fototje misschienquote:
Maak eens een foto?quote:
Lipje is wel aids vaakquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maak eens een foto?
Loopt hij niet tegen dat lipje van je kooi aan toevallig?
Ach, je doet het 1 keer fout en daarna nooit meerquote:
Da's ook zo.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ach, je doet het 1 keer fout en daarna nooit meer
Ja, ik heb ooit ook wel eens bij een andere derrie moeten kijken, van hoe moet het nou toen ik die hele zooi eens helemaal uit elkaar gehaald had om te poetsen. Maar dat is al wat langer geleden.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ach, je doet het 1 keer fout en daarna nooit meer
Hmm fuck dat wil ik ook nog wel een keer doen, beetje spelen op de baan. Geef de volgende keer ff een gil dan haak ik ook aan.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:56 schreef kanovinnie het volgende:
Hij zette dus flink aan, toen schoot zijn ketting op het eind van de crank en daarmee blokkeerde het achterwiel. Hij slipte denk ik zo'n 20 meter maar viel niet! Dat was wel evenschrikken
was critic zelf ook hoooogst verbaast over (en super blij mee haha). Was clinic van sportvoedingswebshop. Leuk pakje erbij.. leuke dag gehad... volgende keer zullen we je bellenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:22 schreef forty-two het volgende:
[..]
Hmm fuck dat wil ik ook nog wel een keer doen, beetje spelen op de baan. Geef de volgende keer ff een gil dan haak ik ook aan.
Wel strak hoor dat critic niet op z'n snavel ging.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:31 schreef the_critic het volgende:
[..]
was critic zelf ook hoooogst verbaast over (en super blij mee haha). Was clinic van sportvoedingswebshop. Leuk pakje erbij.. leuke dag gehad... volgende keer zullen we je bellen
SPT / Racefiets kopen / Beginnen met wielrennen #17 winterfietsen gezochtquote:Op zondag 8 maart 2015 02:45 schreef Fingu het volgende:
Ik had jullie eerder (in een recreatief wielrennen topic) advies gevraagd over de aanschaf van een nieuwe racefiets:
"Beste berggeiten, meesterknechten, rode lantaarndragers en sprintkanonnen,
Ik ben op zoek naar een nieuwe racefiets en ik kan bij mijn keuze wel wat hulp gebruiken. Vandaar dat ik jullie als ervaren wielrenners zou willen inschakelen!
De laatste jaren heb ik rondgereden op een ouwe TI-raleigh fiets en die was inmiddels wel (meer dan) aan vervanging toe. Vorig jaar onder anderen nog de Gold Race (150km) gereden en ik moet zeggen dat ik een hoop opmerkingen (en gelach) over mijn stalen (en inmiddels krakkemikkige) ros kreeg. Dan weet je dat ie aan vervanging toe is.
Ik wil nu dus een nieuwe racefiets kopen, maar ik weet niet echt waar ik precies op moet letten. Ik heb een richtprijs van 1000 euro in mijn hoofd maar als er een betere fiets net iets duurder is wil ik daar evt nog wel 100 of 200 euro bijleggen. Ik ben in eerste instantie niet van plan om wedstrijden te rijden dus ik hoef niet per se het lichtste van het lichtste, maar ik wil wel een goede kwaliteit fiets die gewoon fijn fietst en waar ik een lange tijd mee kan doen. Naast wat tochtjes in Nederland fiets in de vakantie vaak in de Alpen, dus de fiets moet wel geschikt zijn om de bergen mee over te komen.
Heeft iemand tips waar ik bijvoorbeeld op moet letten? Of kan je me een bepaald model/merk aanbevelen? Ik hoor het graag!"
---
Op basis van jullie tips zit ik nu nog te twijfelen over 2 fietsen:
- Canyon Endurace AL 6.0: https://www.canyon.com/en/roadbikes/bike.html?b=3577
- Cube Peloton Race: http://www.mantel.com/cube-peloton-race
Welk van deze twee fietsen zouden jullie aanbevelen, gelet op mijn wensen?
Het is misschien goed om te melden dat ik niet precies weet welke maat ik nodig heb. Ik heb wel even op de Cube gezeten, daar kwam ik op framemaat 56 uit. Bij de Canyon kan je het stappenplan op de website volgen, maar ik heb geen idee of die betrouwbaar is.
Alvast bedankt!
Ik ga niet diezelfde clinic doen dan. Was wel leuk maar een beetje duur om elk jaar te doen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:22 schreef forty-two het volgende:
[..]
Hmm fuck dat wil ik ook nog wel een keer doen, beetje spelen op de baan. Geef de volgende keer ff een gil dan haak ik ook aan.
Wel strak hoor dat critic niet op z'n snavel ging.
gewone certificaat en basistrainingen zijn een stuk goedkoper! Maar dat is meer voor volgend jaar, baanseizoen loopt langzaamaan een beetje op zijn eind.quote:Op zondag 8 maart 2015 07:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga niet diezelfde clinic doen dan. Was wel leuk maar een beetje duur om elk jaar te doen.
Je deed een Gregory Baugétjequote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:31 schreef the_critic het volgende:
[..]
was critic zelf ook hoooogst verbaast over (en super blij mee haha). Was clinic van sportvoedingswebshop. Leuk pakje erbij.. leuke dag gehad... volgende keer zullen we je bellen
Het lukt vast, maar ik zou gewoon lang doen. Gewrichtjes beetje warm houden.quote:
Bulls harrier?quote:Op zondag 8 maart 2015 02:45 schreef Fingu het volgende:
Ik had jullie eerder (in een recreatief wielrennen topic) advies gevraagd over de aanschaf van een nieuwe racefiets:
"Beste berggeiten, meesterknechten, rode lantaarndragers en sprintkanonnen,
Ik ben op zoek naar een nieuwe racefiets en ik kan bij mijn keuze wel wat hulp gebruiken. Vandaar dat ik jullie als ervaren wielrenners zou willen inschakelen!
De laatste jaren heb ik rondgereden op een ouwe TI-raleigh fiets en die was inmiddels wel (meer dan) aan vervanging toe. Vorig jaar onder anderen nog de Gold Race (150km) gereden en ik moet zeggen dat ik een hoop opmerkingen (en gelach) over mijn stalen (en inmiddels krakkemikkige) ros kreeg. Dan weet je dat ie aan vervanging toe is.
Ik wil nu dus een nieuwe racefiets kopen, maar ik weet niet echt waar ik precies op moet letten. Ik heb een richtprijs van 1000 euro in mijn hoofd maar als er een betere fiets net iets duurder is wil ik daar evt nog wel 100 of 200 euro bijleggen. Ik ben in eerste instantie niet van plan om wedstrijden te rijden dus ik hoef niet per se het lichtste van het lichtste, maar ik wil wel een goede kwaliteit fiets die gewoon fijn fietst en waar ik een lange tijd mee kan doen. Naast wat tochtjes in Nederland fiets in de vakantie vaak in de Alpen, dus de fiets moet wel geschikt zijn om de bergen mee over te komen.
Heeft iemand tips waar ik bijvoorbeeld op moet letten? Of kan je me een bepaald model/merk aanbevelen? Ik hoor het graag!"
---
Op basis van jullie tips zit ik nu nog te twijfelen over 2 fietsen:
- Canyon Endurace AL 6.0: https://www.canyon.com/en/roadbikes/bike.html?b=3577
- Cube Peloton Race: http://www.mantel.com/cube-peloton-race
Welk van deze twee fietsen zouden jullie aanbevelen, gelet op mijn wensen?
Het is misschien goed om te melden dat ik niet precies weet welke maat ik nodig heb. Ik heb wel even op de Cube gezeten, daar kwam ik op framemaat 56 uit. Bij de Canyon kan je het stappenplan op de website volgen, maar ik heb geen idee of die betrouwbaar is.
Alvast bedankt!
als je laat op de dag wag gaat ik was nog lang lang vanochtendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |