Na diverse keren lezen snap ik hem eindelijk, met zijn gedrag bedoelen ze jouw gedrag, dit verwarde mij eerst ook. Nederlands is gewoon een kut taal.quote:
ow... nou dan staat het er dus gewoon raarquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Na diverse keren lezen snap ik hem eindelijk, met zijn gedrag bedoelen ze jouw gedrag, dit verwarde mij eerst ook. Nederlands is gewoon een kut taal.
Precies, het gaat om de persoonsvorm...quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Na diverse keren lezen snap ik hem eindelijk, met zijn gedrag bedoelen ze jouw gedrag, dit verwarde mij eerst ook. Nederlands is gewoon een kut taal.
Je bent zo koddig.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... nou dan staat het er dus gewoon raarligt dus niet aan mij
Nee het staat er gewoon raar, tenminste dat vind ik, want zijn, dan denk ik ook aan een mannelijke partner, niet aan mezelf, maar goed, ik hoop dat je het nu snapt en dat ik het een beetje heb uit kunnen leggen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... nou dan staat het er dus gewoon raarligt dus niet aan mij
als iemand zegt ''zijn gedrag'' dan denk ik ook ''zijn gedrag'' en niet ''mijn gedrag''quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, het gaat om de persoonsvorm...
gewoon een stomme sitequote:Op donderdag 5 maart 2015 23:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee het staat er gewoon raar, tenminste dat vind ik, want zijn, dan denk ik ook aan een mannelijke partner, niet aan mezelf, maar goed, ik hoop dat je het nu snapt en dat ik het een beetje heb uit kunnen leggen.
Ik heb er ook zo 1 in de uto sc. bloed onder mijn nagels vandaan soms.quote:
Dat zeg ik, het gaat om de persoonsvorm waarin het geschreven is.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
als iemand zegt ''zijn gedrag'' dan denk ik ook ''zijn gedrag'' en niet ''mijn gedrag''
nah... MM valt wel mee hoorquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo 1 in de uto sc. bloed onder mijn nagels vandaan soms.![]()
Maar heeft dan soms toch wel gelijk.
Geen idee hoe het heet, ik had hem in ieder geval ineens door.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, het gaat om de persoonsvorm...
Dan is het niet erg.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De vorige was over de mij toegewezen kutbui, dus het valt allemaal wel mee...
ja...quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zeg ik, het gaat om de persoonsvorm waarin het geschreven is.
Als je die herkent, begrijp je ook wie 'zijn' is...
En mij lukt het om iets uit te leggen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:32 schreef Doedezemaar het volgende:
En dan verving ik bij mijn eerste uitlegpoging zijn door haar en dat hielp niet
Ben je ziek?quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En mij lukt het om iets uit te leggen.![]()
Wat is er aan de hand.
Dat vrouwen die vis zijn van sterrenbeeld goed bij mij passen. Net zoals Tweelingen.quote:
ik snap vrouwen nietquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand.
Je moet even gaan oefenen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:32 schreef ChocoFan het volgende:
Wat is er aan de hand.
Die lees ik niet, zie de TT...quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ja...![]()
wat staat er in jouw horoscoop trouwens?
DDM snap vrouwen niet ...quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank je.
Ik ben blij dat DDM je nu aansprak, anders is de volgende TT weer richting mij...
quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:35 schreef FANN het volgende:
[..]
voor één keer kan dat toch wel...normaal lees ik die shit ook nooit
Er zijn zelfs vrouwen die andere vrouwen niet begrijpen, en dan is het al lastig genoeg voor mannen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nah, geen zin in nu.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je moet even gaan oefenen.![]()
40+ / Oefentopic! Deel 5
ik maai het gras voor je voeten wegquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij mijn kloon...
quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn zelfs vrouwen die andere vrouwen niet begrijpen, en dan is het al lastig genoeg voor mannen.Ik snap sommige vrouwen ook niet....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb ik op mijn iPad geen last vanquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
zal wel weer een kruimel tussen het toetsenbord zitten
Het is echt zo grappig, die interactie tussen FANN en DDMquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik maai het gras voor je voeten weg
Nee gelukkig maar als je een heel pak koekies opvreetquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heb ik op mijn iPad geen last van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |