Is het ook. Ik was ook verbaast dat zowel de friet (geen prefab zooi) als de hamburger (met name het vlees) zo goed samengesteld en gegrilled was. Echt lekker dus.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:16 schreef Isegrim het volgende:
Valt me niet tegen, vind het er altijd uitzien als een onwijze toeristentent.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:19 schreef DJ90 het volgende:
Als ik eerlijk ben dan vind ik dit er vrij treurig uitzien. Te beginnen al bij de sla die er 'dood' (slap) bij ligt onder die hamburger. Uitjes zelfde laken een pak op de voorgrond onder dat broodje en de hamburger ziet er mooi uit maar iets zegt mij dat hij droog is van binnen i.p.v. lekker sappig/moist. Over de rest zal ik het maar helemaal niet hebben en ik hoop dat de rekening niet al te hoog was want anders zou ik mij ook nog dubbel genaaid voelen als ik dit kreeg voorgeschoteld.
![]()
Dank, maar laat gaan joh. Ze bereiken juist het tegenovergestelde met dit soort opmerkingen aan mij.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:19 schreef wuuht het volgende:
Kunnen jullie wel grappig doen maar die hamburger ziet er veel beter uit dan die sla, patat en kip
Ik ook.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:51 schreef Zo-is-dat het volgende:
Andijvie stamppot met uitgebakken spekjes
Beetje een alcohol probleempje?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:08 schreef Iwanius het volgende:
Avondhap achter de kiezen en nu acclimatiseren in de avond.
Tis tenslotte nog donderdag,niet waar?![]()
Even serieuze vraag he. Gewoon uit nieuwsgierigheid. Hoeveel ben jij gemiddeld per maand kwijt aan eten buiten de deur?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |