Snelheid van wat?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:41 schreef Koen66 het volgende:
wat is bij ABO's eiugenlijk de maximale snelheid?
Dat ligt niet aan Abo, dat ligt aan jouquote:
nope, zonder ABO mag dat echt nietquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan Abo, dat ligt aan jou
Als jij snel genoeg bent kun je er wellicht 2 binnen een seconde
ah okquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, zonder Abo niet, maar met Abo is het onbeperkt, dus het ligt aan jezelf
Ik zie het toevallig net. Kan niet mee oefenen want ik 'zit' op mijn laptop en dan gaat het minder snel.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kan 1 van die kippen het topic even terugzetten in de reeks?
Thnx. Ik moet morgen maar eens oefenen met dat tab-tab-enter, alhoewel ik met quoten ook wel tevreden ben.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:06 schreef Karina het volgende:
Ik zie het toevallig net. Kan niet mee oefenen want ik 'zit' op mijn laptop en dan gaat het minder snel.
Dat gebruik ik echt al jaaaren, tab tab enter. Vind ik nog steeds het handigst (en snelst)..quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Thnx. Ik moet morgen maar eens oefenene met dat tab-tab-enter, alhoewel ik met quoten ook wel tevreden ben.
Ben het totaal niet gewend (normaal boeit snelheid me niet zo), dus moet daar echt even op gaan oefenen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:10 schreef Karina het volgende:
Dat gebruik ik echt al jaaaren, tab tab enter. Vind ik nog steeds het handigst (en snelst)..
Oh wacht, nee ik doe tab tab spatie. Las het verkeerd.
Heb rond de 35 aanmeldingen op dit moment, maar ik ga er vanuit dat zeker 30% daarvan er niet is/het vergeet.quote:
Is bij mij ooit zo gekomen toen alt s niet meer werkte in ik dacht Firefox. En ik vond het wel makkelijk.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben het totaal niet gewend (normaal boeit snelheid me niet zo), dus moet daar echt even op gaan oefenen.
[..]
Heb rond de 35 aanmeldingen op dit moment, maar ik ga er vanuit dat zeker 30% daarvan er niet is/het vergeet.
geen idee of ik er aan denkquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej Koen
Tja dat weet je pas op het moment zelf natuurlijk. KT heeft vast al een lijst
Meestal doe ik behoorlijk lang over een posting. Haal ik haakjes weg uit quotes en klik op preview om daarna nog wat woorden te verwisselen of te zorgen dat een zin wat beter loopt. Dan maakt snelheid allemaal niets uit, maar met die instelling is het recordpoging topic vol voordat ik 1 posting heb gedaan.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:13 schreef Karina het volgende:
Is bij mij ooit zo gekomen toen alt s niet meer werkte in ik dacht Firefox. En ik vond het wel makkelijk.
Preview doe ik alleen als ik een plaatje post, ik kan er niet tegen als een plaatje te groot is (dat je zo een randje ziet). Of als ik een lang verhaal heb getypt, maar dat doe ik niet zo vaakquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Meestal doe ik behoorlijk lang over een posting. Haal ik haakjes weg uit quotes en klik op preview om daarna nog wat woorden te verwisselen of te zorgen dat een zin wat beter loopt. Dan maakt snelheid allemaal niets uit, maar met die instelling is het recordpoging topic vol voordat ik 1 posting heb gedaan.
Da's nog niet genoegquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb rond de 35 aanmeldingen op dit moment, maar ik ga er vanuit dat zeker 30% daarvan er niet is/het vergeet.
Geen idee, nergens last vanquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:19 schreef Karina het volgende:
Even wat anders tussendoor, bij mij ziet de AT er opeens 'raar' uit. Alles staat heel dicht op elkaar gepropt.
Niets vreemds te zien bij mij. Alles zoals het altijd is.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:19 schreef Karina het volgende:
Even wat anders tussendoor, bij mij ziet de AT er opeens 'raar' uit. Alles staat heel dicht op elkaar gepropt.
Zou leuk zijnquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:21 schreef Karina het volgende:
Oefen maar even door, ik ga zo slapen jongens. Als ik zondag op tijd thuis ben doe ik iig mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |