CS 1.6?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:35 schreef Santello het volgende:
[..]
Nee a hoofd.
Jouw crew, jouw matties bedoel ik.
Je bent dus even op en naar Turkije geweest. Hoe is het weer daar?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:27 schreef xaban06 het volgende:
Zo, dat was weer een volle dag kwijt aan consulaat
Benauwd.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je bent dus even op en naar Turkije geweest. Hoe is het weer daar?
Salam Aleykumquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:59 schreef High-on-Fire het volgende:
Uk bun un lompu buur uut Schubb'nkut'nveun,
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:05 schreef Che_ het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)xact-45-graden.dhtml
Interessant..
Ik zal nooit een man zijn hart sneller laten kloppen.quote:Alleen als die exact 45 graden is, gaat hun hart sneller kloppen''.
Ze? wie is dat dan? Kim?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat was ze vroeger. Nu niet meer zo.
Idem. Slankere ik heeft fucking goeie curves en een uberplatte buik. Maar die kont van mij is echtquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zal nooit een man zijn hart sneller laten kloppen.
Kim Ho.quote:
Hete pepers in zijn cacik doen werkt vast!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zal nooit een man zijn hart sneller laten kloppen.
Slankere jij?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Idem. Slankere ik heeft fucking goeie curves en een uberplatte buik. Maar die kont van mij is echt
FUCK
[..]
Kim Ho.
True. Platte ass. Plat achterhoofd.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Turkse vrouwen hebben eigenlijk zelden een goede kont.
Ik vind Jlo wel een mooie ass hebben. Kim is overdreven, Beyoncé is te breed, Nicki Minaj..quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hete pepers in zijn cacik doen werkt vast!
Ben zelf geen fan van zo'n kont vol plastic trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |