Ik dacht eerst dat het parodie was, maar blijkbaar niet.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:59 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het parodie was, maar blijkbaar niet.
2.9 op imdb is wel heel laag, nog lager dan 50 tinten grijs.
* Spezza19 mompelt iets met verkiezingen enzoquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:12 schreef ToT het volgende:
Rutte: jihadisten mogen daar sneuvelenRutte zegt iets zinnigs!
Ik ga dat Zometeen even kijken...quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 mompelt iets met verkiezingen enzo
Kijk hoeveel "goed" nieuws er opeens is… werkloosheid "daalt", economie trekt aan… etc. etc.
Uhu
Ik vind het zelf juist per seizoen minder interessant worden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:14 schreef 44rdbei het volgende:
Tja, the walking dead daarentegen,.
Ik weet niet if je dat kijkt maar ik vond in het begin zo irritant dat ik hoopte dat hij doodging, inmiddels heb ik dat gevoel steeds minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nog wel een aflevering gezien met...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 mompelt iets met verkiezingen enzo
Kijk hoeveel "goed" nieuws er opeens is… werkloosheid "daalt", economie trekt aan… etc. etc.
Uhu
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:21 schreef Spezza19 het volgende:
Safari is echt een kut programma…
Trekt gewoon 1,1gb aan geheugen
Ik ben gaar, eten was wel okee maar extreem waterige kip dus het smaakte nogal flauw. Honing mosterd saus was wel epischquote:
Nee, de broer van Gup, genaamd Gap draait nu… Gup is beetje ziekquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben gaar, eten was wel okee maar extreem waterige kip dus het smaakte nogal flauw. Honing mosterd saus was wel episch
En mijn nek is vandaag redelijk rustig.
Heeft gup een nieuwe naam?
Yin Chan Yoek Num Nok Pok Blub.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben gaar, eten was wel okee maar extreem waterige kip dus het smaakte nogal flauw. Honing mosterd saus was wel episch
Gup spartelt als het goed is morgen terug van de fileertafel z'n kom weer in!quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gezondheidquote:
Ahh checkquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, de broer van Gup, genaamd Gap draait nu… Gup is beetje ziek
kan ie dan nog wel zwemmen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Gup spartelt als het goed is morgen terug van de fileertafel z'n kom weer in!
Jah alleen moet-ie ff een schop krijgen, en de Gupschopper komt morgen pas weer terug.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:29 schreef knokkels het volgende:
Oh en eerste les EHBO weer achter de rug. Nu ging het reanimeren wel goed
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:15 schreef 44rdbei het volgende:
Oja en ik had ' wie is de mol?' Weer Goed, ik ben echt pro in dat spel...
Ja hoor, heel goed nog, maar is even met zijn baasje op vakantiequote:
Ook baby reanimatie?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:29 schreef knokkels het volgende:
Oh en eerste les EHBO weer achter de rug. Nu ging het reanimeren wel goed
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind het zelf juist per seizoen minder interessant worden.
Hoeveel afleveringen zijn er geweest (ff proberen zonder te veel te spoileren) sinds...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nog wel een aflevering gezien met...Die blonde was ook naïef en te dom en ze leek een beetje op Katrien duck. dat was ook het punt waar ik bijna afhaakte. Maar daarna wordt het beter. Na een paar seizoenen krijgen de karakters ook bagage mee, ze zijn minder naïef en meer realistisch ingesteld.zat laatst een aflevering in gewoon geniaal. Zal het tussen spoilers zetten voor als je nog wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:39 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Die blonde was ook naïef en te dom en ze leek een beetje op Katrien duck. dat was ook het punt waar ik bijna afhaakte. Maar daarna wordt het beter. Na een paar seizoenen krijgen de karakters ook bagage mee, ze zijn minder naïef en meer realistisch ingesteld.zat laatst een aflevering in gewoon geniaal. Zal het tussen spoilers zetten voor als je nog wil.Ehhh ik bedoel DIT seizoen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HUGE spoiler alert!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik besloot 4/5 afleveringen voor het einde dat het Margriet moest zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Was ook mijn eerste mol vanaf aflevering 1, ik raakte in de war door Chris in de helicopter, en toen die afviel moest het dus toch Rick wel zijn, dus ik ben in de laatste aflevering van mol geswitched
Maar de programma makers proberen je elke aflevering op het verkeerde been te zetten. Dus te duidelijke mol acties kan je beter niet op vertrouwen...![]()
Nee baby reanimatie word behandeld in een andere cursus. Weet wel hoe en wat qua theorie.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ook baby reanimatie?
Die schijnt nog wel lastig te zijn
Ik wou echt dat ik EHBO (of zelfs BHV) van mijn werkgevers had gehad. Een nachtmerrie om het te gebruiken, maar heb nachtmerries gehad door het niet te kunnen uitvoeren wanneer nodig.
Ahh jij hebt vaker met dat bijltje moeten hakken?Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P![]()
Holaquote:
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ehhh ik bedoel DIT seizoen!OohSPOILER: HUGE spoiler alert!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan ben je dus nog niet zolang geleden afgehaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmmmm honger... Even de pan aanvallenOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:47 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ooh![]()
Dan ben je dus nog niet zolang geleden afgehaakt.Nee maar ik bdoel: is dat tot nu toe de enige aflevering die daarna nog gekomen is, of heb ik meer gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij heeft geweldiggenote.quote:Ik vermoed dat Lucky de enige is die misschien weet welke reclame ik hiermee bedoel!
![]()
![]()
Ow en hoi allemaal
Drukke dag vandaag, was leuk in het Vondelpark, ben nu helemaal hyper
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go![]()
Ja, dat was denk ik de laatste aflevering in december, er zijn al weer flink wat nieuwe afleveringen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee maar ik bdoel: is dat tot nu toe de enige aflevering die daarna nog gekomen is, of heb ik meer gemist?![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
Ow en hoi allemaal
Drukke dag vandaag, was leuk in het Vondelpark, ben nu helemaal hyperHeej!
![]()
![]()
Ah okee, dus ik heb een inhaalslag te maken.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:51 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ja, dat was denk ik de laatste aflevering in december, er zijn al weer flink wat nieuwe afleveringen.![]()
![]()
DJ Gap heeft de hele avond dienst moeten doen?
Wel de klok niet de klepel.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft geweldiggenote.Ik vermoed dat Lucky de enige is die misschien weet welke reclame ik hiermee bedoel!
Iets met snobs en mannen met sjaaltjes en 'kerol'.![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah okee, dus ik heb een inhaalslag te maken.![]()
![]()
Een maaltijd voor 4 personen. Rightquote:
Is nu bijna opOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Hoiquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
Ow en hoi allemaal
Drukke dag vandaag, was leuk in het Vondelpark, ben nu helemaal hyper![]()
![]()
Hehe neuh, was van een smeerkaasje met walnoten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:52 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Wel de klok niet de klepel.
Iets met snobs en mannen met sjaaltjes en 'kerol'.Bressot geloof ik, weet ik veel.
![]()
![]()
Oh dan weet ik t niet, maar ik behoor dan ook niet tot de oudjesquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehe neuh, was van een smeerkaasje met walnoten.Bressot geloof ik, weet ik veel.
![]()
![]()
I know!quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:56 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Oh dan weet ik t niet, maar ik behoor dan ook niet tot de oudjes![]()
![]()
ToT bedankt voor het vervangend Gup zijn vanochtend
Spezza zou de dag Gap activeren, maar is daar doordat hij direct na mij ging draaien niet aan toegekomen, daardoor zag ik het vanmiddag pas.You better lose yourself in the music
No prob!quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
Spezza zou de dag Gap activeren, maar is daar doordat hij direct na mij ging draaien niet aan toegekomen, daardoor zag ik het vanmiddag pas.
Ja ik zag idd dat de boel ff plat lag, zodoende.![]()
![]()
Gelukkig niet. Maar heb wel gewerkt met mensen die de papieren hadden. Maar als die persoon die de papieren zou moeten hebben er niet was..... Jaren gewerkt zonder BHV/SVH/EHBO terwijl ik een winkel open hield. Als daar ooit iets fout was gegaan...quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee baby reanimatie word behandeld in een andere cursus. Weet wel hoe en wat qua theorie.
Ahh jij hebt vaker met dat bijltje moeten hakken?
Zo laks op hoofdkantoor.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik ben nu GAP weer aan het klaarzetten, morgenavond 19:00-21:00 draai ik, en ik hoop dat daarna nog een andere DJ gaat draaien tot 23:00. Dan zou daarna Gup weer gewoon zijn werk kunnen hervattenquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:58 schreef ToT het volgende:
[..]
No prob!
Ja ik zag idd dat de boel ff plat lag, zodoende.
Ah cool!quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben nu GAP weer aan het klaarzetten, morgenavond 19:00-21:00 draai ik, en ik hoop dat daarna nog een andere DJ gaat draaien tot 23:00. Dan zou daarna Gup weer gewoon zijn werk kunnen hervatten![]()
![]()
Zou ik dag Gap activeren?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
Spezza zou de dag Gap activeren, maar is daar doordat hij direct na mij ging draaien niet aan toegekomen, daardoor zag ik het vanmiddag pas.![]()
Dat is mij dan voorbij gegaanDit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zou ik dag Gap activeren?![]()
Dat is mij dan voorbij gegaanmaar dat was toen ik nog draaide, en niet veel later ging jezelf draaien dus logisch dat het er bij ingeschoten is
Ah op die fiets..quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]maar dat was toen ik nog draaide, en niet veel later ging jezelf draaien dus logisch dat het er bij ingeschoten is
Want ik zag wel Gap ingepland staan van 00.00 tot 08.00, dus had er verder ook niet aan gedacht en dus ook niet naar gekeken…
Excuus
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
No problemquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah op die fiets..
Want ik zag wel Gap ingepland staan van 00.00 tot 08.00, dus had er verder ook niet aan gedacht en dus ook niet naar gekeken…
Excuus
Toch maar eens kijken of het weer mogelijk is om DJ Gap automatisch te laten inspringen als Gup onderuit ligt.You better lose yourself in the music
Ja. Wel door de mond vooral, op dit moment. Maar hopelijk is dat snel voorbij.quote:Hé, ik ken jouquote:.
![]()
Hé ik ken jouquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja. Wel door de mond vooral, op dit moment. Maar hopelijk is dat snel voorbij.
[..]
Hé, ik ken jou.
Leuk je hier weer te zien
Is goed, zal ik me dan ook maar even voorstellen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:55 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Hoi
moet ik me even gaan voorstellen
Ik ben Naomi, 17 27 jaar, houd van metal, ik kan veel soorten muziek wel waarderen, en verder weet ik eigenlijk niet wat ik nog moet zeggen.![]()
Fukouwuh?quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja. Wel door de mond vooral, op dit moment. Maar hopelijk is dat snel voorbij.![]()
![]()
Jaa, door jou luister ik Nightwishquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hé ik ken jou
Leuk je hier weer te zien
.
Ik weet niet hoelang ik het volhoud, mijn aandachtsspanne is nogal kort en mijn nachtritme nogal veranderd sinds de laatste keer dat ik hier was. Maar we zullen zien.
Ja, met die uitspraak.quote:![]()
En Nightwish heb ik door ToT leren kennenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jaa, door jou luister ik Nightwish.
Ik weet niet hoelang ik het volhoud, mijn aandachtsspanne is nogal kort en mijn nachtritme nogal veranderd sinds de laatste keer dat ik hier was. Maar we zullen zien.
ik ben T,quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Is goed, zal ik me dan ook maar even voorstellen?
Ik ben Naomi, 17 27 jaar, houd van metal, ik kan veel soorten muziek wel waarderen, en verder weet ik eigenlijk niet wat ik nog moet zeggen.
19 .
jij word snel oud zeg![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En Nightwish heb ik door ToT leren kennen![]()
![]()
Oh, cooliequote:Op donderdag 5 maart 2015 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En Nightwish heb ik door ToT leren kennen.
Wat is T? Oh, je voorletter.quote:
Zeg dat nou niet, ik voel me juist oud en dat wil ik niet.
![]()
Ok, leuk.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Is goed, zal ik me dan ook maar even voorstellen?
Ik ben Naomi, 17 27 jaar, houd van metal, ik kan veel soorten muziek wel waarderen, en verder weet ik eigenlijk niet wat ik nog moet zeggen.
Mijn irl naam vind ik maar niks, noem me maar aardbei, 44rdbei of stuk fruit. Maak niet uit.
Ben trouwens ook 27. De meeste muziek kan ik wel waarderen zolang het niet te hard is. Metal trek ik dus niet![]()
![]()
maar 8 jaar ouder dan ik.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, coolie.
[..]
Wat is T? Oh, je voorletter.
Zeg dat nou niet, ik voel me juist oud en dat wil ik niet.
nope je bent nirt oud![]()
quote:![]()
Notes mogen niet uitgewisseld worden dus zou een kort gesprek zijn.
Ik weet wel dat jij ze verzameld en er waarschijnlijk meer hebt dan de rest van ons bij elkaar opgeteld.![]()
![]()
58 heb ik erquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:25 schreef 44rdbei het volgende:
[..]![]()
Notes mogen niet uitgewisseld worden dus zou een kort gesprek zijn.
Ik weet wel dat jij ze verzameld en er waarschijnlijk meer hebt dan de rest van ons bij elkaar opgeteld.
En ze gaan allemaal nergens over![]()
Dat vind jij.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
58 heb ik er
En ze gaan allemaal nergens over![]()
![]()
De gevangenis zit ook vol met onschuldige mensen .![]()
En de regering vol met eerlijke politici!quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:28 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dat vind jij.![]()
De gevangenis zit ook vol met onschuldige mensen .![]()
![]()
![]()
BZN
GAP durft
Dat vind ik zeker….quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:28 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dat vind jij.![]()
De gevangenis zit ook vol met onschuldige mensen .
Als ik ze mocht posten kon men mij gelijk geven
Ok, sommige zijn wel terecht.. maar het gros zijn echt dingen
quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:28 schreef ToT het volgende:
[..]
En de regering vol met eerlijke politici!![]()
Een van de redenen waarom ik niet meer stem. Voor en na verkiezingstijd is 180 graden verschil.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: