Beetje. Ik wil echt al daaagen kippensoep eten maar elke keer vergeet ik het. Ik neem wel de makkelijke weg btw. Die zakjes van Honig. Smaakt echt naar zelfgetrokken kippensoep.quote:
Hmm. Ik kom wel naar jou toe. Ff lange pauze nemenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:34 schreef Santello het volgende:
[..]
Sowieso. Ik heb alleen halal thuis. Moet wel even naar de appie voor soepgroenten dan. Zeg het maar? Oh en kom het alleen brengen bij aanwezigheid van een vrouwelijke fokker uit deze groep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Mashallahquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ramadan is trouwens vet dichtbij.
Nee, helaas nietquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:00 schreef Santello het volgende:
[..]
Echte chef jij. Jij kan veel gerechten bereiden of niet ?
Que?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar the pioneers woman op netflix. Ik word altijd blij van dat soort kookseries.
Ik ga de laatste week in Marokko doorbrengenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ramadan is trouwens vet dichtbij.
Laat maar. Geen zin meer.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hmm. Ik kom wel naar jou toe. Ff lange pauze nemen
dat is begin juli, zit dat niet in de weg vd studie?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:42 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik ga de laatste week in Marokko doorbrengen
ik kan genoeg maken om elke dag iets anders te eten voor een tijdjequote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:43 schreef Santello het volgende:
[..]
Ewa doe dan thuisbezorgd en lieg jezelf niet voor
Dat heb ik dus niet. Haat dat aan mezelfquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
ik kan genoeg maken om elke dag iets anders te eten voor een tijdje
Dan klopt mijn berekening en informatie niet. Dacht dat laatste week begin augustus wasquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
dat is begin juli, zit dat niet in de weg vd studie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF knoflookyoghurt really?quote:
Hipster.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:49 schreef Che_ het volgende:
Ik dronk net hazelnootsap van alpro. Niet vies maar het mist iets (smaak nihauhauhau) en dat is chocola.
Ik ga dit mixen met chocomel
Octrooi, patent gelijk aanvragen. Gat in de market
Lijkt me tof. Doen wequote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:43 schreef Santello het volgende:
[..]
Laat maar. Geen zin meer.
Lan party een keer? Fifa mag ook
hoe weet jij dat ze alles met yoghurt at? zat je bij haar 24/7? kapot vooroordelen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:51 schreef Santello het volgende:
[..]
WTF knoflookyoghurt really?
Ik had een Turkse buurvrouw die letterlijk alles met yoghurt at. Zo nasty.
Ik eet ook macaroni daarmeequote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:51 schreef Santello het volgende:
[..]
WTF knoflookyoghurt really?
Ik had een Turkse buurvrouw die letterlijk alles met yoghurt at. Zo nasty.
Trouwens over 8 jaar. Ben nu 20quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:49 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet. Haat dat aan mezelf![]()
Goede broeder jij. Wanneer ga je trouwen? Hoe oud was je ook alweer?
Goh Jfm. Ik voel een interesse ineens.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
hoe weet jij dat ze alles met yoghurt at? zat je bij haar 24/7? kapot vooroordelen.
Ben zelf een fan van kastanje.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik eet ook macaroni daarmee
Mensen welk haarkleur is een goede kleur om met niet zwart te zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |