eens met ieder woordquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Arnold heeft uitgehaald naar moderne bodybuilders: teveel buik, te weinig aesthetics.
http://www.fitnflexed.com(...)ent-physiques-bottle
Het wordt toch al veel langer geroepen? Ik heb wel eens het idee dat de enigen die pro-bodybuilders mooi vinden, de pro-bodybuilders en de juryleden zijn. Als je ziet welke idealen op de meeste bb-sites nagestreefd worden, tenminste.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:08 schreef Snakey het volgende:
Ik ben het er ook wel mee eens, het zijn roid gorilla freak shows tegenwoordig. Maar is het niet een beetje laat om zoiets te roepen?
Niet door de inside mensen, voor zover ik weet dan.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:33 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Het wordt toch al veel langer geroepen? Ik heb wel eens het idee dat de enigen die pro-bodybuilders mooi vinden, de pro-bodybuilders en de juryleden zijn. Als je ziet welke idealen op de meeste bb-sites nagestreefd worden, tenminste.
En op een gegeven moment werd het buigen van de rug te erg.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:45 schreef Snakey het volgende:
Dit is trouwens een leuk boek als je van wat geschiedenis houdt, en het heeft een aantal oefeningen die je nergens meer leest van de mannen die 3x BW konden pressen.
[ afbeelding ]
Geschreven door Brooks Kubik.
Enneh, dat waren sterke mannen.![]()
[ afbeelding ]
Yep, het werd een staande incline BP. Wat het einde van de competieve press inhield omdat het niet meer te jureren was.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:25 schreef Beach het volgende:
[..]
En op een gegeven moment werd het buigen van de rug te erg.
Tsja, vind je het gek met die pineapple neukende Kai Greene en z'n collega prinsesjes. Wat een gezwel is dat geworden zeg. Neem nog een insulinespuit wil je. Hier, heb er twee. Ziet er niet uit.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Arnold heeft uitgehaald naar moderne bodybuilders: teveel buik, te weinig aesthetics.
http://www.fitnflexed.com(...)ent-physiques-bottle
Heb je een kunst-kut dan??quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:09 schreef Snakey het volgende:
Vanmorgen na anderhalve maand(!) weer eens normaal benen kunnen trainen. Kutprothese en bijkomende probleempjes is soms echt kut.
Viel me mee dat ik 3 setjes van 12 x 120 wegduwde.
eens. Check die roid gut ookquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:09 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Tsja, vind je het gek met die pineapple neukende Kai Greene en z'n collega prinsesjes. Wat een gezwel is dat geworden zeg. Neem nog een insulinespuit wil je. Hier, heb er twee. Ziet er niet uit.
[ afbeelding ]
WTF.
Edit: geen pineapple, het was blijkbaar een grapefruit![]()
Rhoden vind ik ten opzichte van de rest nog redelijk qua taille.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:24 schreef Mr.J het volgende:
Wie heeft er dan wel een slanke taille?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo nu heb ik voor dit jaar wel genoeg over BB gehad
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:28 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Rhoden vind ik ten opzichte van de rest nog redelijk qua taille.hoe zit het met jouw taille?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo nu heb ik voor dit jaar wel genoeg over BB gehad![]()
Deathlift or Die.
Daar kunnen Kai en Phil niet tegenop.. word laatste tijd wel minder maar nog zon lekkere PL pens.quote:
Die onderste is op de brommer gekomen en z'n helm pastte niet meer in z'n kluisje dus heeft ie em maar ingesliktquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:24 schreef Mr.J het volgende:
Wie heeft er dan wel een slanke taille?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:28 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Rhoden vind ik ten opzichte van de rest nog redelijk qua taille.Roden ziet goed uit inderdaad. Die grote guts zien er echt niet uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo nu heb ik voor dit jaar wel genoeg over BB gehad![]()
![]()
Hoewel ik een vacuum op het podium, waar Arnie het over had, er ook niet uitzien.![]()
dan moet je gweoon stofzuiger in je asser steken dan trekt je buik mooi hol vanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Roden ziet goed uit inderdaad. Die grote guts zien er echt niet uit.![]()
Hoewel ik een vacuum op het podium, waar Arnie het over had, er ook niet uitzien.
[ afbeelding ]
brb eens testenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dan moet je gweoon stofzuiger in je asser steken dan trekt je buik mooi hol van
En morgen en overmorgen lopen alsof je in het gips zit.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:07 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Pff hamstrings voelen echt alsof ik ze het liefst zou amputeren.
eerst 3 x 5 220 deads
daarna wat legpress wide
en nog legcurls highreps, ik ga huilen vanancht in bed
Vooral bij hama, door de knieën en schoenen aantrekken is al hellquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
En morgen en overmorgen lopen alsof je in het gips zit.
Van de pot komen na het poepen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:46 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Vooral bij hama, door de knieën en schoenen aantrekken is al hell
Jup, achja moet er wat voor over hebben.quote:
True. Stiekem genieten we van die pijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:56 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Jup, achja moet er wat voor over hebben.
Einde van deze maand moet ik 250 skwatten
Ja heb momenteel alleen veel.last van backpump de afgelopen wekenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
True. Stiekem genieten we van die pijn.
SPOILER: Huidige UB/LB schemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:24 schreef Levitas het volgende:
Verdomme, ik kom er niet uit. Zit al de hele tijd te puzzelen om de UB delen van m`n huidige schema wat meer in balans te krijgen, maar elke keer lijk ik de balans krommer te trekken.
Huidige schema is een 4-day UB/LB schema, bij elke training 2 'core oefeningen' (4x5 reps) zijn aangevuld met 'assistance' oefeningen (3x10 reps). Ik heb het gevoel dat ik ergens teveel (voorkant) schouders (en borst?) pak t.o.v rug, terwijl rug een grotere spiergroep is.
Ik zou graag wel elke grote oefening op een aparte dag willen, zoals ik dat nu ook doe.
Wat zouden jullie adviseren om aan te passen (dus eigenlijk alleen van UB1 en UB2)?Wat je kan doen is de regel van 1 push, 2 pulls aanhouden. Dat geeft over het algemeen de beste balans.SPOILER: Huidige UB/LB schemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er nu net vanaf, na een goede deep tissue massage, van best een lekker wijf met hele sterke handen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:29 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ja heb momenteel alleen veel.last van backpump de afgelopen weken
Zoiets dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat je kan doen is de regel van 1 push, 2 pulls aanhouden. Dat geeft over het algemeen de beste balans.
Yep, lijkt me al een stuk beter.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:37 schreef Levitas het volgende:
[..]
Zoiets dan?
UB1
Bench press (4x5)
T-Bar row (4x5)
Lat pulldown (3x10)
Shoulder press (3x10)
Face pull (3x10)
Bicep curl (3x10)
UB2
Incline bench press (4x5)
Pull-up (4x5)
Dumbell row (3x10)
Dips (3x10)
Side raise (3x10)
Hammer/ bicep curl (3x10)
Doet ie goed, heb nog een paar jaar te gaan voor me dat luktquote:Op zondag 15 maart 2015 12:36 schreef Snakey het volgende:
Eddie Hall nieuw world record deadlift, 462 kilo.![]()
Arnie gaat uit zijn bol.![]()
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/giantslive?fref=nf
Hoewel er meer zijn die er nu dichtbij komen denk ik toch dat het vooral genetisch is om zo zwaar te kunnen liften.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:22 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Doet ie goed, heb nog een paar jaar te gaan voor me dat lukt
Komt goedquote:Op zondag 15 maart 2015 15:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoewel er meer zijn die er nu dichtbij komen denk ik toch dat het vooral genetisch is om zo zwaar te kunnen liften.
quote:Russian lifter Nadezhda Sindikas gave birth to a cute girl 3 months ago. See the deadlift suit on her? She's feeding her daughter between 1st and 2nd attempts in deadlift at Russian Nationals 2015. Isn't this great? Isn't this proof that powerlifting is a great sport?
Nadezhda lifted: 215 kg-152.5 kg-185 kg (total 552.5 kg) @83 kg and took the 2nd place.
gast het bloed spuit uit zijn knieën van de drukquote:Op zondag 15 maart 2015 12:36 schreef Snakey het volgende:
Eddie Hall nieuw world record deadlift, 462 kilo.![]()
Arnie gaat uit zijn bol.![]()
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/giantslive?fref=nf
Ja de hele vloer ligt ermee onder.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
gast het bloed spuit uit zijn knieën van de druk
Ik zie er wel een tulp in!quote:Op zondag 15 maart 2015 19:12 schreef Snakey het volgende:
Benni was er trouwens niet bij in Melbourne. Torned pec.
[ afbeelding ]
Mm, ik dacht twee neukende schildpadden. Misschien moet ik Freud even bellen.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:16 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik zie er wel een tulp in!
Gelukkig heeft hij magic beard powers, dan is dat zo weer beter.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:12 schreef Snakey het volgende:
Benni was er trouwens niet bij in Melbourne. Torned pec.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |