'quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:39 schreef FANN het volgende:
[..]dat mogen de andere dames doen want ik ga douchen
Ik hoop dat Mo 1,65m is ofzoquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik redelijk op gewicht was, maar onder de 70 ben ik nooit geweest als volwassene.
nu opruimen en schoonmaken?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:46 schreef just me het volgende:
[..]
'
ik ook, de witters zijn weg het huis is weer voor mij
Ik kan vreten zoveel ik wil.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik redelijk op gewicht was, maar onder de 70 ben ik nooit geweest als volwassene.
Ik ging voor 100kg (met trainen) maar heb het niet gehaaldquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zit nu op de 70 en daar moeten er nog zeker 5 af
100 kg eraf? Of moet je juist afvallen om de 100 kg te halenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ging voor 100kg (met trainen) maar heb het niet gehaald
trainen doe ik niet aan. Hoe is het met het hardlopen?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ging voor 100kg (met trainen) maar heb het niet gehaald
Nee moest aankomen, ik zat op 85quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:50 schreef drakin het volgende:
[..]
100 kg eraf? Of moet je juist afvallen om de 100 kg te halen
Dat staat een beetje stil.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
trainen doe ik niet aan. Hoe is het met het hardlopen?
ik was ook te mager en at me te pletter. Inmiddels ben ik verre van te magerquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan vreten zoveel ik wil.Net als mijn ene dochter en zij is van een tweeling en haar zus is zwaarder, maar ook niet dik. Mijn zoon is precies zijn vader, alleen ben een ietsje ik langer. En mijn broertje is ook slank en erg lang die komt daardoor wel boven de 70 kg uit.
Van mijn ene dochter beweerden ze altijd dat ze te mager was, mijn ex vertelde me dat en mijn commentaar was, ze zal nooit dikker worden, ze heeft de genen van mijn kant, dus daar trekken we ons niets van aan.
rugpijn is k*tquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:52 schreef D. het volgende:
[..]
Dat staat een beetje stil.
2 weken behoorlijke rugpijn gehad, maar moet nu weer beginnen
70 kilo is toch ook niet echt dik?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:52 schreef Doedezemaar het volgende:
ik was ook te mager en at me te pletter. Inmiddels ben ik verre van te mager
ligt aan de lengte/bouwquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
70 kilo is toch ook niet echt dik?
Ben er niet helemaal in thuis, maar klinkt als een redelijk normaal gewicht voor een vrouw toch?
Zit in de genen joh, is net als de haren, van mijn kant hebben we allemaal veel haar, mijn broertje en broer en ook mijn kinderen en ik, allemaal slank en veel haar.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willenAls ik dat doe weeg ik zo 150kg.
ik woog meerquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben er niet helemaal in thuis, maar klinkt als een redelijk normaal gewicht voor een vrouw toch?
Ja, voor een vrouw van 40+ is dat heel normaal (niet eens hatelijk bedoeld).quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dik is ook relatief, maar als een vrouw smal gebouwd is en 1.55m dan is 70 wel dik te noemenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sure, maar zelfs dan is 70 kilo toch nooit echt dik bij een volwassen vrouw?
Ja, dat dusquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb altijd rugpijn en soms heb ik meer rugpijn
Ik ben ex-chronisch rugpatient, en inmiddels heb ik zelf mensen van hun rugpijn afgeholpen of verbeterd.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb altijd rugpijn en soms heb ik meer rugpijn
Ik weet het, bij ons in het gezin is moet iedereen op zijn/haar gewicht lettenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zit in de genen joh, is net als de haren, van mijn kant hebben we allemaal veel haar, mijn broertje en broer en ook mijn kinderen en ik, allemaal slank en veel haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |