Denk het zelf van niet.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er hier mensen zijn met podiumambities.
Jij hebt er wat meer kijk op wat betreft wedstrijden. Heb je überhaupt wat te zoeken bij een wedstrijd als natty zijnde?

Hoe zit dat eigenlijk met die atleten die zich als natty profileren? Worden die meer door sponsoren betaald dan atleten die dat niet doen?quote:Op maandag 9 maart 2015 22:10 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Denk het zelf van niet.
De hardheid en volheid die de meeste atleten laten zien is over het algemeen niet te verkijgen door voeding en supps alleen.
Maar goed, zal best kunnen dat er enkele genetische bevoorrechte personen lopen die dit wel lukken.

Zijn er dan zoveel atleten die uitgesproken zeggen dat ze natural zijn?quote:Op maandag 9 maart 2015 22:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met die atleten die zich als natty profileren? Worden die meer door sponsoren betaald dan atleten die dat niet doen?
Er niet over praten is één ding, glashard ontkennen terwijl je tren zweet is een ander.

Internationaal zeker, maar op dbb ook dacht ik.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:33 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Zijn er dan zoveel atleten die uitgesproken zeggen dat ze natural zijn?

Geen idee of sponsoren echt hiervoor meer betalen. Lijkt mij juist averechts werken. Of er zijn echt zoveel mensen die t zomaar geloven, dat kan ook.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Internationaal zeker, maar op dbb ook dacht ik.

http://forum.dutchbodybui(...)-346868/index46.htmlquote:Op maandag 9 maart 2015 22:38 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Geen idee of sponsoren echt hiervoor meer betalen. Lijkt mij juist averechts werken. Of er zijn echt zoveel mensen die t zomaar geloven, dat kan ook.

Goede fysiek!quote:Op maandag 9 maart 2015 22:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
http://forum.dutchbodybui(...)-346868/index46.html
Ik herinner me bijv dat deze gast heilig claimde natty te zijn. Ik betwijfel het ten zeerste.

Uit zn topic:quote:Op maandag 9 maart 2015 22:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
http://forum.dutchbodybui(...)-346868/index46.html
Ik herinner me bijv dat deze gast heilig claimde natty te zijn. Ik betwijfel het ten zeerste.

Idd zeer goed fysiek, natty of niet.quote:

150 eieren per week.quote:

Kip wassenquote:

Goed bezig slang, nog 30 kg en je hebt je doel van dit jaar alquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:22 schreef Snakey het volgende:
Its one of those days. Kom uit bed, voel me zo zo, denk zelfs nog even niet te gaan trainen. Doe het toch en neem me voor tot 70, misschien 80% te deadliften en weer weg. En dan gaat het ineens zo lekker dat ik 170, wat een PR is voor me, goed van de grond krijg.

Jah, ik moet me vaker kut voelen als ik opsta blijkbaar.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:29 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Goed bezig slang, nog 30 kg en je hebt je doel van dit jaar al

Dat laatste is bij mij vaak het geval.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, ik moet me vaker kut voelen als ik opsta blijkbaar.![]()
Ik begin er beter in te worden mezelf mentaal te overtuigen dat een nieuw gewicht omhoog komt. Dat scheelt echt enorm. En een beter DL ritme, niet te vaak te zwaar willen.

Nee precies. Ik begin nu pas een beetje te leren om me in te houden. Ego wordt dus niet echt minder met de jaren.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:43 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dat laatste is bij mij vaak het geval.
Elke keer tot 90 % van je max ofzo tillen werkt niet.
Cns vind dat niet zo leuk

Voor zover ik begreep is Candito natty en doet hij het goed. Of heb ik het mis?quote:Op maandag 9 maart 2015 22:10 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Denk het zelf van niet.
De hardheid en volheid die de meeste atleten laten zien is over het algemeen niet te verkijgen door voeding en supps alleen.
Maar goed, zal best kunnen dat er enkele genetische bevoorrechte personen lopen die dit wel lukken.

Zijn fysiek ziet er veel minder hard uit, dus zou heel goed kunnen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Voor zover ik begreep is Candito natty en doet hij het goed. Of heb ik het mis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |