Alle stats die ie kan bedenken , mits geslaagd.. Anders zal ie stilletjes afdruipen...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 03:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We krijgen van KT toch de evaluatie van hoeveel mensen gepost hebben.
Ik maak gewoon 10 zinnen vooraf klaar, en dan doe ik copy paste, 10,05 seconden per post.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 03:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn slaaptijd is normaliter tussen 4 u. en 8 u.
Dan gaan we de dag erna pushen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 03:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Alle stats die ie kan bedenken , mits geslaagd.. Anders zal ie stilletjes afdruipen...
3 x achter elkaar "ik heb de hik ik heb de snik ik geef hem aan een ander man die hem goed verdragen kan" zeggen zonder adem te halen tussendoor, en dan is ie weg.quote:
Das te lang . Ik ga zo slapen en dan werkt het ook vast welquote:Op vrijdag 6 maart 2015 03:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
3 x achter elkaar "ik heb de hik ik heb de snik ik geef hem aan een ander man die hem goed verdragen kan" zeggen zonder adem te halen tussendoor, en dan is ie weg.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 03:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Das te lang . Ik ga zo slapen en dan werkt het ook vast wel
Nee, vrijwillig uiteraardquote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat ze niet vrijwillig mee wil doen? Vertel dat maar aan de rechter
Jij bent pas de 2e die er mee komt voor mijquote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, al die idiote media aandacht aan een simpele brokkenpiloot is inderdaad niet grappig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |