:
Op vrijdag 6 maart 2015 15:47 schreef JustinCase het volgende:

[..]

" Dat haal ik er niet uit. Er wordt een beetje door/langs elkaar heen gepraat, waardoor het zo kan overkomen. Maar hoeveel meer weet jij dan over die warboel, behalve dan dat er iemand dood is? Hoeveel daar weer van is met enige zekerheid relevant voor H. K. ?
Ik kan me zeer goed voorstellen, dat hij op al die onbevestigde praatjes niet ingaat, en het afdoet met zeggen dat hij niet weet, wat hij niet weet.


Ik denk na een nachtje slapen dat hij te snel reflexmatig "dat weten we niet" riep. Dat hij de vraag niet eens afgeluisterd had voor hij dit antwoord "zelfs dat weten we niet" erin knalde.

Kan gebeuren.

Maar gisteren viel het bij mij wel even verkeerd. Die arme taximan heeft er ook niet voor gekozen om hierbij betrokken te worden (in hun eigen scenario dan), deed netjes zijn werk en vervoerde de meiden veilig naar hun bestemming. Dan postuum stank voor dank in ontvangst mogen nemen? Insert kotssmilie.


[ Bericht 1% gewijzigd door JustinCase op 06-03-2015 19:23:22 ]
pi_150361831
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 18:19 schreef JustinCase het volgende:
[..]

H.K. zat daar om over zijn dochter te vertellen, haar niet met zekerheid meer op te helderen overlijden, en hoe hij daar nu over denkt. Niet om mensen tevreden te stellen die er van alles en nog wat mee in verband brengen en daarover lopen te roeptoeteren.
[..]
Dat weet dhr. K. dus niet. En hij heeft geen zin om mee te doen met het gespeculeer door mensen die het ook niet weten, op een warrig en onbevestigd berichtje na. Maar daar geen bezwaar in zien om het zoveelste complotverhaal de wereld in te slingeren.

Wie begon in dat gesprek over de taxichauffeur?
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_150362662
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:12 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Wie begon in dat gesprek over de taxichauffeur?
Wie dat als eerste noemde, als voorbeeld van spookverhalen, bedoel je? Dat laatste spookverhaal, bij de rest van het kwistige gesmijt met Panamese (en ene paar buitenlandse) lijken, om het misdaad-sfeertje te voeden?

Ik zie niet in waarom dat zo relevant is. Het was een voorbeeld. Al die andere hier in het topic gekieperde lijken hebben ook nabestaanden. Per lijk een halve minuut stilte, en de zendtijd zou op zijn.
pi_150362795
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 18:19 schreef JustinCase het volgende:

Dat weet dhr. K. dus niet. En hij heeft geen zin om mee te doen met het gespeculeer door mensen die het ook niet weten, op een warrig en onbevestigd berichtje na. Maar daar geen bezwaar in zien om het zoveelste complotverhaal de wereld in te slingeren
Welk onbevestigd warrig bericht? Je doelt toch hopelijk niet op de dood van Leo?
Dat is landelijk nieuws in Panama en zou te simpel zijn om te ontkennen

Of je lijdt aan zelfoverschatting, of je probeert bewust de discussie hier regelmatig te frustreren.
Je hebt al meerdere keren blijk gegeven van weinig achtergrondkennis of interesse in de zaak.
Wat wij hier doen is sleuthing en daar schijn jij een afkeer van te hebben, iig ben je er zelf waardeloos in. Jij wil alleen bezig zijn op het niveau van de officiële berichten volgen en plaatst instanties en overheden op een voetstuk. Moet jij weten natuurlijk, maar hier doen we het anders.

Het negeren van het plotseling overlijden op een nog onduidelijke manier van de taxichauffeur die zelf verklaard heeft K en L naar het Pianista pad gebracht te hebben is struisvogelpolitiek.

Of zijn dood te maken heeft met de zaak is de vraag maar het negeren is dom.
Dat het niet in een bepaald iemand zijn scenario past die een naam hoog te houden heeft, F vd G, is dan jammer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Grijzemassa op 06-03-2015 19:45:12 ]
pi_150362864
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:31 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Wie dat als eerste noemde, als voorbeeld van spookverhalen, bedoel je?
Wie het als eerste noemde in de uitzending (RTL late night Humberto Tan gisteravond) waar we het over hadden.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
  vrijdag 6 maart 2015 @ 19:54:00 #141
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150363730
Is er nog nieuws over Leo, ik begreep dat zijn lichaam voor onderzoek was overgebracht naar David?
pi_150364212
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:34 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Welk onbevestigd warrig bericht? Je doelt toch hopelijk niet op de dood van Leo?
Jawel.

quote:
Dat is landelijk nieuws in Panama en zou simpel zijn om te ontkennen/bagataliseren.
Daar heb ik, toen het nog relevant leek, gepast op gereageerd. Met eerst te zeggen dat het zo (dus zonder doodsoorzaak of wat ook maar te weten) op het eerste gezicht, mij verdacht voorkwam.
Daarna heb ik uitgelegd (geprobeerd althans), dat het natuurlijk alleen maar verdacht is, als de dood van Kris en Lisanne derden betrokken zijn. Zo niet, dan is het ongerelateerd, ook al is de man vermoord (waar geen aanwijzing voor was).
Geen ontkennen of bagatelliseren dus, maar in het juiste perspectief zetten. In elk geval niet in het verkeerde, zonder goede reden.

quote:
Of je lijdt aan zelfoverschatting, of je probeert bewust de discussie hier regelmatig te frustreren.
Je hebt al meerdere keren blijk gegeven van weinig achtergrondkennis of interesse in de zaak.
Wat wij hier doen is sleuthing en daar schijn jij een afkeer van te hebben, iig ben je er zelf waardeloos in.
Het mag dan wel sleuthing zijn, het is ook een forum. Voor dit topic gelden geen speciale eisen vziw, zoals een beetje zinnig kunnen redeneren, of een bepaalde mate van huiswerk verrichten. Dan kun je mij wel waardeloos noemen, i.t.t. iemand die veel noeste arbeid verricht, maar overtuigend roepen verwart met logica, of zelfs i.t.t. medestanders die feiten verdraaien, maar zijn die "wij" echt waardevoller?

Ik zag een TV uitzending over een onderzoek naar dezelfde zaak, waar op een andere manier gewerkt werd, namelkjk met waarschijnlijkheden. Dat, en gebruik makend van locale expertise.

Dat team kwam met een aanzienlijk beter verdedigd resultaat (dus niet alleen omdat iets beter is dan niets), o.a. omdat hun pretentie niet was om alle onbeantwoorde vragen te beantwoorden. En wat gebeurt er hier? Nadenken of hun insteek misschien enige waarde had? Een enkeling misschien. De rest begon meteen te roepen:
"hoe verklaart hij dit dan?"
"het is pure speculatie"
"het is gedaan om een sterfgeval in Panama geen aandacht meer te geven"
"Hans werd afgekapt"
enz.

Dat proberen samen waarschijnlijkheden te formuleren, en die dan vervolgens te schatten, heb ik hier een maand of wat geleden voorgesteld. Als aanpak, omdat er niets uitkwam zoals het ging. Maar dat zal wel een waardeloos idee geweest zijn, want ik kreeg geen respons.

quote:
Jij wil alleen bezig zijn op het niveau van de officiële berichten volgen en plaatst instanties en overheden op een voetstuk. Moet jij weten natuurlijk, maar hier doen we het anders.

Het negeren van het plostseling overlijden op een nog onduidelijke manier van de taxichauffeur die zelf verklaard heeft K en L naar het Pianista pad gebracht te hebben is struisvogelpolitiek.
Is geen negeren, zie boven.
quote:
Of zijn dood te maken heeft met de zaak is de vraag maar het negeren is dom.
Dat het niet in een bepaald iemand zijn scenario past die een naam hoog te houden heeft, is dan jammer.
Je beoordeelt mijn insteek mbt die taxichauffeur verkeerd, en niet op grond van hoe ik erop gereageerd heb toen het bericht hier verscheen. Het verschil met mijn insteek en de meeste anderen is, dat ik niet meedeed aan het voorbarige opkloppen. En daarna, omdat dat opkloppen maar doorging, zonder dat er meer over bekend was geworden, heb ik mijn mening daarover gegeven. Niet diplomatiek, maar dat werkt hier niet.

Let wel: daarna, en om die reden.
pi_150364449
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:35 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Wie het als eerste noemde in de uitzending (RTL late night Humberto Tan gisteravond) waar we het over hadden.
Och gut, daar heb ik al op gereageerd, namelijk hier
pi_150365577
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 20:08 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Och gut, daar heb ik al op gereageerd, namelijk hier
Nee dat heb je niet, want dat was nog vóór mijn vraag. ;)

quote:
J.C.
H.K. zat daar om over zijn dochter te vertellen, haar niet met zekerheid meer op te helderen overlijden, en hoe hij daar nu over denkt. Niet om mensen tevreden te stellen die er van alles en nog wat mee in verband brengen en daarover lopen te roeptoeteren.
quote:
11en30?
Maar gisteren viel het bij mij wel even verkeerd. Die arme taximan heeft er ook niet voor gekozen om hierbij betrokken te worden (in hun eigen scenario dan), deed netjes zijn werk en vervoerde de meiden veilig naar hun bestemming.
quote:
J.C.
Dat weet dhr. K. dus niet. En hij heeft geen zin om mee te doen met het gespeculeer door mensen die het ook niet weten, op een warrig en onbevestigd berichtje na
Het is relevant n.a.v. deze postings van je, wie de dood van de taxichauffeur aanhaalde.
Het waren geen roeptoeters die erover begonnen en er zat in de uitzending ook niemand te speculeren, nou ja misschien Humberto, n.a.v. Franks opmerking over neersabelen van spookverhalen en wat er vandaag ....... ja en wat was er nu vandaag voor nieuws?
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_150365579
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 20:03 schreef JustinCase het volgende:

Je beoordeelt mijn insteek mbt die taxichauffeur verkeerd, en niet op grond van hoe ik erop gereageerd heb toen het bericht hier verscheen. Het verschil met mijn insteek en de meeste anderen is, dat ik niet meedeed aan het voorbarige opkloppen. En daarna, omdat dat opkloppen maar doorging, zonder dat er meer over bekend was geworden, heb ik mijn mening daarover gegeven. Niet diplomatiek, maar dat werkt hier niet.

Let wel: daarna, en om die reden.
Nee ik beoordeel je insteek niet verkeerd. Je reageerde al snel met dat je geen officiële berichtgeving er over kon vinden. Of je had niet gezocht, of je kletste maar wat. Het was op dat moment al landelijk nieuws in Panama en de link van TVN-2 stond zelfs al in de OP
Die link had ik eerder ook aan het bericht toe willen voegen maar dat kon niet want het bericht zat op slot, had een mod gedaan kreeg ik te lezen.

Ik heb het bericht neutraal geplaatst, zonder er zelf commentaar bij te geven.
Dat deed ik later op de avond pas, mijn mening geven.

Maar volgens jou hadden we op de Nederlandse pers moeten wachten :O
of eigenlijk had je het bericht liever niet gezien?

[ Bericht 0% gewijzigd door Grijzemassa op 06-03-2015 20:43:42 ]
pi_150366607
Als ze ergens 40 meter naar beneden van een steile rotswand zijn gevallen, dan is het wel raar dat beide mobieltjes totaal ongeschonden zijn gebleven. Ook is de kans dat je allebei tegelijk valt wel klein.
Het is niet uitgesloten, als de een wellicht de ander heeft proberen te redden en is meegesleurd.
Het meest waarschijnlijke is dat degene zonder rugzak is gevallen en wellicht al meteen is overleden of zeer ernstig is gewond geraakt en de ander in paniek is geraakt.
Vreselijk scenario. Je vriendin verongelukt, je hebt geen bereik. Wat moet je doen? Wat een paniek en angst.... Waar vind je hulp?
Misschien is diegene uiteindelijk op de een of andere manier ook de rotswand af gedaald in een poging om de ander te helpen.
En toen zaten ze daar vast.

Wat een hel als een al wellicht is overleden en de ander nog tien dagen heeft geleefd en langzaam is verhongerd of zo....

Of toch samen gevallen. Maar hoe dan ook een heeft nog 10 dagen geleefd. Ze zullen vast niet op exact hetzelfde moment zijn overleden.

Ik heb er vannacht de hele nacht over gedroomd en liggen malen. Het lijkt me echt zo afschuwelijk wat ze moeten hebben meegemaakt.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_150368354
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 20:51 schreef Injetta het volgende:
Als ze ergens 40 meter naar beneden van een steile rotswand zijn gevallen, dan is het wel raar dat beide mobieltjes totaal ongeschonden zijn gebleven. Ook is de kans dat je allebei tegelijk valt wel klein.
Het is niet uitgesloten, als de een wellicht de ander heeft proberen te redden en is meegesleurd.
Het meest waarschijnlijke is dat degene zonder rugzak is gevallen en wellicht al meteen is overleden of zeer ernstig is gewond geraakt en de ander in paniek is geraakt.
Vreselijk scenario. Je vriendin verongelukt, je hebt geen bereik. Wat moet je doen? Wat een paniek en angst.... Waar vind je hulp?
Misschien is diegene uiteindelijk op de een of andere manier ook de rotswand af gedaald in een poging om de ander te helpen.
En toen zaten ze daar vast.

Wat een hel als een al wellicht is overleden en de ander nog tien dagen heeft geleefd en langzaam is verhongerd of zo....

Of toch samen gevallen. Maar hoe dan ook een heeft nog 10 dagen geleefd. Ze zullen vast niet op exact hetzelfde moment zijn overleden.

Ik heb er vannacht de hele nacht over gedroomd en liggen malen. Het lijkt me echt zo afschuwelijk wat ze moeten hebben meegemaakt.
stel er valt er 1 naar beneden
heeft de ander dan geprobeerd te bellen of andersom ?
dat zou te zien moeten zijn in de bel/tel logs
jmo
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_150368630
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 13:08 schreef jackie12 het volgende:
Quote AFK:

Wat rest is een noodlottig ongeval, mogelijk veroorzaakt door een ongelukkige valpartij. „Met name het laatste stuk van de afdaling van de Pianista heeft geografisch valmogelijkheden in zich. Uitgaande van een val van deze hellingen ligt het voorland van de valler(s) in de bedding van een van de rivieren welke uitkomen in de Culebra rivier. De omstandigheden in de bedding komen overeen met aangeleverd beeldmateriaal zoals voorhanden op de veiliggestelde fotoapparatuur. Een valpartij is eveneens een conclusie die zou kunnen passen bij de resultaten van de onderzoeken van gevonden resten.”
Einde quote.

Daarna naar de video van AFK waar Hans en Roelie zelf dat stuk liepen:

http://www.answersforkris.com/videos/

Hans letterlijk na 14.00 min staande bij de 2e quebrada: "Het is 1 pad je kunt er niet afvallen het wordt omgeven door allemaal rotswandjes.
Als je daar valt dan val je tegen een wandje aan en loop je weer verder.
Er is ook niks waar je in kunt vallen of uit kan glijden

Dus het blijft raar en waarom hier geen foto??"

Frank vd G bedoelt niet het stuk tussen de mirador en de 1e quebrada maar ergens bij de kabelbruggen.
En als dat blijkt te kloppen dan is zijn versie in mijn ogen heel erg onwaarschijnlijk
Zolang wij de juiste locatie niet weten is het moeilijk om een val-scenario betreffende K en L te begrijpen.
pi_150368683
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:34 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Dat het niet in een bepaald iemand zijn scenario past die een naam hoog te houden heeft, F vd G, is dan jammer.
De onderbouwing van zijn scenario bestaat uit de vaststelling dat er plekken zijn die het in zich hebben etc., en op foto 542 waar ze iets in zeggen te zien dat er volgens mij niet op staat.

Er zijn genoeg andere scenario's op zijn lokatie denkbaar en er zijn ook genoeg lokaties waar hetzelfde of andere scenario's mogelijk zijn. Beste voorbeeld van het laatste imo de 2 huisjes in het gebied die gesloopt en opnieuw opgebouwd zijn.

Tot de exacte lokatie van 542 en 550 gevonden is, is elk scenario, ook dat van hen, een spookverhaal. En wanneer de exacte lokatie gevonden is zou dat best wel eens zo kunnen blijven als er verder geen aanwijzingen meer boven water komen.
pi_150369896
Ik kan niet alles bijlezen in dit topic hoor, maar ik las dat val-verhaal.
Ben ik gek of mist er dan nog een hoop info?
*waarom geen foto's tussen 1 en 8 april?
*is de val mogelijkheid er tussen het tijdstip van laatste gemaakte foto en eerste noodoproep?
*waarom uberhaupt het maffe telefoongebruik? Waarom geen bericht achterlaten met wat er aan de hand is?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')