Is het ook. Ik was ook verbaast dat zowel de friet (geen prefab zooi) als de hamburger (met name het vlees) zo goed samengesteld en gegrilled was. Echt lekker dus.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:16 schreef Isegrim het volgende:
Valt me niet tegen, vind het er altijd uitzien als een onwijze toeristentent.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:19 schreef DJ90 het volgende:
Als ik eerlijk ben dan vind ik dit er vrij treurig uitzien. Te beginnen al bij de sla die er 'dood' (slap) bij ligt onder die hamburger. Uitjes zelfde laken een pak op de voorgrond onder dat broodje en de hamburger ziet er mooi uit maar iets zegt mij dat hij droog is van binnen i.p.v. lekker sappig/moist. Over de rest zal ik het maar helemaal niet hebben en ik hoop dat de rekening niet al te hoog was want anders zou ik mij ook nog dubbel genaaid voelen als ik dit kreeg voorgeschoteld.
![]()
Dank, maar laat gaan joh. Ze bereiken juist het tegenovergestelde met dit soort opmerkingen aan mij.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:19 schreef wuuht het volgende:
Kunnen jullie wel grappig doen maar die hamburger ziet er veel beter uit dan die sla, patat en kip
Ik ook.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:51 schreef Zo-is-dat het volgende:
Andijvie stamppot met uitgebakken spekjes
Beetje een alcohol probleempje?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:08 schreef Iwanius het volgende:
Avondhap achter de kiezen en nu acclimatiseren in de avond.
Tis tenslotte nog donderdag,niet waar?![]()
Even serieuze vraag he. Gewoon uit nieuwsgierigheid. Hoeveel ben jij gemiddeld per maand kwijt aan eten buiten de deur?quote:
Heerlijk zeg!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:38 schreef Zo-is-dat het volgende:
Eigengebakken zuurdesem brood met eigen gemaakte kip kerrie salade en ei kervel salade
Vanavond feestje voor m'n broertjes verjaardag
Catering deze keer:
- Bovenstaande salades plus selderij salade en gerookte zalm ei salade met Turks brood en stokbrood
- mahogany meatballs
- tomaat kruiden kaas breekbrood
- bladerdeeg pizza met champignons en mozzarella
En taart natuurlijk
- slagroomtaart
- peren amandel taart
- citroen taart
- dadel merengue taart
- witte chocolade cheesecake
Alleen de slagroomtaart moet ik nog afmaken verder is alles klaar
Was het een beetje op smaak? Jaren geleden toen ik er had geluncht was het erg flauw jammergenoeg.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:59 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Heerlijk zeg!
Zojuist geluncht bij Niven, verschillende amuses, steak tartaar met diverse groentes, runderlende met quinoa, hopjesschuim, koffiewaterijs, karamel en nog wat stuff, koffie. Recensie volgt in het daarvoor bedoelde topic. Nu uitbuiken en vanaaf hapjes bij de film.
Neu,gewoon genieten van een goed wijntje en een beetje doordrinken zoals dat heet.quote:
Weet ik niet. Houd ik allemaal niet bij.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:34 schreef Amarantha het volgende:
Even serieuze vraag he. Gewoon uit nieuwsgierigheid. Hoeveel ben jij gemiddeld per maand kwijt aan eten buiten de deur?
Mooi dat het jou ook gesmaakt heeft. Niven is een goeie tent!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:59 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Zojuist geluncht bij Niven, verschillende amuses, steak tartaar met diverse groentes, runderlende met quinoa, hopjesschuim, koffiewaterijs, karamel en nog wat stuff, koffie. Recensie volgt in het daarvoor bedoelde topic. Nu uitbuiken en vanaaf hapjes bij de film.
Vleesquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:49 schreef derLudolf het volgende:
In het 'Piet hoe maak ik' topic, ging het over rundvlees en had ik het over Schotse hooglander. Ik kreeg prompt zin in hachee en heb daarom een stuk hooglander uit de vriezer gehaald. Dat wordt lekker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vlees
Hier al de tweede beker warme choco met slagroom en koffiekaatje
Godver man !! JIj weet ook wat je doetquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:49 schreef derLudolf het volgende:
In het 'Piet hoe maak ik' topic, ging het over rundvlees en had ik het over Schotse hooglander. Ik kreeg prompt zin in hachee en heb daarom een stuk hooglander uit de vriezer gehaald. Dat wordt lekker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha dankjequote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Godver man !! JIj weet ook wat je doet![]()
IK ben altijd maar een beetje aan het prutsen hahaha
Ja, was prima, alleen de quinoa was mwah...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Was het een beetje op smaak? Jaren geleden toen ik er had geluncht was het erg flauw jammergenoeg.
Noooo!!! Vet meebraden/bakken/stoven!! Voor de smaak, je weet welquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat vlees snij je langs de vetranden af toch? En daarna in stukken?
Zon zee ziekenhuis? :pquote:Op zondag 8 maart 2015 12:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Zo lunch @Kijkduin
Zon, zee en strand
Die laat ik er mooi tussen zitten. Alleen die dikke harde stukken langs de rand snijd ik er af, maar dat zat hier niet aan.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat vlees snij je langs de vetranden af toch? En daarna in stukken?
Dat lijkt me nou echt niet lekker zo vroeg op de dagquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:05 schreef Iwanius het volgende:
Een herhaling van een eerder genoten combinatie Gewoon omdat het dinsdagmorgen is.
Lekkerquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:59 schreef Mainport het volgende:
Ach, die foto's zijn toch niet van hemzelf. Successful troll is successful
Wij eten vanavond gratin dauphinois van kruimige aardappelen (maar wel met knoflook en tijm) en een salade van gegrilde paprika, grapefruit, walnoten en een klein beetje rucola
Rijst met spruitjes? Is dat lekker?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Blokje pure chocolade
Vanavond: rijst met zelfgemaakte satesaus, spruitjes, gegrilde biefstuk/ui/champignons/knoflook en een salade
Ja want satesausquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Rijst met spruitjes? Is dat lekker?
Ik had een saucijsje, wat krieltjes en sla met tomaat, komkommer, mozzarella en wat slasaus.
Nou hij was best ok alleen wat verbrandquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja want satesausEn een sucker voor spruitjes
FFT, wat een vreselijke pizzaZo gaaf hoe smaken verschillen
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:05 schreef Iwanius het volgende:
Een herhaling van een eerder genoten combinatie Gewoon omdat het dinsdagmorgen is.
Klinkt heerlijk o+quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Verse aardbeien, roomijs en slagroom. Het is tenslotte zonnig
Die sla ik even op! Mijn chili is al heerlijk, maar altijd voor verbetering vatbaar!quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:11 schreef habitue het volgende:
Gisteren deze
[ afbeelding ]
gemaakt.
En heb nog wat over voor vandaag. Deze is echt ontzettend lekker, maar dan ook echt![]()
, al heb ik em met lekkere vette riblappen gemaakt.
Ga je iedere dag zeggen 'het is tenslotte *dag van de week*'?quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:07 schreef Iwanius het volgende:
Zoveelste bakkie pleur i.c.m. een paffert voor de verandering ,opgevolgd door een uitsmijtertje.
Later maar eens lekkere verlate lunch doen.Tis tenslotte woensdag.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Verse aardbeien, roomijs en slagroom. Het is tenslotte zonnig
Weet ik niet. Ik bekijk het van dag tot dag net zo als met het konijntje en de vliegen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:08 schreef Amarantha het volgende:
Ga je iedere dag zeggen 'het is tenslotte *dag van de week*'?
Waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga je iedere dag zeggen 'het is tenslotte *dag van de week*'?
kerriesausjes maken en rijst erbij?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:30 schreef PluisigNijntje het volgende:
Nu een cup a soup champignon.
Vanavond iets met kipfilet en broccoli, iemand nog ideeën?
zalm tartaar?quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:26 schreef Iwanius het volgende:
Vandaag als lunch (om de binnenkomst van iets waar ik al een tijdje op wachte te vieren) dit genomen.Straks partytime!
Zou dit bij familie eten maar ging voor mij niet door helaas. Werden 2 kippenbouten uit de ovenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond zoete aardappelen uit de oven, sperziebonen en kippenpootjes.
Die sigaar heeft toch niks te maken met het topic?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 02:12 schreef Iwanius het volgende:
Avond. Nog even "aan de wandel geweest" zoals dat heet (richting Rotterdam-centrum gereden) en wat gegeten bij De Lange Muur. na mijn vriendin te hebben weggebracht. Nu even nog wat paffen en dan het bedje opzoeken.
Tis tenslotte alweer zaterdagmorgen.
Lekkerquote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:12 schreef golfer het volgende:
Een lekkere zelfgemaakte groentensoep met balletjes.
Hij is op weg naar de toko, heeft thuisbezorgd gemaild of jij bent nu soep aan het makenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:51 schreef quirina het volgende:
M'n kerel heeft trek in Soto ayam...
Dus.
Heb ik soms liever ook hoor. Wisselt nogalquote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:57 schreef SoS87 het volgende:
Osseworst met mosterd?
Heb het liever met alleen peper en zout denk ik.. :p
Ja uitje is er ook lekker bij. Probeer het ook eens met een kwak mayo en een gekookt eitje, is ook lekker.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:00 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
Heb ik soms liever ook hoor. Wisselt nogal(oh, als ik zonder mosterd heb vind ik een uitje wel lekker. Maar ook dat wisselt..)
De kip ligt al in t water.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:55 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
Hij is op weg naar de toko, heeft thuisbezorgd gemaild of jij bent nu soep aan het makenIn het laatste geval is het een mazzelaar!
Hier simpel bruin broodje osseworst met Franse mosterd.
Eitje heb ik nog nooit geprobeerd maar dat kan bij de meeste soorten rauw vlees. Filet, tartaar dus zal ook wel bij osseworst kunnen. Mayo moet ik maar eens proberen na een paar biertjesquote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:03 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ja uitje is er ook lekker bij. Probeer het ook eens met een kwak mayo en een gekookt eitje, is ook lekker.
Mazzelaar dusquote:
Lekker hoor! Volgende keer misschien een bolletje vanille ijs op?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:50 schreef Windigo het volgende:
Dit was mijn late ontbijtCrepe met caramelsaus, gevuld met appel
Ja er werd me verteld dat ze er in de zomer inderdaad ijs bij serverenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:27 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Lekker hoor! Volgende keer misschien een bolletje vanille ijs op?![]()
(nog lekkerder)
On topic:
Vandaag als lunch kip met rijst genuttigd en daarna zoals dat heet acclimatiseren.
Het koken voor de karpers gaat even niet door, de tikka massala wel.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:24 schreef SoS87 het volgende:
Ik maak vanavond Chicken Tikka Masala met rijst.
Nu eerst voor de karpers koken ; boilies met knoflook, chilipeper, kerrie en visbouillon.
Tosti met rookworst, klinkt lekker machtig.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:02 schreef Curiosity het volgende:
Tosti met cheddar, rode ui, rookworst en BBQ saus.
Valt mee hoor, gewoon plakjesquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:22 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Tosti met rookworst, klinkt lekker machtig.
Machtig, net als rookworst heb liever verse worstquote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Grillworst, Mediterraanse kaas (met olijven en zongedroogde tomaat) en paprika ribbelchips
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En chocoladereepjes gemaakt voor de rest van de week![]()
Wat is een patatje flip?quote:Op zondag 15 maart 2015 19:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Klein patatje flip, cheeseburger en beker optimel.
Oh ok, hier is oorlog pinda + mayo en je hebt speciaal curry + mayo. Van deze combi heb ik nog nooit gehoord. Klinkt viesquote:Op zondag 15 maart 2015 19:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oorlog hier is pinda, mayo, curry en uitjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |