Thuis hoef je geen benzine en lunch te betalen voor een werkdagquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, nouja beter dan niks. Of is thuis zitten beter?
You and me both Kaneel. Ik had gedacht dat het wel makkelijker zou zijn maar ik had het mis.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het wel apart dat je zo vaak wordt uitgenodigd en toch iedere keer zulke obstakels hebt.
Zal wel het verschil in vakgebied zijn.
Action drama.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Political drama '13 Hours' to be partly shot in Malta next month Political drama, my ass
En dat.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
Zij doen een investering?
Jij investeert je tijd!
Lunch heb je wel nodig en kan je meenemen vanuit huisquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
Thuis hoef je geen benzine en lunch te betalen voor een werkdag
maar dan heb ik maar 1 puntquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lunch heb je wel nodig en kan je meenemen vanuit huis
Wel meteen de kans om ze uit te roeien met pyro-technics en CGI!quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En als Micheal Bay het niet doet, dan ISIS wel
Slop ISIS coming to Malta
Malta zelf heeft er nog veel meer. Deze hele rots zinkt de mediterranee inquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:22 schreef muhahaha het volgende:
Micheal Bay vs ISIS.
Ik weet wel wie er wint. Mike heeft veel meer explosies.
Is het subterraneequote:Op donderdag 5 maart 2015 16:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Malta zelf heeft er nog veel meer. Deze hele rots zinkt de mediterranee in
Herhaling van Atlantisquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Malta zelf heeft er nog veel meer. Deze hele rots zinkt de mediterranee in
Omdat ze onwaarschijnlijk grote jetsers heeft?quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
Zij vind alles meevallen.....
Bedenk zelf maar waarom
Ben de enige in de kantine nuquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ben je in je eentje gebak aan het eten?
Het leven van de Faxquote:
Misschien moet je deze dan eens luisteren:quote:
Zal er aan denken als ik thuis komquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Misschien moet je deze dan eens luisteren:
Wel een beetje deprimerend
Dan voel je je wel nog meer alleenquote:
Owquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan voel je je wel nog meer alleen
Wat ik al zei, beetje een deprimerend liedje. Maar past wel bij het moment als je je forever alone voeltquote:
Maar die zijn niet zo schattig als die ik postte.quote:
Hoe oud? Al elektrisch of echt ouderwets? Zelf een volledige mechanische typmachine hebben lijkt mij stoer.quote:
Geen echt ouderwetse. Die zijn behoorlijk duur als je ze goede staat wil.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:02 schreef pluff het volgende:
[..]
Hoe oud? Al elektrisch of echt ouderwets? Zelf een volledige mechanische typmachine hebben lijkt mij stoer.
Heb je er echt een?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen echt ouderwetse. Die zijn behoorlijk duur als je ze goede staat wil.
Serieus, hebben ze al antiekwaarde?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen echt ouderwetse. Die zijn behoorlijk duur als je ze goede staat wil.
Ik zie op speurders.nl vanaf 10 euro voor nog echte mechanische in ietwat onderhoud nodig staatquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uh, ja.Anders zou ik het niet zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |