Alsof ze zingen zee zequote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze in Midden-Zuid het ergste accent. Echt alsof ze zingen.![]()
Heerlen vooral.
the crew is een kut spelquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:12 schreef Santello het volgende:
[..]
PS4 ja. Jouw crew tegen mijn crew? 4v4? 3v3?
Binnenkort hebben we ook een super smash brothers battle. Ook tussen twee buurten
Ha! Ik weet meer over limbo dan jijquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:26 schreef Bortecinem het volgende:
Oh Heerlen is ook Zuid-Limburg. Dacht dat ze meer in het midden lagen.
Ik kom echt nooit in dat stukje Limburg en weet er ook weinig over. Heerlen, Kerkrade, Maastricht etc. is voor mij bijna net zo als Amsterdam dus vandaar weinig interesse. Maar Maastricht is wel mooi heb ik gehoord.quote:
Toen ik voor het eerst OV-kaart had ging ik wel eens hele dag in de trein slapen als ik geen zin in school had. Was een x tot Maastricht via Weert enzo. Wel mooi daar ja, wat gelijk opvalt is veel meer groen itt randstadquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kom echt nooit in dat stukje Limburg en weet er ook weinig over. Heerlen, Kerkrade, Maastricht etc. is voor mij bijna net zo als Amsterdam dus vandaar weinig interesse. Maar Maastricht is wel mooi heb ik gehoord.
Ja, dat wel.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Klinkt zo vriendelijk dat Limburgs.
Heb ik nietquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:35 schreef Santello het volgende:
[..]
Nee a hoofd.
Jouw crew, jouw matties bedoel ik.
Hier sluiten ze je op.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:40 schreef Che_ het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)uw-in-purmerend.html![]()
nl is echt raar soms. Dit is gewoon nieuws hier
Bij ons allang neergehaald door kinderen met een katapult en gebbq'd
En terecht! Laat de vreedzame dieren met rust!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
+ 2 jaar TBS en 10 jaar contactverbod met dieren
Klopt wel, dit. Ik heb er op school gezeten, stage gelopen, en even gewerkt.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze in Midden-Zuid het ergste accent. Echt alsof ze zingen.![]()
Heerlen vooral.
Zijn we in het zuiden ook.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Klinkt zo vriendelijk dat Limburgs.
Sowwwwww.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Jahoor... ik kijk een paar seizoenen niet naar Modern Family en dat dunne nerdje gaat opeens full pr0n qua body
[ afbeelding ]
had je die dan.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:28 schreef Deuce92 het volgende:
Oei, daar gaat m'n Zuid-Limburgse vriendelijkheid.
Ja precies, fuckt ook je slaapritme helemaal op enzo. Gaat sowieso ook moeilijk als je een wat lastigere studie hebt. Salaris is wel lekker ja, en dat van die taxi's is wel slim. Zou er zelf geeneens op gekomen zijnquote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:02 schreef Santello het volgende:
[..]
Zeker zombie leven. De dag na je dienst is pas slopend. Dan heb je echt geen suf om ook maar iets te doen.
Betaald wel oke. 11 euro per uur. Als je een beetje gaat netwerken met taxi chauffeurs dan kan je nog een aardig extra zakcentje verdienen. Ik krijg bijvoorbeeld 7 euro per Schiphol rit. Het is een uitzendbureau die vele hotels als klant heeft weten binnen te hengelen. Als je extra wil werken kunnen ze je altijd wel ergens plaatsen, naast je vaste hotel(s).
Het is trouwens beter om zelf te solliciteren bij een hotel. Als ik dat had gedaan dan had ik nu wellicht een vast contract kunnen veilig stellen. Altijd handig voor net na de studie. Zit nu met onzekerheden
push up braquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Jahoor... ik kijk een paar seizoenen niet naar Modern Family en dat dunne nerdje gaat opeens full pr0n qua body
[ afbeelding ]
CS 1.6?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:35 schreef Santello het volgende:
[..]
Nee a hoofd.
Jouw crew, jouw matties bedoel ik.
Je bent dus even op en naar Turkije geweest. Hoe is het weer daar?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:27 schreef xaban06 het volgende:
Zo, dat was weer een volle dag kwijt aan consulaat
Benauwd.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je bent dus even op en naar Turkije geweest. Hoe is het weer daar?
Salam Aleykumquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:59 schreef High-on-Fire het volgende:
Uk bun un lompu buur uut Schubb'nkut'nveun,
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:05 schreef Che_ het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)xact-45-graden.dhtml
Interessant..
Ik zal nooit een man zijn hart sneller laten kloppen.quote:Alleen als die exact 45 graden is, gaat hun hart sneller kloppen''.
Ze? wie is dat dan? Kim?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat was ze vroeger. Nu niet meer zo.
Idem. Slankere ik heeft fucking goeie curves en een uberplatte buik. Maar die kont van mij is echtquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zal nooit een man zijn hart sneller laten kloppen.
Kim Ho.quote:
Hete pepers in zijn cacik doen werkt vast!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zal nooit een man zijn hart sneller laten kloppen.
Slankere jij?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Idem. Slankere ik heeft fucking goeie curves en een uberplatte buik. Maar die kont van mij is echt
FUCK
[..]
Kim Ho.
True. Platte ass. Plat achterhoofd.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Turkse vrouwen hebben eigenlijk zelden een goede kont.
Ik vind Jlo wel een mooie ass hebben. Kim is overdreven, Beyoncé is te breed, Nicki Minaj..quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hete pepers in zijn cacik doen werkt vast!
Ben zelf geen fan van zo'n kont vol plastic trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |