Waarom is dat hipster? Haat maar als ik binnen paar maanden multi ben en overseas franchise's.quote:
fijn voor jequote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goh Jfm. Ik voel een interesse ineens.
Open eerst een Nando's in Amsterdam, pleasequote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom is dat hipster? Haat maar als ik binnen paar maanden multi ben en overseas franchise's.
Stukje bleken en dan paars verfje? moet wel kunnen met je werk natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jaren gehad.. dat wordt steeds oranje na een tijd..
Will doquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Open eerst een Nando's in Amsterdam, please
PS4 ja. Jouw crew tegen mijn crew? 4v4? 3v3?quote:
Goed punt. Ja en ja en ja. (gewoon omdat ik niet graag wil toegeven)quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
hoe weet jij dat ze alles met yoghurt at? zat je bij haar 24/7? kapot vooroordelen.
Donker rood. Super mooi. (hoe de fack spel je bordoaux??)quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik eet ook macaroni daarmee
Mensen welk haarkleur is een goede kleur om met niet zwart te zijn?
Lees mn eerste vraag anders.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Stukje bleken en dan paars verfje? moet wel kunnen met je werk natuurlijk.
OMGquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Open eerst een Nando's in Amsterdam, please
F u c k. Fuckquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:13 schreef Santello het volgende:
[..]
Donker rood. Super mooi. (hoe de fack spel je bordoaux??)
Hmmm ze.zitten in verschillende landen dus dat is mal... of de rechten voor NL zijn al verkocht of zijn iniedergeval al plannen mee..quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:14 schreef Santello het volgende:
[..]
OMG
Ik zat echt met dit idee he. Zal al te kijken naar franchise mogelijkheden. Die waren er niet geloof ik.
Eindelijk eens goed afvallen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:21 schreef Santello het volgende:
Datum Feestdag Weeknummer Aantal dagen te gaan
18 juni 2015 Ramadan 2015 donderdag 25 104
Imagine Zuid-Limburgsquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:17 schreef Bortecinem het volgende:
Had net iemand aan de lijn met een Midden-Limburgs accent, ik zweer ik moest echt goed luisteren naar wat ze zei, verstond haar amper.
Klinkt zo vriendelijk dat Limburgs.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:17 schreef Bortecinem het volgende:
Had net iemand aan de lijn met een Midden-Limburgs accent, ik zweer ik moest echt goed luisteren naar wat ze zei, verstond haar amper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |