Er kon minder verdiend worden. MAAR er kon ook nog eens vaker jokers over geld gekozen worden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:15 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Zo simpel? Het is voorgaande jaren niet gelukt.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Euroteken was wel een goede actie.
Het is vooral dat ze als persoon zo ergerlijk is dat het me echt tegen staat. En dat 'laagste pot ooit'-gedoe wat niet fair is.quote:
quote:
indd, ze moeten gewoon die moldingen even achter elkaar door laten zien ipv telkens tussendoor overanalyserenquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:18 schreef Ringo het volgende:
Wat een oersaai achterafgeouwehoer is dit. Die onthullingen van de mol interesseren me geen hol.
Nee,wel een paar blonde mokkelsquote:
Makkelijker (en zelf dat kun je betwisten, er was meer te verdienen dan vorig jaar) is nog steeds niet simpel.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er kon minder verdiend worden. MAAR er kon ook nog eens vaker jokers over geld gekozen worden.
Dus ja, makkelijker, ja. Of kijk je soms voor het eerst?
quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:19 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Makkelijker (en zelf dat kun je betwisten, er was meer te verdienen dan vorig jaar) is nog steeds niet simpel.
Daarnaast is een van de redenen dat er vaker Jokers werden gekozen een precedent dat door de mol werd geschept.
Er is gewoon goed gemold, alleen niet spectaculair.
Resultaatmollen.
Er werden meer jokers aangeboden. Je WEET dat als je jokers aanbiedt, dat kandidaten ervoor gaan. De mol hoeft dan maar een klein beetje te sturen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:19 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Makkelijker (en zelf dat kun je betwisten, er was meer te verdienen dan vorig jaar) is nog steeds niet simpel.
Daarnaast is een van de redenen dat er vaker Jokers werden gekozen een precedent dat door de mol werd geschept.
Er is gewoon goed gemold, alleen niet spectaculair.
Resultaatmollen.
Dit boeit inderdaad echt niemand.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:21 schreef AF_ het volgende:
Wacht wacht wacht. Iemand die blonde met dat oranje aan gezien achterin in de buurt van die vriendin van margriet?
Dat is an sich tof, maar het hele concept vond ik flauw.quote:
Helemaal rechtsquote:
Had wel ergens gelezen dat ze het zelf ook bedacht had en het aan de productie had voorgesteldquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is an sich tof, maar het hele concept vond ik flauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |