quote:FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.
Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.
Per seizoen 2011/12 werd Co Adriaanse Manager Technische Zaken. Alfred Schreuder, Boudewijn Pahlplatz en Youri Mulder werden de assistent-trainers van het eerste elftal.
Openingspost is hier terug te vindenquote:1 Marsman, Nick (NED) Keeper
20 Stevens, Sonny (NED) Keeper
2 Martina, Cuco (NED) Verdediger
3 Bjelland, Andreas (DEN) Verdediger
4 Darryl Lachman (NED) Verdediger
5 Schilder, Robert (NED) Verdediger
15 Koppers, Dico (NED) Verdediger
16 Breukers, Tim (NED) Verdediger
17 Bengtsson, Rasmus (ZWE) Verdediger
23 Andersen, Joachim (DEN) Verdediger
8 Ebecilio, Kyle (NED) Middenvelder
10 Ziyech, Hakim (NED) Middenvelder
19 Eghan, Shadrach (GHA) Middenvelder
21 Gutiérrez, Felipe (CHL) Middenvelder
22 Mokotjo, Kamohelo (ZAF) Middenvelder
24 Engelaar, Orlando (NED) Middenvelder
26 Tapia, Renato (PER) Middenvelder
7 Mokhtar, Youness (NED) Aanvaller
9 Børven, Torgeir (NOR) Aanvaller
11 Corona, Jesús Manuel (MEX) Aanvaller
14 Miyaichi, Ryo (JAP) Aanvaller
25 Ould-Chikh, Bilal (NED) Aanvaller
26 Zschusschen, Felitciano (NED) Aanvaller
30 Castaignos, Luc (NED) Aanvaller
33 Kusk, Kasper (DEN) Aanvaller
Schreuder weet ook wel dat als hij vertrekt bij Twente hij nergens serieus wordt genomen, dus hij heeft het geld van ontslag hard nodigquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heeft een paar evaluatiemomenten in z'n contract dacht ik, daarnaast kan ie altijd de eer aan zichzelf houden (lijkt me overigens sterk)
Gaat ie maar lekker de jeugd doen met Jansen ofzoquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Schreuder weet ook wel dat als hij vertrekt bij Twente hij nergens serieus wordt genomen, dus hij heeft het geld van ontslag hard nodig
Die regel bestaat al 100 jaar niet meer.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dan mag ik de nieuwe openen
ongeschreven regel
Ik denk dat jij wel de laatste bent die over regels mee kan praten aangezien je onlangs een flinke ban hebt gekregenquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die regel bestaat al 100 jaar niet meer.
Hoho, in dit topic pas 97 jaar.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die regel bestaat al 100 jaar niet meer.
Drizzt is madquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:47 schreef GGMM het volgende:
Waarom wordt m'n TT gewijzigd?Was niks mis mee.
Die was onterecht.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel de laatste bent die over regels mee kan praten aangezien je onlangs een flinke ban hebt gekregen
Dit was mijn TT niet, ik had een leuke originele TT die om voor mij onbekende redenen is gewijzigd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:51 schreef Sked het volgende:
Matige TT wel trouwens, kon je niks origineels bedenken?
Dat weet ik, daarom was mijn post ook niet voor jou.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit was mijn TT niet, ik had een leuke originele TT die om voor mij onbekende redenen is gewijzigd.
Je mist vier g's.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:51 schreef Ties02 het volgende:
Ik had persoonlijk deze songtekst klaarstaan als TT:
Ga huilen, ik zie in geen enkel ander clubtopic van die schijtlollige kut TT'squote:Op donderdag 5 maart 2015 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Ron, waarom is mijn TT gewijzigd??
Nee.quote:
Dus?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:54 schreef Ties02 het volgende:
ik zie in geen enkel ander clubtopic van die schijtlollige kut TT's
Niemand mag je.quote:
Dolgraagquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:55 schreef tompsv18 het volgende:
Zullen we het weer even over de mooie club FC Twente hebben
Gast ga dit lekker ergens anders doen of DM drizztquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al gedaan.
Ontopic nu weer.
Mijn TT; waar is hij?
3-1 voor Willem IIquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dolgraag
Morgen Willem II uit, wordt lastig
Ik heb het al in het feedback-topic gemeld.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Gast ga dit lekker ergens anders doen of DM drizzt
Naah FCT ovetleeft het wel.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:57 schreef Leonos het volgende:
Ik mag GGMM wel
Hihi, -3.
Zal het binnen 5 jaar helemaal klaar zijn met Twente?
Opzich zullen weinig mensen die club missen.
wat was het?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Ron, waarom is mijn TT gewijzigd??
wees blijquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Kutzooi, spelen morgen al zie ik nu.Net als ik nachtdienst heb natuurlijk.
Ach, je zal toch niks missenquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ook al win je, win je niks.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Als we nou een zes punten duel speelden...quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:03 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ook al win je, win je niks.
Niks te missen dus
Die komen er vast wel als we morgen verliezen en Grunn, Utreg en Excelsior goede zaken doenquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als we nou een zes punten duel speelden...
Als je kijkt naar de ranglijst is dit morgen een zes punten duel.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die komen er vast wel als we morgen verliezen en Grunn, Utreg en Excelsior goede zaken doen
Gemengde gevoels nu bij die kerel... hij heeft ons uit de put getrokken en ons er 10 jaar later weer in geflikkerdquote:
Niet enkel Joop's werk was dat na 2003quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gemengde gevoels nu bij die kerel... hij heeft ons uit de put getrokken en ons er 10 jaar later weer in geflikkerd
quote:In 2002 trad hij als technisch directeur toe tot de directie van FC Twente, als opvolger van Jaap Uilenberg. Nadat Twente in 2003 een faillissement boven het hoofd hing, leidde Plageman een omvangrijk saneringsplan dat de club in korte tijd financieel gezond maakte. In 2006 keerde Plageman Twente de rug toe omdat hij zich niet kon vinden in de ambitieuze plannen van Twente-voorzitter Joop Munsterman en commercieel directeur Jan van Halst. Hij werd opgevolgd door Fred Rutten, die het trainerschap ging combineren met de functie van technisch directeur.
Ook jij mist 4 g's.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn oog viel op Ties z'n post en dat is nu de TT.
Je bent zelf 4 g's.quote:
twitter:twentefans twitterde op donderdag 05-03-2015 om 14:25:16Ook sportieve tegenslag FC Twente, Corona geblesseerd geraakt #FCTwente: http://t.co/QVobVdziAH http://t.co/SJPpmvl7bL reageer retweet
Ja godverdomme... ALLES moet ook maar meteen tegenzitten hequote:Op donderdag 5 maart 2015 14:28 schreef Ties02 het volgende:
twitter:twentefans twitterde op donderdag 05-03-2015 om 14:25:16Ook sportieve tegenslag FC Twente, Corona geblesseerd geraakt #FCTwente: http://t.co/QVobVdziAH http://t.co/SJPpmvl7bL reageer retweet
Ik heb Twente altijd wel een leuke club gevonden, met spelers als Thoresen. Ook de opmars vond ik leuk, maar toen Joop M. vond dat Twente ook spelers bij kleinere clubs voor een appel en een ei weg mocht halen, werd het al minder. Het huidige team is kleurloos en niet aansprekend.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:57 schreef Leonos het volgende:
Zal het binnen 5 jaar helemaal klaar zijn met Twente?
Opzich zullen weinig mensen die club missen.
Fuck, hoop niet te zwaar geblesseerd. Dat is er 1 die wij gaan overnemen in de zomer.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:28 schreef Ties02 het volgende:
Lekker voor jequote:Op donderdag 5 maart 2015 14:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja godverdomme... ALLES moet ook maar meteen tegenzitten he
Je hebt die ouwe Kuijt al en mislukte Guidetti.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fuck, hoop niet te zwaar geblesseerd. Dat is er 1 die wij gaan overnemen in de zomer.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:34 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik heb Twente altijd wel een leuke club gevonden, met spelers als Thoresen. Ook de opmars vond ik leuk, maar toen Joop M. vond dat Twente ook spelers bij kleinere clubs voor een appel en een ei weg mocht halen, werd het al minder. Het huidige team is kleurloos en niet aansprekend.
Hopelijk breken er weer betere tijden aan, want Twente hoort er bij
De centen zijn al een paar jaar op. Vandaar dat we in de zomer bij Twente komen shoppen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:36 schreef Leonos het volgende:
[..]
Je hebt die ouwe Kuijt al en mislukte Guidetti.
Denk dat de centen wel op zijn?
quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fuck, hoop niet te zwaar geblesseerd. Dat is er 1 die wij gaan overnemen in de zomer.
quote:
Hier zit wat opgekropte frustratie merk ikquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De centen zijn al een paar jaar op. Vandaar dat we in de zomer bij Twente komen shoppen.
Je mag Mokhtar en Schilder wel op komen halen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De centen zijn al een paar jaar op. Vandaar dat we in de zomer bij Twente komen shoppen.
Geen frustratie, handelsgeest.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hier zit wat opgekropte frustratie merk ik
VOC-mentaliteit, ditdatalles.quote:
Als jij het voor elk krijgt om van hun beiden een dvd te maken met meer dan 30 minuten goede (unieke) acties. Dan hebben we een deal.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je mag Mokhtar en Schilder wel op komen halen.
Schilder uit z'n jongere jaren (geen idee wat ie toen kon) en Mokkie in een PEC-shirt, maar we lullen het wel zo om dat dat het 3e shirt van Twente was.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als jij het voor elk krijgt om van hun beiden een dvd te maken met meer dan 30 minuten goede (unieke) acties. Dan hebben we een deal.
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat een aantal mensen ook gewoon wachten met instappen, totdat er iemand als Van Halst bijkomt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:42 schreef Ties02 het volgende:
Ik zou van Halst trouwens ook weer graag terug zien
Was wel goed met de bedrijfjes enzo, gladde babbelaar
zullen we wel weer nodig hebben
En een echte tukker uiteindelijk
Sarcastisch mag ook toch hopen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:42 schreef Ties02 het volgende:
Ik zou van Halst trouwens ook weer graag terug zien
Was wel goed met de bedrijfjes enzo, gladde babbelaar
zullen we wel weer nodig hebben
En een echte tukker uiteindelijk
Neequote:Op donderdag 5 maart 2015 15:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Sarcastisch mag ook toch hopen?
Toen kwam Koeman, die gooide alle dingen weer om.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:46 schreef Smoofie het volgende:
Het ging mis toen FCT Feyenoord wilde vervangen.
Van Geel bedoel jequote:Op donderdag 5 maart 2015 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen kwam Koeman, die gooide alle dingen weer om.
xDquote:Op donderdag 5 maart 2015 15:57 schreef Caland het volgende:
Misschien kan Van Halst op zijn piero uitleggen waar het precies mis is gegaan bij Twente.
En kijk, hup, tak, hier gingen ze weer een lening aan. Zie je, tats, hier zo.
Vervang Van Halst voor Rutten. Stop de tijd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:00 schreef GGMM het volgende:
Grappig dat Val Halst nu opeens wel weer welkom is.
Toen hij de club uitgewerkt werd vond niemand het echt erg.
Grappig hoe jij weer onzin loopt te verkondigen trouwens:quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:00 schreef GGMM het volgende:
Grappig dat Val Halst nu opeens wel weer welkom is.
Toen hij de club uitgewerkt werd vond niemand het echt erg.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:17 schreef tcr het volgende:
[..]
bron: http://www.nu.nl/sport/26(...)trek-bij-twente.html
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:27 schreef Kreator het volgende:
Jammer. Vond dat echt een goede manager voor Twente.
quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:01 schreef DaDude1987 het volgende:
Spannend...
Van Hals weg, jammer, vond hem echt een goede.
Twente moet verdedigend wat aankopen gaan doen...ik verwacht wel nog iets
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:14 schreef Ties02 het volgende:
Weet niet wat ik daarvan moet geloven, zou jammer zijn als het zo zijn gebeurd
Vond Jan het altijd goed doen (ook in de media)
Haha ook echt helemaal lopen zoeken naar berichten uit 2011.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Grappig hoe jij weer onzin loopt te verkondigen trouwens:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Haha ja, want dat is de periode dat ie er uit werd gewerkt!quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha ook echt helemaal lopen zoeken naar berichten uit 2011.
GGMM zit hier puur om te trollen. Niets meer, niets minder. Gewoon negeren, dan verdwijnt hij vanzelf wel weer naar het topic met de andere succes-supporters.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:13 schreef Ties02 het volgende:
Grappig hoe jij weer onzin loopt te verkondigen trouwens:
Joh.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:17 schreef Ties02 het volgende:
Haha ja, want dat is de periode dat ie er uit werd gewerkt!
Nee totaal niet, je hebt 5 berichten gevonden, het is wat.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:17 schreef Ties02 het volgende:
Even schrikken natuurlijk dat iemand je een keer pakt op je gelul.
Nee joh.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:18 schreef Kreator het volgende:
Gewoon negeren, dan verdwijnt hij vanzelf
Meer woorden zijn er door Twente supporters (die er overigens niet in overvloed zijn op FOK!) niet aan vuil gemaakt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee totaal niet, je hebt 5 berichten gevonden, het is wat.
Wel aandoenlijk dat je zo je best doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |