Reservoir Dogs was wel een B-film toen ie uitkwam, dat het daarna zo'n klassieker is geworden is een ander verhaalquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:02 schreef Karina het volgende:
Reservoir Dogs is niet echt een B-film. Of Kill Bill. Maar ik ben ook wel fan van hem ja.
Nee sp3c weer. Met zijn kop.quote:
Ok dat is waar en die muziek is superquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Reservoir Dogs was wel een B-film toen ie uitkwam, dat het daarna zo'n klassieker is geworden is een ander verhaal.
En hier hoort natuurlijk een muziekje bij
Ik heb laatst een Tarantino pakket voor een schappelijk prijsje op de kop getikt. Niks mis mee.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Reservoir Dogs was wel een B-film toen ie uitkwam, dat het daarna zo'n klassieker is geworden is een ander verhaal.
En hier hoort natuurlijk een muziekje bij
Nee dat is dit stukje, dat ze het lichaam in de meat grinder gooien. Dat was lachen!quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit dat spel wat Conan toen speelde?
Ik heb bijna alle Tarantino films minstens 3 of 4 keer op DVD en Blu-Rayquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb laatst een Tarantino pakket voor een schappelijk prijsje op de kop getikt. Niks mis mee.
En alsnog zit ik nog niet in de filmredactie.
Maar heb jij ook dit?quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb bijna alle Tarantino films minstens 3 of 4 keer op DVD en Blu-Ray
Ik vond dat laatste deel niet zo leuk, ik wil dat hij Aaron Bleyaert molesteert.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee dat is dit stukje, dat ze het lichaam in de meat grinder gooien. Dat was lachen!
Jaquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar heb jij ook dit?
[ afbeelding ]
[..]
Met bewijs zelfsquote:
Heb ik eigenlijk ook alleen maar gekocht omdat ik True Romance nog niet op Blu-ray hadquote:
Zonder de kijken: Tinkebell?quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:50 schreef Mani89 het volgende:
Beetje onsmakelijk wat daar bij Pauw aan tafel zit.
2 ouwe mannen verkleed als vrouw.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zonder de kijken: Tinkebell?
Ma Tokkie?
Amerigo met gebroken poten?
Ja, probleem van filmliefhebber zijn en alles fysiek willen hebbenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb wel eens schokkende dingen gelezen en dit is daar één van.
Daarom heb ik sinds kort Community ook fysiek in huis.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, probleem van filmliefhebber zijn en alles fysiek willen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |