Tuurlijk mag je dat zelf bepalen knul. Ik denk alleen dat je niet genoeg ervaring hebt met shirtkleur in verschillende omstandigheden om gefundeerd die keuze te kunnen maken. Maar prima hoor... Kies je ook zelf gelijk even hoe we het best ziektes kunnen genezen? Ik twijfel nog tussen sinaasappels en meer zonlicht, wellicht dat je onderbuikgevoel kan helpen...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:03 schreef Questular het volgende:
[..]
het zal me mn reet roesten wat wetenschappers vinden, mag ik zelf bepalen of ik zwart in de zomer fijn of niet fijn vind? dank je wel.
Zeer onwaarschijnlijk weer...quote:
ik ga ff schijten voel een onderbuikgevoel opkomen plotseling brb jongesquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:08 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat zelf bepalen knul. Ik denk alleen dat je niet genoeg ervaring hebt met shirtkleur in verschillende omstandigheden om gefundeerd die keuze te kunnen maken. Maar prima hoor... Kies je ook zelf gelijk even hoe we het best ziektes kunnen genezen? Ik twijfel nog tussen sinaasappels en meer zonlicht, wellicht dat je onderbuikgevoel kan helpen...
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik ga ff schijten voel een onderbuikgevoel opkomen plotseling brb jonges
Eerst maar eens kijken of ik met FOK!kers op kan schieten. Mijn enige real life ervaring met FOK!kers is vooralsnog alleen met chicks geweest (wat lang niet altijd ongezellig was trouwens)quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:20 schreef Leonos het volgende:
Waarom laat je geen fok! team shirt drukken Very?
Het staat er toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:21 schreef kaasplankje het volgende:
ja of iets met soigne erop dan denkt iedereen dat je gesoigneerd bent hahahaha
Moet je Danny even contacten.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:23 schreef very het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of ik met FOK!kers op kan schieten. Mijn enige real life ervaring met FOK!kers is vooralsnog alleen met chicks geweest (wat lang niet altijd ongezellig was trouwens)
Maar als FOK betaald dan wil ik best sponsor rijden hoor
Dat zullen we nog wel eens zienquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:22 schreef Fretwork het volgende:
Ik zou sowieso niks nemen met lange teksten Very, iedereen is je toch in een flits voorbij.
Nee, ik ga je geen namen geven.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:23 schreef Leonos het volgende:
[..]
Moet je Danny even contacten.
Maar vertel, welke 'chicks'? Verslag ergens te lezen?
SEX / 2 jaar relatie, geen seks wel pijpen STA OP SPRINGENquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:23 schreef Leonos het volgende:
[..]
Moet je Danny even contacten.
Maar vertel, welke 'chicks'? Verslag ergens te lezen?
Ik geloof je nietquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op viesdikke toerder in Team Lotto Jumbo.nl shirt?
Neh.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:34 schreef dop het volgende:
[..]
SEX / 2 jaar relatie, geen seks wel pijpen STA OP SPRINGEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |