1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 1. MICHAEL VAN GERWEN 2-4 (14- 6) Gary Anderson (Sch) 2-4 (14- 6) Dave Chisnall (Eng) 2-4 (14- 6) 4. James Wade (Eng) 2-3 (13- 8) 5. Phil Taylor (Eng) 2-2 (12- 9) 6. Adrian Lewis (Eng) 2-2 ( 9- 8) 7. Stephen Bunting (Eng) 2-1 ( 9-13) 8. RAYMOND VAN BARNEVELD 2-0 ( 6-14) 9. Kim Huybrechts (Bel) 2-0 ( 5-14) 10. Peter Wright (Sch) 2-0 ( 2-14) |
Deze had hij vorige week ook helaas.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:52 schreef Sportex het volgende:
Wade kiest gewoon random nummers uit als opkomst volgens mij
doen al die sport commentatoren, wordt er een penalty door het midden geschoten.. "Ja weet je nog Neeskens in 78' .... "quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:01 schreef PowerLoungen het volgende:
Sjaques leeft nog teveel in het verleden..
74quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
doen al die sport commentatoren, wordt er een penalty door het midden geschoten.. "Ja weet je nog Neeskens in 78' .... "
Alles beter dan die blije kutkop van Maijer.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:28 schreef Sportex het volgende:
Het is weer de Phil show bij Sky. Hij legt alles weer voor de 1000e keer uit. Trust me.
Phil is dan ook de PedoCquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:28 schreef Sportex het volgende:
Het is weer de Phil show bij Sky. Hij legt alles weer voor de 1000e keer uit. Trust me.
Oog-handcoördinatiequote:Op donderdag 5 maart 2015 21:34 schreef tja77 het volgende:
42 pancake flips, das knapper dan 115 gemiddeld.
Mardle verandert van een leuke debiel in een onderdanige hond als hij met Taylor op een podium staat. Zoveel ontzag voor die man.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Alles beter dan die blije kutkop van Maijer.
In before Jordiii die weer een paar 'quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:06 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik verwacht weer de nodige ''dartsliefhebbers''in dit topic
Lekker de tegenstander verrot schelden omdat die neppe kale niet wintquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:08 schreef Sportex het volgende:
[..]
In before Jordiii die weer een paar '' s gaat zetten
Neppe kale, wat is deze.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker de tegenstander verrot schelden omdat die neppe kale niet wint
Tegen Vincent v Voort niet echt juichen en bij een ander losgaanquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:11 schreef Sportex het volgende:
[..]
Neppe kale, wat is deze.
De enige echte.
Die wedstrijd tegen Vincent was gemaakt gedrag dus. Begrijp het wel op zich.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tegen Vincent v Voort niet echt juichen en bij een ander losgaan
gemaakt gedrag dus
Gerry Anderson ook, is ook gemaakt wat ie over Gerwen zegtquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:14 schreef Sportex het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen Vincent was gemaakt gedrag dus. Begrijp het wel op zich.
Hehquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gerry Anderson ook, is ook gemaakt wat ie van Gerwen zegt
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:20 schreef icloud het volgende:
Heeft wright bewust voor dit shirt gekozen?
Die is het Nederlandse publiek aan het misleidenquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:20 schreef icloud het volgende:
Heeft wright bewust voor dit shirt gekozen?
Hij begint een beetje op Taylor te lijken wat interviews betreft.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
zelf debiel juichen maar o wee als een ander wat aparts doet
Nogal ja.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:53 schreef Monolith het volgende:
Mike is wel erg onsportief en gefrustreerd in de interviews de laatste tijd.
Eerst maar eens 16 keer de beste zijn . Begint nu al arrogant te wordenquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij begint een beetje op Taylor te lijken wat interviews betreft.
Ook in het spel. Niet voor de bull gaan vanaf 130 met Wright op 101 is gewoon arrogant en dom gedrag.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerst maar eens 16 keer de beste zijn . Begint nu al arrogant te worden
Moet gewoon afscheid nemen van zijn omgeving , die lullen hem de hemel inquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:56 schreef Sportex het volgende:
[..]
Ook in het spel. Niet voor de bull gaan vanaf 130 met Wright op 101 is gewoon arrogant en dom gedrag.
inderdaad. verliest een hoop fans zo.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:57 schreef Sportex het volgende:
MvG moet echt eens normaal gaan doen. Hij wint twee potjes niet en begint te janken.
Dan moet hij denk ik eerst emigreren.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:04 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
inderdaad. verliest een hoop fans zo.
Ik heb toch altijd wel een zwak voor Gando.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:03 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ben ik de enige die voor dunDeef is?
Ja klopt, maar vind het ook wel tof voor Dave.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb toch altijd wel een zwak voor Gando.
Ja hij speelt uitstekend. Die heeft denk ik ook eens een goede toernooi winst nodig om weer een stap te zetten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:08 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ja klopt, maar vind het ook wel tof voor Dave.
Top 5 waardig wat hij de laatste tijd laat zien, al zal hij dit nooit door kunnen zetten denk ik.
Toch laat hij zat kwaliteiten zien en is het duidelijk waarom hij in de top 10 zit.
Op Sky wel inderdaad. Noemde het gedrag van Wright onprofessioneel en Wright reageerde met de opmerking dat MvG eens volwassen moest worden.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wright reageerde met de opmerking dat MvG eens volwassen moest worden.
Ach, de beste jongeman is niet heel erg intelligent volgens mij en dan helpt het ook zeker niet mee dat hij die interviews in het Engels moet doen.quote:
Fuckbuddy's?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:14 schreef Sportex het volgende:
Chisnall en Bunt zijn wel buddy's volgens mij
Dan zul je wel verward zijn nu.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:37 schreef tja77 het volgende:
Dat had ik niet verwacht, Bunting die van Chisnall zou winnen.
Nee, weer die gare muziek.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:49 schreef tja77 het volgende:
Wade hopelijk met Bonkers opkomstmuziek. Maar zal wel weer niet.
81 gemiddeld is dan ook vrij ruk.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:00 schreef Sportex het volgende:
Barney weer eens met zo'n kop van het valt niet.
?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:02 schreef Geo4kant het volgende:
Inderdaad, oprotten met die rare lieve buren adoratiegister met Courtois, nu met Mertens, het zijn Belgen.
Meen je niet.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
81 gemiddeld is dan ook vrij ruk.
De komende twee wedstrijden zijn wel de wedstrijden waar het om gaat vanavond.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:03 schreef luckass het volgende:
Benieuwd hoe MVG het doet tegen Phil straks
Afgelopen weekend tijdens de UK Open ook al hoor.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:37 schreef tja77 het volgende:
Dat had ik niet verwacht, Bunting die van Chisnall zou winnen.
Ik dacht dat Bunting wel een mentaal tikje zou over hebben gehouden van die 0-10.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Afgelopen weekend tijdens de UK Open ook al hoor.
Ik weet het ook niet, maar als MVG zou verliezen dan zou er wel gevloek zijn of iets dergelijks.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee. Komt niet naar voren uit je posts.
Begon matig, maar daarna werd het een heel stuk beter.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:57 schreef Sportex het volgende:
Het leek echt niet best eigenlijk van Mike, vooral in het begin. En dan zie je dat 'ie 107 gooit
Ja weet ik, maar zelfs in het begin gooide hij rond 103 terwijl het matig leek. Zo goed is 'ie dus.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Begon matig, maar daarna werd het een heel stuk beter.
Hij zei gewoon 'well played' en gaf hem een hand.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:04 schreef Thomas-sama het volgende:
Taylor onsportiefkon niet eens een felicitatie van af.
Valt wel mee. Gewoon een teleurgestelde reactie. Dat is normaal.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:04 schreef Thomas-sama het volgende:
Dat ging over Taylor. Nu dus net eronder.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:05 schreef tja77 het volgende:
Zei die commentator van Sky nou dat van Gerwen in 24 van zijn laatste 25 wedstrijden op het podium 100+ avg. haalde? Das godnondeju knap.
Feliciteerde van Gerwen gewoon.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:04 schreef Thomas-sama het volgende:
Ah, hoorde het niet helemaal goed. Was dus Taylor.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:06 schreef Sportex het volgende:
[..]
Dat ging over Taylor. Nu dus net eronder.
Stats?quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:27 schreef luckass het volgende:
Eerste keer dat ik 'm zo goed zie sinds het WK volgens mij.
Hup Belg!quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
Clown - Belg 2-2
Nog geen breaks.
Haten op iemand die je niet eens kentquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
Netjes, begin steeds meer een hekel te krijgen aan die arrogante Belgische frietenkop.
quote:Op maandag 16 maart 2015 23:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De auto van Peter Wright: links zoals hij was en rechts zoals hij nu is:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Altijd topshowquote:
Ik hoop voor hem dat dit door een sponsor betaald is.....quote:Op maandag 16 maart 2015 23:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De auto van Peter Wright: links zoals hij was en rechts zoals hij nu is:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Sky is toch 100 keer beter , ook qua commentaar etcquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:35 schreef Thunder0x het volgende:
Moet je nou serieus betalen om live darts te kunnen kijken op RTL7 ??![]()
![]()
![]()
Meen te herrineren dat het gratis was![]()
Kneuzen
Als je een linkje hebt graag ;Dquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:01 schreef tja77 het volgende:
Gewoon Ace stream oppleuren, heb je nog goed commentaar ook.
Download de Ace streamplayer.quote:
Ja, Acestreamplayer heb ik, Deze week werkt Skysports 1 gelukkig wel. Vorige week was dat niet zo.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Download de Ace streamplayer.
Zoek hier het kanaal op dat je wilt kijken. (sky sports 1 in dit geval)
http://www.livefootballol.com/acestream-channel-list.html
Dan staat er op die pagina een link:
acestream://enz.
Kopieer die link, open je acestreamplayer, selecteer, media, open ace stream content ID, plak de link daarin en afspelen maar.
Geen dank.quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, Acestreamplayer heb ik, Deze week werkt Skysports 1 gelukkig wel. Vorige week was dat niet zo.
Thnx
Officieel geen link gepost, alleen een index pagina waar je linkjes kunt vinden.quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:19 schreef Monolith het volgende:
Werkt prima inderdaad. Zou wel even je post weghalen, valt niet helemaal binnen de policy.
Ik kreeg de laatste keer waarschuwingen voor nog veel vagere verwijzingen naar deze manier van kijken, maar je moet het zelf weten.quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Officieel geen link gepost, alleen een index pagina waar je linkjes kunt vinden.
Ik laat hem nog ff staan, voor het geval er nog meer mensen willen kijken.
Oei, een fan van frietenkop gespotquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:47 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Haten op iemand die je niet eens kent![]()
Jij bent het levende voorbeeld dat broer en zus het niet met elkaar moeten doen
Nog 2 keer, dan ligt 'ie eruitquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Mag je ook passen met de Premier League? Volgens mij kan Febo beter een paar maandje stoppen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:
whehehe straft wel Taylor af met z'n "ik zet hem weg en ga niet voor de bull, want je gooit toch 144 niet uit" houding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |