Niet mis....quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo iets was het denk ik.
Thanks budquote:Op donderdag 5 maart 2015 15:51 schreef HostiMeister het volgende:
Hopelijk dat er iets te regelen valt, want 6 maanden geen poen trekken als trainee lijkt me ook alles behalve ideaal. Succes met de opdracht iig.
Vind het altijd maar naar als ik in het openbaar vrouwen zie die zo met hun overmaatse voorgevels in your face lopen rond te paraderen.quote:
Ja precies. Dus ik ben erg benieuwd. Hun doen een investering, en dat begrijp ik. Maar ik heb ook rekeningen die ik moet betalen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:54 schreef Lokasenna het volgende:
6 maanden voor niets werken zou wel schraal zijn, zelfs voor stagairs regelen ze vaak nog een soort van vergoeding toch?
Zij vind alles meevallen.....quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ze had een ander soort kleren aan. En zo'n diepe cleavage als je rechtop staat? Dan heb je gigantische jetsers of een pushup aan.
Ik zie het graag zolang het niet TE ver gaat...quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind het altijd maar naar als ik in het openbaar vrouwen zie die zo met hun overmaatse voorgevels in your face lopen rond te paraderen.
Hmm, nouja beter dan niks. Of is thuis zitten beter?quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:48 schreef El_Thijs het volgende:
Gesprek was vrij pittig/sterk. Maar hij ziet wel potentie in me die eruit moet dus krijg ik data toegestuurd om een test te doen om te zien of ik aan de kwaliteiten voldoe. Hij is er heilig van overtuigd dat ik het ga halen.
Het nadeel is dat het een traineeship is dat 6 maanden onbetaald is. En dat is voor mij op dit moment hetzelfde als mezelf voor een rijdende trein gooien. Er was een mogelijke oplossing maar dat kon hij pas concreet maken als hij maandag bij de gemeente was langs geweest.
Ik kreeg voor geen van mijn stages een vergoeding.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:54 schreef Lokasenna het volgende:
6 maanden voor niets werken zou wel schraal zijn, zelfs voor stagairs regelen ze vaak nog een soort van vergoeding toch?
Ik heb nog andere ijzers in het vuur. Ik moet alleen goed weten hoe ik dit ga aanpakken.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, nouja beter dan niks. Of is thuis zitten beter?
Eigenlijk vrij belachelijk dat dat mag.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kreeg voor geen van mijn stages een vergoeding.
Transformers 5: Revenge of the Creators, now "shooting" on Malta!quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:12 schreef Barbusse het volgende:
Micheal Bay komt naar Malta! Micheal Bay komt naar Malta! [ afbeelding ]
Het was fijn jullie gekend te hebben jongens
Komt ie een serie explosies demonstreren?quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:12 schreef Barbusse het volgende:
Micheal Bay komt naar Malta! Micheal Bay komt naar Malta! [ afbeelding ]
Het was fijn jullie gekend te hebben jongens
Ik vind het wel apart dat je zo vaak wordt uitgenodigd en toch iedere keer zulke obstakels hebt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb nog andere ijzers in het vuur. Ik moet alleen goed weten hoe ik dit ga aanpakken.
Ja. Pauperleefquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eigenlijk vrij belachelijk dat dat mag.
Ik kreeg ook niks, vlak voor het eind sprak ik met de HR man en die zei toen dat het wel mogelijk was geweest. Ja daar heb ik wat aanquote:
Political drama '13 Hours' to be partly shot in Malta next month Political drama, my assquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Transformers 5: Revenge of the Creators, now "shooting" on Malta!
Ja. Ik zal eindigen in zunne grote vuurbal jonguhquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Komt ie een serie explosies demonstreren?
Het er nog even inwrijven. Wat een lul.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kreeg ook niks, vlak voor het eind sprak ik met de HR man en die zei toen dat het wel mogelijk was geweest. Ja daar heb ik wat aan
Zij doen een investering?quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja precies. Dus ik ben erg benieuwd. Hun doen een investering, en dat begrijp ik. Maar ik heb ook rekeningen die ik moet betalen.
Mja, hij zei dat ie van niks wist.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het er nog even inwrijven. Wat een lul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |