het manipuleren en voeren laat ik aan de echte master overquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is echt zo grappig, die interactie tussen FANN en DDM
als jullie zo door gaan dan ga ik zappenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is echt zo grappig, die interactie tussen FANN en DDM
Ik begin er niet meer aan vandaag, anders wordt het zo'n aha-erlebnis...quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het manipuleren en voeren laat ik aan de echte master over
je zou het eens op Chocofan kunnen uitproberenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begin er niet meer aan vandaag, anders wordt het zo'n aha-erlebnis...
Ik neem het zo van je aanquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik geloof dat ik toch een vent ben
Doe maar niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je zou het eens op Chocofan kunnen uitproberen
Nee, dat wil alleen zeggen dat je geen pot bentquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik stemde niet op Claudia, meer bewijs heb je niet nodig, toch?
daar heb ik er genoeg van in de familiequote:Op donderdag 5 maart 2015 23:46 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat wil alleen zeggen dat je geen pot bent
Dan zou ik er ook genoeg van hebbenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar heb ik er genoeg van in de familie
De kutklusjes zeker.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de dames van de foto komen me dit weekend helpen met allerlei klusjes in huis.
Niet? Dus wel door die potten?quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kutklusjes kan je niet door een lulhannes laten doen.
Maakt me niet uit zolang ik ze niet hoef te doen.quote:
Een pot doen? Voelt niet anders hoorquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maakt me niet uit zolang ik ze niet hoef te doen.
Je denkt dat een ander jouw rotzooi wel opruimt?quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maakt me niet uit zolang ik ze niet hoef te doen.
Voor de pot welquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:01 schreef drakin het volgende:
Je denkt dat een ander jouw rotzooi wel opruimt?
Jij draaft nu door.quote:
Ik heb mijn eigen rotzooi en die ruim ik zelf op.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Je denkt dat een ander jouw rotzooi wel opruimt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |