Ik zie het toevallig net. Kan niet mee oefenen want ik 'zit' op mijn laptop en dan gaat het minder snel.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kan 1 van die kippen het topic even terugzetten in de reeks?
Thnx. Ik moet morgen maar eens oefenen met dat tab-tab-enter, alhoewel ik met quoten ook wel tevreden ben.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:06 schreef Karina het volgende:
Ik zie het toevallig net. Kan niet mee oefenen want ik 'zit' op mijn laptop en dan gaat het minder snel.
Dat gebruik ik echt al jaaaren, tab tab enter. Vind ik nog steeds het handigst (en snelst)..quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Thnx. Ik moet morgen maar eens oefenene met dat tab-tab-enter, alhoewel ik met quoten ook wel tevreden ben.
Ben het totaal niet gewend (normaal boeit snelheid me niet zo), dus moet daar echt even op gaan oefenen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:10 schreef Karina het volgende:
Dat gebruik ik echt al jaaaren, tab tab enter. Vind ik nog steeds het handigst (en snelst)..
Oh wacht, nee ik doe tab tab spatie. Las het verkeerd.
Heb rond de 35 aanmeldingen op dit moment, maar ik ga er vanuit dat zeker 30% daarvan er niet is/het vergeet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |