Vooral het feit dat het twee keer gebeurde vond ik stom. De eerste keer was het nog wel vermakelijk.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:22 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Had wel ergens gelezen dat ze het zelf ook bedacht had en het aan de productie had voorgesteld
Het voegt wel wat intriges toe, maar aan de andere kant, je kunt het zo steeds gekker en gekker maken inderdaad.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is an sich tof, maar het hele concept vond ik flauw.
boefjequote:Op donderdag 5 maart 2015 21:24 schreef Yaku het volgende:
Ik luister niet eens meer als ze aan tafel zitten. Haha.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:20 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Deelnemers gaan altijd voor jokers.
Maar veel lage bedragen viel niet te tellen binnen de tijdquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat verstoppen hielp geen zier, want er lag sowieso genoeg op tafel
maar lage bedragen telt veel kutterquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Maar dat waren vooral lage bedragen, telt een stuk langzamer.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Slecht voor het milieuquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:27 schreef DaMart het volgende:
Geld uit het raam gegooid onderweg of zo?.
Ja dusquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:27 schreef DaMart het volgende:
Bijna goedquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, de trein. Ze heeft het door de plee gespoeld.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:27 schreef DaMart het volgende:
uit de deurquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:27 schreef DaMart het volgende:
Nog steeds slecht voor het milieuquote:
Nouja, Chris stond er niet heel ver vandaan.quote:
Juist dan ziet Chris niets. Dat weet iedereen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, Chris stond er niet heel ver vandaan.
hihi lekker papier machequote:Op donderdag 5 maart 2015 21:29 schreef Me_Wesley het volgende:
Waarom stopt ze het niet in haar slipje dan?
verkleinwoordquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:29 schreef Me_Wesley het volgende:
Waarom stopt ze het niet in haar slipje dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |