abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 maart 2015 @ 17:29:14 #201
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_150320722
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 17:28 schreef Morendo het volgende:

[..]

Op basis waarvan? :D
De persoonlijkheid van Joop : gelooft nog in luchtkastelen
RED ONS HENNIEGOD
pi_150320730
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 17:26 schreef Morendo het volgende:

[..]

Je wilt als club ook niet dat je beste werknemers gratis de deur uitlopen.
Dat is waar. Als we hem niet tot 2019 hadden vastgelegd zat hij waarschijnlijk al lang bij Barcelona of Bayern Munchen. :P
  donderdag 5 maart 2015 @ 17:30:09 #203
198365 Morendo
The Real Deal
pi_150320746
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 17:29 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Dat is waar. Als we hem niet tot 2019 hadden vastgelegd zat hij waarschijnlijk al lang bij Barcelona of Bayern Munchen. :P
Nou precies, daarom ligt een groeibriljantje als Bilal Ould-Chikh wel gewoon vast tot 2020.
Die Lebenslust bringt dich um.
  donderdag 5 maart 2015 @ 17:31:16 #204
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_150320781
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:42 schreef Ties02 het volgende:
Ik zou van Halst trouwens ook weer graag terug zien

Was wel goed met de bedrijfjes enzo, gladde babbelaar
zullen we wel weer nodig hebben

En een echte tukker uiteindelijk _O_
Goed idee, post dit op het forum. Oh wacht..
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_150320791
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2015 17:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Goed idee, post dit op het forum. Oh wacht..
:')
  donderdag 5 maart 2015 @ 17:41:43 #206
358523 IkStampOpTacos
pi_150321077
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 17:28 schreef RensAjacied het volgende:
Riemer van der Velde -> Joop Munsterman. Riemer mag dan misschien nog altijd de boel willen bepalen en irritant gedrag vertonen die man heeft het natuurlijk veel beter gedaan dan Joop.
Precies. Kampioenschap van Heerenveen destijds. Al die andere prijzen. Stadion vergroot dit dat alles.
-
pi_150321098
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2015 17:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Precies. Kampioenschap van Heerenveen destijds. Al die andere prijzen. Stadion vergroot dit dat alles.
Heeft de boel misschien wel wat netter achtergelaten.
  Redactie Sport donderdag 5 maart 2015 @ 17:43:01 #208
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150321108
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 17:26 schreef Sked het volgende:
Zou Schreuder niet ook per ongeluk een te lang contract hebben of is dat wel echt bewust?
Ik mag hopen dat het een foutje was.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 5 maart 2015 @ 17:44:00 #209
358523 IkStampOpTacos
pi_150321136
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 17:42 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Heeft de boel misschien wel wat netter achtergelaten.
Mja, het fundament staat wel goed en dan bedoel ik de mogelijkheden om te groeien. Vooral door het stadion.
-
  donderdag 5 maart 2015 @ 17:45:10 #210
198365 Morendo
The Real Deal
pi_150321172
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 17:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Mja, het fundament staat wel goed en dan bedoel ik de mogelijkheden om te groeien. Vooral door het stadion.
Nu nog de toeschouwers vinden die naar een middenmoter willen kijken. Gokje: dat zijn er geen 30.000.
pi_150321207
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 17:45 schreef Morendo het volgende:

[..]

Nu nog de toeschouwers vinden die naar een middenmoter willen kijken. Gokje: dat zijn er geen 30.000.
Heb je wel eens in de Duitse (om de hilarische vergelijking maar even te maken) 1e en 2e divisie gekeken hoeveel man daar zit?
pi_150321232
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 17:46 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Heb je wel eens in de Duitse (om de hilarische vergelijking maar even te maken) 1e en 2e divisie gekeken hoeveel man daar zit?
Maar dat is logisch, die vluchten massaal voor hun Duitse vrouwen.
BFF met GGMM
  donderdag 5 maart 2015 @ 17:48:22 #213
358523 IkStampOpTacos
pi_150321248
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 17:45 schreef Morendo het volgende:

[..]

Tering. Die obsessie over de Twentse supporters. :')
-
pi_150321296
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 17:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Tering. Die obsessie over de Twentse supporters. :')
Het is meer wishful thinking van heel veel mensen denk ik. Ik ga er vanuit dat het wel meevalt volgend seizoen. Tukkers zijn trouw volk.
  Forum Admin donderdag 5 maart 2015 @ 17:50:46 #215
35723 crew  GGMM
pi_150321304
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 17:50 schreef Ties02 het volgende:
Het is meer wishful thinking van heel veel mensen denk ik.
Waarom in godsnaam?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 5 maart 2015 @ 17:51:00 #216
198365 Morendo
The Real Deal
pi_150321310
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 17:46 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Dat is clubliefde ja.
pi_150321319
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 17:50 schreef GGMM het volgende:

[..]

Waarom in godsnaam?
Afgunst? Lees dit en vorige topic maar terug. Je ziet het genoeg.
  donderdag 5 maart 2015 @ 17:52:54 #218
198365 Morendo
The Real Deal
pi_150321353
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 17:51 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Afgunst? Lees dit en vorige topic maar terug. Je ziet het genoeg.
Inderdaad. Jullie hebben straks een mooi afbetaald eigen stadion.
pi_150321438
quote:
Joop Munsterman gidste FC Twente naar de top, maar in de laatste jaren heeft de inmiddels ex-voorzitter zichzelf voorbij gelopen. Hoewel hij niet meer in dienst is, is er nog wel sprake van een gevoel van verantwoordelijkheid.

Munsterman houdt zich bewust op de achtergrond, nu het financiële noodweer vol boven Enschede hangt. "Ik ben geen statutair directeur meer, dat is Gerald van den Belt. Ik ga hem niet voor de voeten lopen", aldus de ex-preses in TC/Tubantia. "Wie de baas is, is duidelijk. Dat is Van den Belt."

Ook met het toekomstige beleid bemoeit hij zich niet. "Daar gaat Aldo van der Laan (zijn opvolger, red.) over, daar wil ik me niet meer mee bemoeien. Ik ga niet meer praten namens Twente, dan gaat het te veel over het verleden, terwijl het nu over de toekomst moet gaan", aldus Munsterman, die wel bereikbaar is om als klankbord te fungeren. "Waar ik kan, help ik, dat is mijn taak."
Ipv klankbord heb ik liever dat je geldschieter wordt Jopie
  donderdag 5 maart 2015 @ 17:57:30 #220
198365 Morendo
The Real Deal
pi_150321472
Joop moet de politiek in. Minister van Financiën lijkt me wel wat.
pi_150321492
Is Joop per direct weg?
  donderdag 5 maart 2015 @ 17:58:35 #222
436595 Sked
Zonnestraal
pi_150321504
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2015 17:56 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Ipv klankbord heb ik liever dat je geldschieter wordt Jopie
Ofwel: Hij maakt er een teringbende van, vertrekt en doet nu of zijn neus bloedt
  donderdag 5 maart 2015 @ 18:00:25 #223
198365 Morendo
The Real Deal
pi_150321557
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 17:58 schreef Paxcon het volgende:
Is Joop per direct weg?
Nee, dat gaat gespreid over twee jaar.
pi_150321574
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 17:58 schreef Paxcon het volgende:
Is Joop per direct weg?
Goedemorgen Paxcon, na dit seizoen stopt ie (officieel) als voorzitter.
pi_150321588
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 17:58 schreef Sked het volgende:

[..]

Ofwel: Hij maakt er een teringbende van, vertrekt en doet nu of zijn neus bloedt
Ja, jammer.
pi_150321731
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 17:57 schreef Morendo het volgende:
Joop moet de politiek in. Minister van Financiën lijkt me wel wat.
Joop is optimistisch en ambitieus, precies wat dit land nodig heeft.
pi_150322411
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 18:01 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Goedemorgen Paxcon, na dit seizoen stopt ie (officieel) als voorzitter.
Ja maar waarom staat hierboven dan al ex-voorzitter
pi_150322507
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 18:29 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Ja maar waarom staat hierboven dan al ex-voorzitter
Misschien bedoelen ze zijn andere functie als directeur van het managementteam.. Die heeft ie per 1 januari neergelegd. Geen idee, het is ook maar voetbalprimeur dus door een of andere Stijn geschreven waarschijnlijk.
pi_150322531
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 18:32 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Misschien bedoelen ze zijn andere functie als directeur van het managementteam.. Die heeft ie per 1 januari neergelegd. Geen idee, het is ook maar voetbalprimeur dus door een of andere Stijn geschreven waarschijnlijk.
:D
  donderdag 5 maart 2015 @ 18:38:33 #231
198365 Morendo
The Real Deal
pi_150322686

Gelukkig scoort Joop buiten het veld nog wel.
pi_150322705
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2015 18:38 schreef Morendo het volgende:
[ afbeelding ]

Gelukkig scoort Joop buiten het veld nog wel.
Daar is niks mis mee inderdaad
pi_150323293
http://fctwente.blog.nl/wallace/2015/03/05/wat-ne-gedoe
quote:
Wat ‘ne gedoe

De website Marktplaats.nl was gistermiddag tijdelijk overbelast en niet bereikbaar. Wilden teveel ontstemde Twente-spupporters tegelijk hun gevallen godheid Joop t.e.a.b. te koop aanbieden?

Mensmensmensmens, wat maken we plotseling wat mee met die club. van ons. Niet op het veld. Daar gebeurt al maanden geen ene flikker meer. Gras wil er niet groeien en de plaggen modder die overal rondslingeren komen uit de skyboxen zeilen, waar de gedemoraliseerde milities van Munsterman zware slag leveren met nieuwlichters van de menselijke maat. De kaviaar komt van rechts binnen vliegen, de krokante bitterbal slaat vanaf de linkerzijde in. Achter de schermen, noemen ze dat. Tussen de coulissen van de club heeft jarenlang de vuige leugen geregeerd. Supporters werden herhaaldelijk met kruiwagens vol kluiten drek het geknakte riet in gejaagd. En wat genoten ze ervan! Zo was het ook wel weer.

De verdiensten van Munsterman tellen amper meer, de collectieve toorn heeft zich allang tegen hem gekeerd. Het is wat dat betreft net de voetballerij; je bent zo goed als je laatste wedstrijd. De man die in 2004 redding bracht, zal nu zelf van het leeggeruimde toneel moeten verdwijnen alvorens redding mogelijk wordt. Een zekere dichter heeft daar ooit iets over gezegd. Dat het verkeerd gaan kan. Verkeren kan?

Tegen NAC, de carnavalsploeg uit Breda die hier al mankend een punt pakte, hoorde ik iemand de discussie over een toekomstig standbeeld voor onze vermoeide president af doen met ‘ik neem een schep oet de beerputte, gooi die tussen Boschker en NKufo in, en steek er een stok in met een bord met JOOP erop!’ Dat ging er goed in bij de – schaarse – omstanders. Het vak was voor zeker 40% leeg. Je hoeft tegenwoordig niet meer te vrezen dat je tegen iemand op loopt en daardoor een klotsend deel van je bier verknooit. Een teken aan de wand, heette dat jongstleden zaterdag al. We hadden op dat moment drie punten meer dan we vrijdag aanstaande zullen hebben…

Zo gaat het nog harder naar de kelder op an. Dit is geen gifbekker maar een emmer. Soept vedan a’j veur Twente bunt! Kloppen de boeken na de competitie nog steeds niet, dan komen er bij een volgend meetmoment nog eens 3 strafpunten overheen. Of wel zes, want volgens mij valt die maatregel van de licentiecommissie te vergelijken met een niet betaalde acceptgiro voor een verkeersovertreding. Trapsgewijs betaal je vervolgens percentueel meer… Veilig zijn we deswege nog lang niet. Dat weet u zelf inmiddels ook. Het duurde even, maar ook de blinde Joop-dwepers zien langzamerhand in dat ze zelf ook gegokt en verloren hebben. Alweer. Kan weleens gebeuren, maar zo vaak? Mail de LOI voor een cursus Mensenkennis. Voortaan ook beter je verstand gebruiken. Ruiz, die maakte ons kampioen. Nu niet meteen een tattoo van die jongen laten zetten. Gebruik je verstand.

FC Twente heeft de primeur, menschen. We zijn de eerste club in de Eredivisie die strafpunten opgelegd en daadwerkelijk afgetrokken krijgt. Daar hebben we dan bijna 50 jaar over moeten doen. Op de radio zei de nieuwe sterke man tegen wil en dank Van der Laan er dit van: Ik schaam mij ervoor.’ Gelukkig niet voor zijn worsten, die zijn onveranderd goed te vretten. Voor de strafpunten? Dat zijn krokodillentranen. Hij moet zich schamen dat hij zolang de andere kant op gekeken heeft toen zijn nimmer maat houdende maat Munsterman het geld over de kling joeg. Dat hij de smoezen en de glasharde leugens om Joop’s bestwil zwijgend verexcuseerde. Dat hij Joop niet veel eerder een halt heeft toegeroepen. Desnoods hardhandig. Met de voeste. Multimiljonairs die onder het genot een glas en een sigaar met de toekomst van de club speculeren. En die naar buiten uit jaar in jaar uit mooi weer spelen naar de media. Die de eigenste, duurbetalende supporters met schampere sneren en ginnegapperijtjes vernederen tijdens streng gecensureerde supportersavonden… Dat is dan je club, dat zijn de mensen die je op handen draagt, die je vertrouwen moet… Waar je de kromgesappelde poten voor in het vuur steken wilt. Je kunt net zo goed in een boerderijtje op de gasbel van Henk Kamp in Noordoost Groningen gaan zitten. Stront ben je en blijf je, of dacht je van niet?

Tukkers, de meesten, zijn evenwel nog steeds nuchter. Als Munsterman voorzitter van De Haag of Utrecht was geweest had hij beter zijn baard kunnen laten staan en via Turkije een snelle vluchtroute richting Islamitische Staat uit kunnen stippelen. Aboe Broedkip Al Munsterhammed. Nu mag hij terugkomen voor de wedstrijden, zegt zijn vriend Aldo. Van mij mag dat ook, maar voor elke wedstrijd wel een ton aftikken bij de SSU. En daarna telkens die ezelsoren op je kop zetten, Vak P in en dan een liedje zingen, twee rondjes betalen en na afloop de boel aanvegen. Zoals in verre, vroeger tijden in de papierhal van Tubantia. De cirkel is rond, rijmelde Van Gaal al.

In de oorlog zat de kerk altijd vol, bezwoer mijn grootvader lang geleden regelmatig. De oorlog die FC Twente momenteel voert met de vuurrode cijfers en het morsdode voetbal, die strijd zorgt ervoor dat bange aanhangers van de zieltogende club zich aan van alles gaan vastklampen dat nog een beetje als ‘positief opbeurend’ uitgelegd zou kunnen worden. De nieuwe verlosser heet opeens Gerald ‘met een el ‘van de Belt. Zijn sterke quotes in de kraante geven de menschen weer moed voor de toekomst. Gerald was in zijn functie van Cambuur-directeur al eens te gast in de Veste en kreeg daar een krokante bitterbal met wedstrijdvlag-prikkertje gepresenteerd. Jézus, dacht ‘met een el’, waar doen ze dat van, al die vlagprikkertjes, dit neigt naar kapitaalvernietiging… de decadentie!

Die arme man is wel gewend aan opruimen en saneren, maar dat je meteen in het peilloze diepe – vol Fukushima zeewater – wordt gedonderd om de talloze feilen van je ondergedoken voorloper te gaan nuanceren… Niet te benijden en we moesten nog maar even afwachten of hij geen zinloze strijd gaat leveren, want we kunnen ook zomaar kapot gaan, natuurlijk. Het Ei van Ko is alweer gepeld. Zeer waarschijnlijk loopt Munsterman door al dit gedoe zijn standbeeld wel mis. Dat kun je sneu vinden, maar wie er zuiver naar kijkt kan niet anders concluderen. Voor het verdienen van een standbeeld is onkreukbare integriteit vereist. Of een uitzonderlijke loopbaan, een oeuvre in brons gegoten. Joop verdient hooguit een buste. “Ja, van zijn onderlijf!“ joelt de vrij algemene opinie.

Jammer, maar helemaal zonder aandacht gaan we Joop ook niet door de gewelven met de loeiende verwarmingsbuizen van De Veste weg laten glippen. Als burgemeester van onze al even berooide citystad hebben we hem nu zeker niet nodig, dan zitten we zo naast Almelo in de wachtkamer van de Stadsbank. Maar in de Haagse politiek valt er eventueel nog wel wat te ritselen. Joop Munsterman zou best een bruikbare vervanger van VVD-brompot Ivo Opstelten kunnen zijn, die de Kamer weer over een schimmige onderwereldse deal schijnt te hebben voorgelogen. Dat moet onze Joop echt veel beter kunnen!

Enige nadeel is misschien dat de Haagse politici het liefst tot het bitterste eind op hun pluche blijven plakken, waar Joop het liefst zo snel mogelijk de benen neemt wanneer de tegenwind hem in in de haarlokken blaast. Puntje waar nog aan gewerkt moet worden. Enfin, hij redt zich maar. Moet wel lukken toch? Next.

Wallace
Geweldig stukje proza weer
pi_150324418
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 16:38 schreef Tchock het volgende:

[..]

Gebrek aan concurrentie is nooit goed. Kijk naar Ajax tussen 2011 en vandaag, om te janken.
Ja, want Bayern kan er niks van zonder concurrentie.
pi_150325874
Kaartjes voor de beker zijn binnen, was nauwelijks meer iets vrij! Wordt een gezellige boel.
  donderdag 5 maart 2015 @ 20:07:11 #236
198365 Morendo
The Real Deal
pi_150325934
quote:
6s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:05 schreef Ties02 het volgende:
Kaartjes voor de beker zijn binnen, was nauwelijks meer iets vrij! Wordt een gezellige boel.
Geen spullen op het veld gooien graag.
pi_150325967
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:07 schreef Morendo het volgende:

[..]

Geen spullen op het veld gooien graag.
Bier?
pi_150326386
:')
Calibrations
pi_150327411
hahahahahahaa deel 181

echt een leuke TT

sportief dat drizzy hem laat staan :)
pi_150329458
quote:
6s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:05 schreef Ties02 het volgende:
hier ook binnen, korte kant 2e ring (boven Vak P) gisteren allemaal al vol dus maar vakje naar rechts (richting) middenlijn gegaan :s) lijkt inderdaad een gezellige boel te worden ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_150329975
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 19:59 schreef Moody het volgende:
Toch heb ik dit seizoen voor het eerst een lichte twijfel over het verlengen van mijn seizoenskaart.
Ik ga 'm ongetwijfeld wel weer verlengen, maar er knaagt ook wel iets. Voel me een beetje voor de gek gehouden ofzo. Lastig uit te leggen.
Ik kom even terug op een uitspraak van gisteren. Eigenlijk komt er nu een hele interessante periode aan die vergelijkbaar is met die van Feyenoord een paar jaar geleden. Terug naar de basis, veel jeugd en mouwen opstropen. Ik heb zo'n gevoel dat de komende 2 jaar beter/leuker worden dan de afgelopen 2 jaar. En tuurlijk ga ik mijn jaarkaart verlengen. What was I thinking :')

De huidige situatie past Twente beter dan de situatie van de afgelopen jaren. Ik denk ook dat de fans juist nu meer achter het team gaan staan.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_150330075
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:20 schreef Moody het volgende:

[..]

Ik kom even terug op een uitspraak van gisteren. Eigenlijk komt er nu een hele interessante periode aan die vergelijkbaar is met die van Feyenoord een paar jaar geleden. Terug naar de basis, veel jeugd en mouwen opstropen. Ik heb zo'n gevoel dat de komende 2 jaar beter/leuker worden dan de afgelopen 2 jaar. En tuurlijk ga ik mijn jaarkaart verlengen. What was I thinking :')

De huidige situatie past Twente beter dan de situatie van de afgelopen jaren. Ik denk ook dat de fans juist nu meer achter het team gaan staan.
Precies!
Dit gevoel merk ik bij steeds meer mensen om me heen, dat het uitvak voor morgen alweer bijna uitverkocht is zegt ook wel wat.

Twente boven alles _O_
pi_150330089
quote:

[..]

En Fred komt eraan. Net Feyenoord inderdaad.
pi_150330105
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Je vergeet El Ahmadi nog even
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 maart 2015 @ 21:24:06 #246
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_150330123
quote:

[..]

[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_150330142
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:23 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Je vergeet El Ahmadi nog even
Zou dat werkelijk?
pi_150330165
quote:

[..]

Fred is inderdaad een rasechte Feyenoorder.
'13 |
'14
pi_150330189
quote:
11s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Zou dat werkelijk?
Komt uit de Wesselerbrink hier in Enske, wil altijd nog terug naar de FC.
Heeft al aangekondigd te vertrekken als Fred ook gaat (nog niet waarheen uiteraard). Zou hem graag terugzien.
pi_150330202
quote:
11s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Zou dat werkelijk?
Het gerucht gaat dat Bruggink ook weer gaat voetballen.
'13 |
'14
pi_150330253
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:25 schreef Moody het volgende:

[..]

samen met Jantje toch?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_150330264
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:25 schreef Moody het volgende:

[..]

Mooie voetballer was dat.
pi_150330303
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:26 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

samen met Jantje toch?
Beide Jantjes. Ook die met die twijfelachtige achternaam.
'13 |
'14
pi_150330426
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:27 schreef Moody het volgende:

[..]

wat is er twijfelachtig aan Van Halst?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_150330488
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:30 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

wat is er twijfelachtig aan Van Halst?
Nee, die andere Jantje grapjas :P
'13 |
'14
pi_150330550
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:30 schreef Moody het volgende:

[..]

owja O-)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_150330563
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:30 schreef Moody het volgende:

[..]

Jeuring? VOH?
pi_150330767
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:32 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Jeuring? VOH?
VOH ja. Jonge, was mijn hint "twijfelachtige achternaam" niet duidelijk? :P
'13 |
'14
pi_150330849
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:35 schreef Moody het volgende:

[..]

VOH ja. Jonge, was mijn hint "twijfelachtige achternaam" niet duidelijk? :P
blijkbaar niet oO<
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 maart 2015 @ 21:40:57 #260
Rawr
pi_150331101
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:27 schreef Moody het volgende:

[..]

Best een vergezochte grap.
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_150331168
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Best een vergezochte grap.
Marsman. Dat is nog eens een vergezochte grap.
pi_150332129
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Marsman. Dat is nog eens een vergezochte grap.
pi_150332208
Ook geen Bilal erbij morgen...
pi_150338683
Lol die 4-1 van Ziyech tegen de Graafschap, ik moet gewoon weer lachen
  vrijdag 6 maart 2015 @ 00:01:02 #266
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_150338859
Ik ben wel benieuwd of wij Mokhtar kunnen behouden :{
pi_150338906
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:01 schreef Breekfast het volgende:
_O-
pi_150339021
quote:
Ik hoop voor jullie van niet. :D
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 maart 2015 @ 00:06:17 #269
Rawr
pi_150339031
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:01 schreef Ties02 het volgende:
Ook geen Bilal erbij morgen...
WAT :{ Dan moeten we godverdomme met Mokkie en Ryo starten...
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 maart 2015 @ 01:56:57 #271
Rawr
pi_150340942
quote:
Zolang Engelaar maar blijft :{
  vrijdag 6 maart 2015 @ 02:08:10 #272
436595 Sked
Zonnestraal
pi_150341017
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Zolang Engelaar maar blijft :{
Prima speler om een elftal omheen te bouwen

Alhoewel ik het vermoeden heb dat Engelaar ook niet slecht verdient en Twente hem liever kwijt dan rijk is
pi_150341792
ErikvHaren twitterde op vrijdag 06-03-2015 om 06:00:21 Opvallend: Erik ten Hag is serieus in beeld bij FC Twente. Zie De Telegraaf en telesport.nl. reageer retweet
pi_150341947
quote:
...

Erik ten Hag is desondanks serieus in beeld om het stokje komende zomer over te nemen als hoofdtrainer. De Haaksbergenaar (45) werkte na zijn voetbalcarrière al als hoofd jeugdopleidingen en assistent-coach in Enschede. Met Go Ahead Eagles promoveerde de trainer twee jaar geleden naar de eredivisie. Sinds 2013 is Ten Hag verantwoordelijk voor het belofteteam van Bayern München. De Duitse topclub wil zijn aflopende contract graag verlengen, maar de voormalig rechterhand van Fred Rutten gaf eerder al te kennen best open te staan voor een terugkeer naar Nederland als hoofdtrainer in de eredivisie.

Rutten wordt op zijn beurt in verband gebracht met de functie van technisch directeur in Enschede, nadat Cees Lok daarvan afzag en vertrok. FC Twente en de Wijchenaar zijn echter (nog) niet met elkaar in gesprek. Of de huidige trainer van Feyenoord überhaupt zit te wachten op zo'n snelle terugkeer bij zijn oude liefde, in die specifieke rol, valt te betwijfelen. De mogelijkheden die Rutten in Rotterdam mist om de nationale top te bereiken zijn in Enschede al helemaal weggevallen. Ook qua salaris als directeur zal hij niet meer dan 250.000 euro gaan verdienen moet hij in dat geval heel veel water bij de wijn doen. In het seizoen 2007/2008 werkte Rutten als hoofdtrainer bij FC Twente samen met zowel Ten Hag (assistent) als Schreuder (selectiespeler).

Schreuder heeft momenteel zijn handen vol aan de klus om FC Twente op sportief vlak weer enigszins te rehabiliteren. De coach hoopt van harte dat zijn spelers de financiële perikelen vanavond in Tilburg van zich af kunnen spelen. Dat is hard nodig, want in feite vergaarde FC Twente uit de laatste vijf wedstrijden (vier nederlagen en een gelijkspel) -2 punten. Bij een verliespartij dendert Willem II over de tukkers heen op de ranglijst en vindt de landskampioen van 2010 zich opeens terug in het rechterrijtje van de eredivisie.

We moeten het zien om te draaien , beseft Schreuder. Ik denk zelf niet in teleurstellingen. Ik denk in uitdagingen. Zo moeten we er allemaal instaan.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 08:16:56 #275
141482 Q.
JurassiQ
pi_150342116
Die prutser Schreuder vangt ACHT TON PER JAAR. Godverdomme, nu ben ik echt pissig.
For great justice!
pi_150342164
quote:
8s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 08:16 schreef Q. het volgende:
Die prutser Schreuder vangt ACHT TON PER JAAR. Godverdomme, nu ben ik echt pissig.
Contract voor 6 jaar, bijna 5 miljoen door de plee

Joop _O_
  Official ESF Kreviewer vrijdag 6 maart 2015 @ 08:54:51 #277
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_150342608
quote:
Kun je je toch niet voorstellen. Zo'n lang contract en dan zo'n salaris... En dat ook zonder wat voor ervaring dan ook.

Enige waar je nog op kunt hopen is dat hij zelf vertrekt, maar met 8 ton per jaar denk ik niet dat hij dat snel zal doen.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 08:58:18 #278
131800 Tarado
capô de fusca
pi_150342670
quote:
zo'n prutser is hij dan toch niet :)
  Forum Admin vrijdag 6 maart 2015 @ 09:03:09 #279
35723 crew  GGMM
pi_150342741

Hopen dat ze nu eindelijk eens gemotiveerd raken.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_150342882
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 09:03 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]

Hopen dat ze nu eindelijk eens gemotiveerd raken.
Haha oja jij vindt volgens mij dat Twente slechte spelers heeft en dat motivatie en inzet prima zijn. Heb je nog nooit gepost hier ook.
  Forum Admin vrijdag 6 maart 2015 @ 09:29:45 #281
35723 crew  GGMM
pi_150343173
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 09:14 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Haha oja jij vindt volgens mij dat Twente slechte spelers heeft en dat motivatie en inzet prima zijn. Heb je nog nooit gepost hier ook.
Niet per se dat de spelers van Twente slecht zijn, al zijn ze ook niet goed genoeg om top 3 te spelen, maar tactisch staat het ook totaal niet. Elke wedstrijd ziet er uit als los zand, er is geen lijn in te ontdekken. Zelfs met beperkte spelers zou je met een goede trainer redelijk kunnen presteren; zie Willem II, Cambuur, Zwolle.
Daarom is het extra onbegrijpelijk dat ze die vent voor zoveel jaar tegen zo'n salaris hebben vastgelegd. Zoiets doet Ajax nog niet met De Boer.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_150343231
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 09:29 schreef GGMM het volgende:

[..]

Niet per se dat de spelers van Twente slecht zijn, al zijn ze ook niet goed genoeg om top 3 te spelen, maar tactisch staat het ook totaal niet. Elke wedstrijd ziet er uit als los zand, er is geen lijn in te ontdekken. Zelfs met beperkte spelers zou je met een goede trainer redelijk kunnen presteren; zie Willem II, Cambuur, Zwolle.
Daarom is het extra onbegrijpelijk dat ze die vent voor zoveel jaar tegen zo'n salaris hebben vastgelegd. Zoiets doet Ajax nog niet met De Boer.
Grappig die teams die je noemt, naast redelijk verzorgd voetbal spatten die jongens van de 'passie, inzet en strijd'. Daarom presteren ze ook boven verwachting.
pi_150343238
In dat laatste geef ik je overigens helemaal gelijk
pi_150343257
quote:

[..]

Verschil is wel dat jullie jeugd geen klote voorstelt (noem mij 1 topper die is doorgebroken of zelfs in het eerste speelt) en Feyenoord die wel had.
blablablabla
  Forum Admin vrijdag 6 maart 2015 @ 09:33:38 #285
35723 crew  GGMM
pi_150343265
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 09:32 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Grappig die teams die je noemt, naast redelijk verzorgd voetbal spatten die jongens van de 'passie, inzet en strijd'. Daarom presteren ze ook boven verwachting.
Dat lijkt zo omdat alles lukt. Tuurlijk zien spelers er blijer en strijdbaarder uit als ze in een systeem spelen waarin hun kwaliteiten optimaal benut worden.

Je kan mij echt niet wijsmaken dat 'toevallig' de hele groep geen motivatie heeft. Dat is gewoon niet zo. Dat heeft andere redenen.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_150343288
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 09:33 schreef Elan het volgende:

[..]

Verschil is wel dat jullie jeugd geen klote voorstelt (noem mij 1 topper die is doorgebroken of zelfs in het eerste speelt) en Feyenoord die wel had.
Of onze jeugd geen klote voorstelt gaat nu blijken, voorheen zagen trainers en bestuurders de noodzaak er niet van in die gasten in te zetten. Met als uiterste Steve.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 09:34:44 #287
39793 Moody
el moody
pi_150343289
Ik zou Schreuder nog wel de kans geven. Twente creëert veel kansen per wedstrijd en met een betere spits zag dit seizoen er compleet anders uit. Gaat Ten Hag ervoor zorgen dat Castaignos goals gaat maken? Ben er bang voor.
'13 |
'14
pi_150343323
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 09:34 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Of onze jeugd geen klote voorstelt gaat nu blijken, voorheen zagen trainers en bestuurders de noodzaak er niet van in die gasten in te zetten. Met als uiterste Steve.
Schreuder probeerde het toch wel? Die Bonne of Borne is dat wat.
blablablabla
  vrijdag 6 maart 2015 @ 09:38:28 #289
39793 Moody
el moody
pi_150343359
quote:

[..]

Geen top idd en dat pretenderen ze ook niet. Alle toppers gaan naar of spelen bij Ajax of Feyenoord. Maar Twente heeft toch wel wat bruikbare eredivisiespelers opgeleid de laatste jaren, zoals recentelijk o.a. Chery.
'13 |
'14
pi_150343392
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 09:38 schreef Moody het volgende:

[..]

Geen top idd en dat pretenderen ze ook niet. Alle toppers gaan of spelen bij Ajax of Feyenoord. Maar Twente heeft toch wel wat bruikbare eredivisiespelers opgeleid de laatste jaren, zoals recentelijk o.a. Chery.
Oh vandaar dat Fred hem naar Feyenoord wilde halen.
blablablabla
  Forum Admin vrijdag 6 maart 2015 @ 09:41:34 #291
35723 crew  GGMM
pi_150343419
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 09:38 schreef Moody het volgende:

[..]

Geen top idd en dat pretenderen ze ook niet. Alle toppers gaan naar of spelen bij Ajax of Feyenoord. Maar Twente heeft toch wel wat bruikbare eredivisiespelers opgeleid de laatste jaren, zoals recentelijk o.a. Chery.
Chery is weggestuurd uit jullie jeugd naar Emmen omdat hij niet goed genoeg was. Nu breekt hij uiteindelijk via een andere weg alsnog door.

Maar om dat nu als voorbeeld te noemen van een jeugdproduct van Twente, meh.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_150343436
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 09:41 schreef GGMM het volgende:

[..]

Chery is weggestuurd uit jullie jeugd naar Emmen omdat hij niet goed genoeg was. Nu breekt hij uiteindelijk via een andere weg alsnog door.

Ze lopen er dus wel nu ze nog behouden.
blablablabla
  vrijdag 6 maart 2015 @ 09:43:50 #293
39793 Moody
el moody
pi_150343450
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 09:41 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik ben de eerste die toegeeft dat het niet geweldig is in de jeugd van Twente :)
Maar om het helemaal af te schilderen als poepzootje gaat me ook te ver. Berghuis, ook leuk spelertje.
'13 |
'14
  Forum Admin vrijdag 6 maart 2015 @ 09:44:06 #294
35723 crew  GGMM
pi_150343454
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 09:42 schreef Elan het volgende:

[..]

Ze lopen er dus wel nu ze nog behouden.
Deze liep er toevallig, maar zie eerlijk gezegd maar weinig spelers die vanuit de jeugd van Twente in het eerste elftal van Twente gaan spelen om daar een vaste waarde te zijn.

Maar wie weet verandert dat nu er minder spelers aangetrokken kunnen worden idd.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 09:43 schreef Moody het volgende:
Maar om het helemaal af te schilderen als poepzootje gaat me ook te ver.
Dat zeg ik ook niet. :)
Denk alleen niet dat het goed genoeg is om volledig op te teren zoals Feyenoord dat deed. Feyenoord had ook seizoenen dat het met die jeugd gewoon 11e eindigde. Twente zal wel iets verder terug gaan zakken als ze niet ook slim spelers aantrekken. Het beste waar je op kan hopen is dat de financiële ellende niet zo groot is dat je geen spelers meer kan aantrekken, maar verschil met jullie en Feyenoord is ook dat Feyenoord nog nooit punten in mindering heeft gehad, ondanks de financiële wanorde daar.

[ Bericht 42% gewijzigd door GGMM op 06-03-2015 09:50:17 ]
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_150343634
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 09:44 schreef GGMM het volgende:

[..]

Deze liep er toevallig, maar zie eerlijk gezegd maar weinig spelers die vanuit de jeugd van Twente in het eerste elftal van Twente gaan spelen om daar een vaste waarde te zijn.

Maar wie weet verandert dat nu er minder spelers aangetrokken kunnen worden idd.
Klopt, en de regio waar ze in vissen is natuurlijk enorm beperkt.
Zeker als je niet de status van een Ajax of Feyenoord hebt in jouw regio maar gewoon die van een modale provincieclub.
Kunnen potentiële jeugdspelers net zo goed naar een Heracles of Eagles gaan, of zelfs Zwolle.
blablablabla
  Official ESF Kreviewer vrijdag 6 maart 2015 @ 09:55:39 #296
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_150343768
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 09:44 schreef GGMM het volgende:

maar verschil met jullie en Feyenoord is ook dat Feyenoord nog nooit punten in mindering heeft gehad, ondanks de financiële wanorde daar.
Ja, ze wilden Twente wel heel graag puntenaftrek geven. Er zijn zat clubs die er financieel slecht voor hebben gestaan/staan die dat niet krijgen.

Overigens ken ik iemand die bij de jeugd van Twente werkt en er zitten wel wat spelers aan te komen op korte termijn.
De jeugd is niet zo slecht, maar met de trainers van de afgelopen jaren hebben ze ook weinig kans gehad.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 09:59:23 #297
131800 Tarado
capô de fusca
pi_150343847
quote:

[..]

toppers zie je bij Feyenoord ook niet, kan je nagaan als dat de beste jeugdopleiding van NL is.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 10:03:41 #298
131800 Tarado
capô de fusca
pi_150343927
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 09:55 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ja, ze wilden Twente wel heel graag puntenaftrek geven. Er zijn zat clubs die er financieel slecht voor hebben gestaan/staan die dat niet krijgen.

Overigens ken ik iemand die bij de jeugd van Twente werkt en er zitten wel wat spelers aan te komen op korte termijn.
De jeugd is niet zo slecht, maar met de trainers van de afgelopen jaren hebben ze ook weinig kans gehad.
Beetje overdreven, je moet het gewoon bont maken wil je aftrek krijgen, als je met de KNVB een plan van aanpak overeen komt moet je je er wel aanhouden, denken dat het jouw club niet overkomt is de zoveelste blijk van misplaatste arrogantie.
pi_150343935
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 09:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

toppers zie je bij Feyenoord ook niet, kan je nagaan als dat de beste jeugdopleiding van NL is.
Voor Nederlandse begrippen wel.
blablablabla
pi_150343937
Trouwens word ik ook een beetje moe van die hype omtrent de Feyenoord jeugd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')