SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen gekloot met broeken, overhemden, stropdassen en jassenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Andy draagt naar het werk ook alleen onesie's.
[ afbeelding ]
Godver, voordat het binnen is is de zomer al weer voorbij. Lastig passen ook.quote:
Nope, bagger stof en bagger zemen. Ervaring met een China setje.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:04 schreef Leonos het volgende:
[..]
Is dat trouwens wat? Wel mooie prijzen
heb ook 1 china setje , niks mis mee verder voor zijn geld zou ik zeggen kun je gerust eens proberen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:31 schreef Flipmoehoe het volgende:
Heb ook meerdere setjes uit China. Shirtje en bib zijn zeker 50x gewassen als het niet vaker is.
zien er nog super uit. Zitten ook fijn.
Alleen is de zeem niet te vergelijken met een echte broek. Al heb ik er met het mountainbiken geen last van. Fiets er met gemak 3 uur mee.
Verzenden duurt week of 3. Je kan er nog lang genoeg plezier (of ergernis) van hebben
Maar goed.. ik wil niet weer de hele china kleding soap opstarten..
iedereen heeft er andere mening over
Is zoiets ook gewoon normaal te krijgen? Dus geen chinameuk, maar gewoon kwalitatief goed spul?quote:
https://www.wieleroutfits(...)lotto-jumbo-kleding/quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:39 schreef very het volgende:
[..]
Is zoiets ook gewoon normaal te krijgen? Dus geen chinameuk, maar gewoon kwalitatief goed spul?
Want dit 15 eu ofzo, en mijn budget is 10 x dat
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:19 schreef Questular het volgende:
Zwart in de zomer....ja dat snap ik wel
Wat staat er op het shirt Very?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:39 schreef very het volgende:
[..]
Is zoiets ook gewoon normaal te krijgen? Dus geen chinameuk, maar gewoon kwalitatief goed spul?
Want dit 15 eu ofzo, en mijn budget is 10 x dat
Nope, geen zwart in de zomer voor mijquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:48 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Anders lees je je wat verder in.. Witte stof in de zomer tijdens het fietsen is minder fijn dan zwarte stof, omdat het ook je lichaamswarmte terugkaatst. Je kan beter een kleur dragen die warmte opneemt en vervolgens door de luchtstroom afstaat dan een kleur die de warmte binnen het pak houdt.
Dan doe je het toch lekker niet, laat al die wetenschappers maar lullen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:58 schreef Questular het volgende:
[..]
Nope, geen zwart in de zomer voor mij
het zal me mn reet roesten wat wetenschappers vinden, mag ik zelf bepalen of ik zwart in de zomer fijn of niet fijn vind? dank je wel.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:00 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dan doe je het toch lekker niet, laat al die wetenschappers maar lullen.
.. Zwart kleedt ook af, hè? Double-win
geen idee knutquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat staat er op het shirt Very?
hahaha ik bepaal zelf wel wat ik aantrek daar heb ik geen wetenschappers voor nodigquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:03 schreef Questular het volgende:
[..]
het zal me mn reet roesten wat wetenschappers vinden, mag ik zelf bepalen of ik zwart in de zomer fijn of niet fijn vind? dank je wel.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:48 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
https://www.wieleroutfits(...)lotto-jumbo-kleding/
Tuurlijk mag je dat zelf bepalen knul. Ik denk alleen dat je niet genoeg ervaring hebt met shirtkleur in verschillende omstandigheden om gefundeerd die keuze te kunnen maken. Maar prima hoor... Kies je ook zelf gelijk even hoe we het best ziektes kunnen genezen? Ik twijfel nog tussen sinaasappels en meer zonlicht, wellicht dat je onderbuikgevoel kan helpen...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:03 schreef Questular het volgende:
[..]
het zal me mn reet roesten wat wetenschappers vinden, mag ik zelf bepalen of ik zwart in de zomer fijn of niet fijn vind? dank je wel.
Zeer onwaarschijnlijk weer...quote:
ik ga ff schijten voel een onderbuikgevoel opkomen plotseling brb jongesquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:08 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat zelf bepalen knul. Ik denk alleen dat je niet genoeg ervaring hebt met shirtkleur in verschillende omstandigheden om gefundeerd die keuze te kunnen maken. Maar prima hoor... Kies je ook zelf gelijk even hoe we het best ziektes kunnen genezen? Ik twijfel nog tussen sinaasappels en meer zonlicht, wellicht dat je onderbuikgevoel kan helpen...
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik ga ff schijten voel een onderbuikgevoel opkomen plotseling brb jonges
Eerst maar eens kijken of ik met FOK!kers op kan schieten. Mijn enige real life ervaring met FOK!kers is vooralsnog alleen met chicks geweest (wat lang niet altijd ongezellig was trouwens)quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:20 schreef Leonos het volgende:
Waarom laat je geen fok! team shirt drukken Very?
Het staat er toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:21 schreef kaasplankje het volgende:
ja of iets met soigne erop dan denkt iedereen dat je gesoigneerd bent hahahaha
Moet je Danny even contacten.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:23 schreef very het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of ik met FOK!kers op kan schieten. Mijn enige real life ervaring met FOK!kers is vooralsnog alleen met chicks geweest (wat lang niet altijd ongezellig was trouwens)
Maar als FOK betaald dan wil ik best sponsor rijden hoor
Dat zullen we nog wel eens zienquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:22 schreef Fretwork het volgende:
Ik zou sowieso niks nemen met lange teksten Very, iedereen is je toch in een flits voorbij.
Nee, ik ga je geen namen geven.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:23 schreef Leonos het volgende:
[..]
Moet je Danny even contacten.
Maar vertel, welke 'chicks'? Verslag ergens te lezen?
SEX / 2 jaar relatie, geen seks wel pijpen STA OP SPRINGENquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:23 schreef Leonos het volgende:
[..]
Moet je Danny even contacten.
Maar vertel, welke 'chicks'? Verslag ergens te lezen?
Ik geloof je nietquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op viesdikke toerder in Team Lotto Jumbo.nl shirt?
Neh.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:34 schreef dop het volgende:
[..]
SEX / 2 jaar relatie, geen seks wel pijpen STA OP SPRINGEN
Sommige musicals zijn best tof.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:28 schreef very het volgende:
[..]
Nee, ik ga je geen namen geven.
Heb zelfs met eentje een paar maanden gedate, maar die is nu getrouwd met een of andere enorme neger. Maar goed ook, want werkte toch niet. Ze wou dat ik perse mee ging naar een musicalDat was ook de reden dat ik nu niet meer met haar date
Was het nodig om dat toe te voegenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:35 schreef very het volgende:
[..]![]()
Had ik zomaar kunnen zijn
Maar nee, die chick had echt de lekkerste flamoes die ik ooit heb gehad bij een chick, dus....
Het is vrijdag...alle gene is weg en alles floept eruitquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:37 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Was het nodig om dat toe te voegen![]()
Je maakt me nieuwsgierig naar slechte verhalen Very...
Waar floept ie uit?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:39 schreef very het volgende:
[..]
Het is vrijdag...alle gene is weg en alles floept eruit
Tweede poep post van de dag, zit er wat dwars?quote:
Knul? Sukkel. Mn onderbuik gevoel zegt me wel dat ik je kansloos vind misschien kun je daar wat mee?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:08 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat zelf bepalen knul. Ik denk alleen dat je niet genoeg ervaring hebt met shirtkleur in verschillende omstandigheden om gefundeerd die keuze te kunnen maken. Maar prima hoor... Kies je ook zelf gelijk even hoe we het best ziektes kunnen genezen? Ik twijfel nog tussen sinaasappels en meer zonlicht, wellicht dat je onderbuikgevoel kan helpen...
Knap de inhoud ontwekenquote:
Is al goed joh, ga jij lekker in een wit met goud tenue rond rijden terwijl je je zware lichaam een berg op sleurt hartje zomer. Maar ga dan niet huilen dat je het warm hebt.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:02 schreef Questular het volgende:
[..]
Beginnen met knul en dat verwachten dat ik inhoudelijk ga reageren grappig ben je wel
Laat dat geweldige onderzoek eens zien waarin staat dat zwart beter is dan wit? Ik ben echt wel benieuwd namelijk...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:04 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Is al goed joh, ga jij lekker in een wit met goud tenue rond rijden terwijl je je zware lichaam een berg op sleurt hartje zomer. Maar ga dan niet huilen dat je het warm hebt.
quote:Draag in de zomer geen zwarte kleding, omdat deze warmte absorbeert. Gebruik dus op zeer warme dagen zo veel mogelijk witte kleding.
Zal ik doen, en bedankt voor het zware lichaam compliment, ik train dr hard voor leuk dat je het opmerktquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:04 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Is al goed joh, ga jij lekker in een wit met goud tenue rond rijden terwijl je je zware lichaam een berg op sleurt hartje zomer. Maar ga dan niet huilen dat je het warm hebt.
Als het echt wat uit zou maken geloof ik niet dat 9 van de 10 pro-tour teams met zwarte shirts zouden fietsen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Laat dat geweldige onderzoek eens zien waarin staat dat zwart beter is dan wit? Ik ben echt wel benieuwd namelijk...
Alle onderzoeken die ik tegenkom zeggen dit:
[..]
Wat dat betreft zitten hier echt wel eikels inderdaadquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:05 schreef Questular het volgende:
[..]
en bedankt voor het zware lichaam compliment, ik train dr hard voor leuk dat je het opmerkt
Oke...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Laat dat geweldige onderzoek eens zien waarin staat dat zwart beter is dan wit? Ik ben echt wel benieuwd namelijk...
Alle onderzoeken die ik tegenkom zeggen dit:
[..]
Niet dat ik zelf dun ben hoor, maar als je ook redelijk wat massa hebt, en dat weet ik van Questular, dan kan je best winst boeken.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:12 schreef very het volgende:
[..]
Wat dat betreft zitten hier echt wel eikels inderdaad
Allemaal het figuur van een potlood maar wel elke keer weer keihard afgeven op overgewicht
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:13 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Oke...
http://www.straightdope.c(...)hing-keep-you-cooler
http://io9.com/5903956/th(...)ar-black-this-summer
[..]
Niet dat ik zelf dun ben hoor, maar als je ook redelijk wat massa hebt, en dat weet ik van Questular, dan kan je best winst boeken.
Laat fietspakjes net super vlak zijn...quote:Flattened black plumage is the worst in terms of heat gain no matter what the windspeed.
Overgewicht zouden we moeten toejuichen idd.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:12 schreef very het volgende:
[..]
Wat dat betreft zitten hier echt wel eikels inderdaad
Allemaal het figuur van een potlood maar wel elke keer weer keihard afgeven op overgewicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |