Ik dacht eerst dat het parodie was, maar blijkbaar niet.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:59 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het parodie was, maar blijkbaar niet.
2.9 op imdb is wel heel laag, nog lager dan 50 tinten grijs.
* Spezza19 mompelt iets met verkiezingen enzoquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:12 schreef ToT het volgende:
Rutte: jihadisten mogen daar sneuvelenRutte zegt iets zinnigs!
Ik ga dat Zometeen even kijken...quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 mompelt iets met verkiezingen enzo
Kijk hoeveel "goed" nieuws er opeens is… werkloosheid "daalt", economie trekt aan… etc. etc.
Uhu
Ik vind het zelf juist per seizoen minder interessant worden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:14 schreef 44rdbei het volgende:
Tja, the walking dead daarentegen,.
Ik weet niet if je dat kijkt maar ik vond in het begin zo irritant dat ik hoopte dat hij doodging, inmiddels heb ik dat gevoel steeds minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nog wel een aflevering gezien met...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 mompelt iets met verkiezingen enzo
Kijk hoeveel "goed" nieuws er opeens is… werkloosheid "daalt", economie trekt aan… etc. etc.
Uhu
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:21 schreef Spezza19 het volgende:
Safari is echt een kut programma…
Trekt gewoon 1,1gb aan geheugen
Ik ben gaar, eten was wel okee maar extreem waterige kip dus het smaakte nogal flauw. Honing mosterd saus was wel epischquote:
Nee, de broer van Gup, genaamd Gap draait nu… Gup is beetje ziekquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben gaar, eten was wel okee maar extreem waterige kip dus het smaakte nogal flauw. Honing mosterd saus was wel episch
En mijn nek is vandaag redelijk rustig.
Heeft gup een nieuwe naam?
Yin Chan Yoek Num Nok Pok Blub.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben gaar, eten was wel okee maar extreem waterige kip dus het smaakte nogal flauw. Honing mosterd saus was wel episch
Gup spartelt als het goed is morgen terug van de fileertafel z'n kom weer in!quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gezondheidquote:
Ahh checkquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, de broer van Gup, genaamd Gap draait nu… Gup is beetje ziek
kan ie dan nog wel zwemmen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Gup spartelt als het goed is morgen terug van de fileertafel z'n kom weer in!
Jah alleen moet-ie ff een schop krijgen, en de Gupschopper komt morgen pas weer terug.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:29 schreef knokkels het volgende:
Oh en eerste les EHBO weer achter de rug. Nu ging het reanimeren wel goed
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:15 schreef 44rdbei het volgende:
Oja en ik had ' wie is de mol?' Weer Goed, ik ben echt pro in dat spel...
Ja hoor, heel goed nog, maar is even met zijn baasje op vakantiequote:
Ook baby reanimatie?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:29 schreef knokkels het volgende:
Oh en eerste les EHBO weer achter de rug. Nu ging het reanimeren wel goed
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind het zelf juist per seizoen minder interessant worden.
Hoeveel afleveringen zijn er geweest (ff proberen zonder te veel te spoileren) sinds...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nog wel een aflevering gezien met...Die blonde was ook naïef en te dom en ze leek een beetje op Katrien duck. dat was ook het punt waar ik bijna afhaakte. Maar daarna wordt het beter. Na een paar seizoenen krijgen de karakters ook bagage mee, ze zijn minder naïef en meer realistisch ingesteld.zat laatst een aflevering in gewoon geniaal. Zal het tussen spoilers zetten voor als je nog wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:39 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Die blonde was ook naïef en te dom en ze leek een beetje op Katrien duck. dat was ook het punt waar ik bijna afhaakte. Maar daarna wordt het beter. Na een paar seizoenen krijgen de karakters ook bagage mee, ze zijn minder naïef en meer realistisch ingesteld.zat laatst een aflevering in gewoon geniaal. Zal het tussen spoilers zetten voor als je nog wil.Ehhh ik bedoel DIT seizoen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HUGE spoiler alert!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik besloot 4/5 afleveringen voor het einde dat het Margriet moest zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Was ook mijn eerste mol vanaf aflevering 1, ik raakte in de war door Chris in de helicopter, en toen die afviel moest het dus toch Rick wel zijn, dus ik ben in de laatste aflevering van mol geswitched
Maar de programma makers proberen je elke aflevering op het verkeerde been te zetten. Dus te duidelijke mol acties kan je beter niet op vertrouwen...![]()
Nee baby reanimatie word behandeld in een andere cursus. Weet wel hoe en wat qua theorie.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ook baby reanimatie?
Die schijnt nog wel lastig te zijn
Ik wou echt dat ik EHBO (of zelfs BHV) van mijn werkgevers had gehad. Een nachtmerrie om het te gebruiken, maar heb nachtmerries gehad door het niet te kunnen uitvoeren wanneer nodig.
Ahh jij hebt vaker met dat bijltje moeten hakken?Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P![]()
Holaquote:
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ehhh ik bedoel DIT seizoen!OohSPOILER: HUGE spoiler alert!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan ben je dus nog niet zolang geleden afgehaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmmmm honger... Even de pan aanvallenOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:47 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ooh![]()
Dan ben je dus nog niet zolang geleden afgehaakt.Nee maar ik bdoel: is dat tot nu toe de enige aflevering die daarna nog gekomen is, of heb ik meer gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: