Leek me wel de moeite waard voor 2 minuten werkquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ah, ook de 2 maanden alle extra zenders gratis, D.?
Ik maak alvast een agendapunt voor over een maand, anders vergeet ik het nog op te zeggenquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Als mijn gratis maand Netflix over ruim 2 weken afgelopen is regel ik het ook bij Ziggo
slimquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik maak alvast een agendapunt voor over een maand, anders vergeet ik het nog op te zeggen
Dat heb ik dus, ik vergeet zulke dingen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik maak alvast een agendapunt voor over een maand, anders vergeet ik het nog op te zeggen
Daar zijn agenda's voorquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat heb ik dus, ik vergeet zulke dingen.
Een van papier!!! Nooit meer gebruikt sinds middelbare school of deed ik er nog iets mee op de Uni?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan niet zonder agenda, elk jaar eentje van de Action, niet te groot, maar wel genoeg overzicht
Een papieren agenda is sowieso erg gedateerd. 2015!!!!quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:31 schreef vaduz het volgende:
Koop je dan zo een gedateerde of een ongedateerde?
quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:38 schreef vaduz het volgende:
Ik dacht dat hier niet enkel van die hipsters rondliepen.
die heb ik altijd bij me, ik geloof niet dat ik de komende jaren op een elektronische versie zal overgaan. Vriendin heeft eentje op haar smartphone, geen overzicht en als we tijdens het bellen een afspraak willen maken dan kan dat niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Een van papier!!! Nooit meer gebruikt sinds middelbare school of deed ik er nog iets mee op de Uni?
Hipsters? Hier? Weinig.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:38 schreef vaduz het volgende:
Ik dacht dat hier niet enkel van die hipsters rondliepen.
Jij belt sowieso niet met je mobiel...quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die heb ik altijd bij me, ik geloof niet dat ik de komende jaren op een elektronische versie zal overgaan. Vriendin heeft eentje op haar smartphone, geen overzicht en als we tijdens het bellen een afspraak willen maken dan kan dat niet.
FANN is best wel hip. Die heeft een smartfoon.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:39 schreef MadMaster het volgende:
Hipsters? Hier? Weinig.
Wel wat hippies en andere ondergrondse types...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |