Hij is precies wat hij zegt dat hij is....een boy.quote:
En waarom zou je willen discussieren? Die telefoonlijn is onderdeel van hun verdedigingswal tegen garantie-aanspraken, dat levert je geen zwart op wit niks op wat je nodig hebt als je ze aansprakelijk stelt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Ik krijg een of ander vrouwelijk ijskonijn aan de lijn die een standaard riedeltje opdreunt en geen enkele ruimte ter discussie open laat.
Omdat ik ze wilde uitleggen dat ik helemaal niet heb gevraagd om een reparatie van het mini barstje in mijn display. Ik heb gevraagd om een reparatie van de camera. Een wezenlijk verschil en wilde ze dus duidelijk maken dat ze zich hebben vergist. Vergeefse moeite echter.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En waarom zou je willen discussieren? Die telefoonlijn is onderdeel van hun verdedigingswal tegen garantie-aanspraken, dat levert je geen zwart op wit niks op wat je nodig hebt als je ze aansprakelijk stelt.
Ik ben heel benieuwd naar de wettelijke bepaling waar dit in staat.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:46 schreef trigt013 het volgende:
maar de wettelijke bepaling zegt "schade door vallen = einde garantie".
Je hebt de voorwaarden getekend en daardoor werd het een wettelijk contract. Bij de GSM staat bijna altijd in garantievoorwaarden dat de garantie vervalt bij uiterlijke schade, lullig maar ze komen er bij weg want de schuiven daar gewoon alles onder.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:23 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd naar de wettelijke bepaling waar dit in staat.
Zou zoiets zijn van "Nee meneer, u heeft een deuk in uw motorkap, dus de garantie op uw motor is bij deze te komen vervallen."
Dan kost je het wat meer moeite om je recht te halen. Kan mij niet voorstellen dat zoiets in een rechtbank overeind blijft.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:09 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Je hebt de voorwaarden getekend en daardoor werd het een wettelijk contract. Bij de GSM staat bijna altijd in garantievoorwaarden dat de garantie vervalt bij uiterlijke schade, lullig maar ze komen er bij weg want de schuiven daar gewoon alles onder.
Eiser bewijst, dus jij moet bewijzen dat de camera defect niet door de val is ontstaan? Ik weet niet hoeveel technische kennis jij bezit maar dat word een lastige. Je kan je niet beroepen op andere camera defecten want die GSM zijn niet jou GSM.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:30 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dan kost je het wat meer moeite om je recht te halen. Kan mij niet voorstellen dat zoiets in een rechtbank overeind blijft.
Hmm, die wettelijke bepaling ben ik nog nooit tegengekomen. Welk artikel kan ik het vinden?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:46 schreef trigt013 het volgende:
[..]
dat is de logica, maar de wettelijke bepaling zegt "schade door vallen = einde garantie". Ik heb het ooit bijna hetzelfde gehad met een HTC een programmeerfout in de filedump. Viel buiten de garantie periode maar deze programmeerfout zou zich pas openbaren na heel lang gebruik
De paarse gloed treedt op bij oververhitting van de cameramodule en dat gebeurt al vrij snel. Even in de koelkast of vriezer en het probleem is tijdelijk weg.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:32 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Eiser bewijst, dus jij moet bewijzen dat de camera defect niet door de val is ontstaan? Ik weet niet hoeveel technische kennis jij bezit maar dat word een lastige. Je kan je niet beroepen op andere camera defecten want die GSM zijn niet jou GSM.
staat in je voorwaarden van je garantiebewijs.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:39 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Hmm, die wettelijke bepaling ben ik nog nooit tegengekomen. Welk artikel kan ik het vinden?
weet ik, weet jij. Nu nog onomstotelijk bewijzen bij een rechtbank dat het niet ontstaan is bij de val.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De paarse gloed treedt op bij oververhitting van de cameramodule en dat gebeurt al vrij snel. Even in de koelkast of vriezer en het probleem is tijdelijk weg.
En hoe is dat dan een wettelijke bepaling?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:39 schreef trigt013 het volgende:
[..]
staat in je voorwaarden van je garantiebewijs.
Aannemelijk maken is voldoende. Onomstotelijk bewijzen is niet nodig.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:40 schreef trigt013 het volgende:
[..]
weet ik, weet jij. Nu nog onomstotelijk bewijzen bij een rechtbank dat het niet ontstaan is bij de val.
Dat zullen ze ook niet beweren. Ze zullen zeggen dat het scheurtje in het scherm kan verergeren tijdens de reparatie waardoor het display mogelijk ook vernieuwd moet worden. Ze wagen zich dus niet aan de reparatie.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:40 schreef trigt013 het volgende:
[..]
weet ik, weet jij. Nu nog onomstotelijk bewijzen bij een rechtbank dat het niet ontstaan is bij de val.
ondertekening van de garantiewoordwaarden maakt het een wettelijk contract.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:44 schreef Degodvader het volgende:
[..]
En hoe is dat dan een wettelijke bepaling?
niet in een civiele zaak.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:45 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Aannemelijk maken is voldoende. Onomstotelijk bewijzen is niet nodig.
Jij haalt een heel aantal dingen door elkaar. Bepalingen in garantievoorwaarden zijn per definitie niet wettelijk (logisch, want het staat niet in de wet). Wat je hier zegt is overigens ook complete nonsens.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:45 schreef trigt013 het volgende:
[..]
ondertekening van de garantiewoordwaarden maakt het een wettelijk contract.
Ja echt he. Hoe iemand zich zo voor schut durft te zetten gewoonquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:47 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Jij haalt een heel aantal dingen door elkaar. Bepalingen in garantievoorwaarden zijn per definitie niet wettelijk (logisch, want het staat niet in de wet). Wat je hier zegt is overigens ook complete nonsens.
Google-juristenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:25 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja echt he. Hoe iemand zich zo voor schut durft te zetten gewoon
Volgens mij staat dat er nou juist niet. Hooguit staat er dat defecten die het gevolg zijn van (bijvoorbeeld) vallen niet onder de garantie vallen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:09 schreef trigt013 het volgende:
Bij de GSM staat bijna altijd in garantievoorwaarden dat de garantie vervalt bij uiterlijke schade, lullig maar ze komen er bij weg want de schuiven daar gewoon alles onder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |