Dat weet ik niet. Er was een keer iemand op DBB die er een topic over opende dat hij zo groot was in het autoraam, met de vraag hoe dat kwam.quote:
quote:
Briljant topic was dat idd!quote:Op maandag 9 maart 2015 16:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Er was een keer iemand op DBB die er een topic over opende dat hij zo groot was in het autoraam, met de vraag hoe dat kwam.
Precies. Over straat lopen en dan bijna tegen een tegenligger botsen omdat je zo ingespannen op jezelf zit te geilen in de reflectie van autoramen. Dan pas ben je een echte bro.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daarom altijd een autoraam als spiegel gebruiken.
Is hier ook wel eens langsgekomen. Panzertje die zich onwijs buff voelde als ie langs geparkeerde auto's liep.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Er was een keer iemand op DBB die er een topic over opende dat hij zo groot was in het autoraam, met de vraag hoe dat kwam.
Eh nee, je hebt de bolling van het glas nodig. Niet de holle kant.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Precies. Over straat lopen en dan bijna tegen een tegenligger botsen omdat je zo ingespannen op jezelf zit te geilen in de reflectie van autoramen. Dan pas ben je een echte bro.
Ah okee.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Is hier ook wel eens langsgekomen. Panzertje die zich onwijs buff voelde als ie langs geparkeerde auto's liep.
Stretchenquote:Op maandag 9 maart 2015 16:28 schreef mtchel112 het volgende:
Front squat weer niet gelukt, echt veel te weinig flexibiliteit in mijn armen helaasch
Ik geloof niet dat er hier mensen zijn met podiumambities.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:47 schreef Mr.J het volgende:
Nog mensen in wedstrijdvoorbereiding voor de komende maanden?
Of is dit het powerlift topic geworden?
Ja, daarom loop je ook over straat en bots je, in plaats van over straat rijden en botsen...quote:Op maandag 9 maart 2015 16:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Eh nee, je hebt de bolling van het glas nodig. Niet de holle kant.
Ik las te snel.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, daarom loop je ook over straat en bots je, in plaats van over straat rijden en botsen...
Kijk! Nu een spiegel en 50mm stuff.quote:
Ja mijn vloer heeft al aardig wat deuken opgelopen, maar dan eigenlijk alleen door gewichten die vallen van de bar e.d.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kijk! Nu een spiegel en 50mm stuff.
Zou ook wat voor op de vloer doen als je gaat deadliften.
Bij Brazzers worden toch alleen vrouwen geneukt?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:57 schreef Snorrenbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Even een nieuw trainingshirt gekocht voor de testosteron boost
Je moet gewoon even achter het gordijntje in de douche springen. Dat is waarschijnlijk een duidelijker signaal voor jouw doelgroep.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:57 schreef Snorrenbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag serieus een keer twee gasten in zo'n shirt in de gymquote:Op maandag 9 maart 2015 20:57 schreef Snorrenbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Het was een troll haha, maar doe soms wel eens van dat soort shirts aan voor de lol. Mensen zijn zo bang voor de mening van een ander.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik zag serieus een keer twee gasten in zo'n shirt in de gym
Wat voor mening zit daar dan achter? Behalve 'ik ben een puber die met seksueel geladen shirts rond gaat lopen op een plaats waar 90% van de mensen zich al ongemakkelijk voelt'? Wat overigens ook geen mening is.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:21 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Het was een troll haha, maar doe soms wel eens van dat soort shirts aan voor de lol. Mensen zijn zo bang voor de mening van een ander.
Je denk serieus dat mensen zich nóg ongemakkelijker gaan voelen door de kleding die een ander draagt? Z'on mensen ben ik namelijk nog nooit tegen gekomen, sowieso zie ik bijna nooit iemand de gym binnenstappen die er ongemakkelijk uitziet.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:23 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat voor mening zit daar dan achter? Behalve 'ik ben een puber die met seksueel geladen shirts rond gaat lopen op een plaats waar 90% van de mensen zich al ongemakkelijk voelt'? Wat overigens ook geen mening is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |