Ach, Ould-Chikh kan op zijn plek. Zetten we Kusk (dat supertalent ja) wel op links, waar hij hoort.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:21 schreef Sked het volgende:
[..]
In het sportjournaal gisteren werd volgens mij gezegd van Doyen
Supertalent? Wie heeft je dat wijsgemaakt?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, Ould-Chikh kan op zijn plek. Zetten we Kusk (dat supertalent ja) wel op links, waar hij hoort.
Ik beproefde enig sarcasmequote:Op donderdag 5 maart 2015 13:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Supertalent? Wie heeft je dat wijsgemaakt?
Onzin.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:21 schreef Sked het volgende:
[..]
In het sportjournaal gisteren werd volgens mij gezegd van Doyen
Dat zijn nog eens tekstenquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kusk is de beste speler van de Eredivisie.
quote:
Goeie vraag om nu al te stellenquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:35 schreef Smoofie het volgende:
Hoeveel supporters heeft FCT nu verloren?
Dat was Gutiérrezquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh wacht even... Corona kon dankzij een schimmig gebeuren op Cyprus oid naar Twente komen.
Net zoveel als je moeder klanten heeftquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:35 schreef Smoofie het volgende:
Hoeveel supporters heeft FCT nu verloren?
Ik denk dat je het pas echt kan zeggen na volgend seizoen, mits Twente dan echt een club in de marge isquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goeie vraag om nu al te stellen
Dat weten we over een tijd pas, als de seizoenskaarten verlengd worden.
Twente is een grote regio, als mensen zich weer met de club kunnen identificeren (zoals eerst, nuchterheid, eerlijkheid) dan trekt dat wel aan maar ik herhaal, dan moet die trainer eruit en ander voetbal worden gespeeldquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk dat je het pas echt kan zeggen na volgend seizoen, mits Twente dan echt een club in de marge is
Nou nou nou...quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat was Gutiérrezwat ben jij toch ook een faalhaas
Doe eens normaal man.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Net zoveel als je moeder klanten heeft
quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat was Gutiérrezwat ben jij toch ook een faalhaas
Je maakt een zeer geïrriteerde indruk op mij.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Net zoveel als je moeder klanten heeft
En wie gaat exit Schreuder betalen dan?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Twente is een grote regio, als mensen zich weer met de club kunnen identificeren (zoals eerst, nuchterheid, eerlijkheid) dan trekt dat wel aan maar ik herhaal, dan moet die trainer eruit en ander voetbal worden gespeeld
Kan kloppen, ben al een week ziekquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Je maakt een zeer geïrriteerde indruk op mij.
Heeft een paar evaluatiemomenten in z'n contract dacht ik, daarnaast kan ie altijd de eer aan zichzelf houden (lijkt me overigens sterk)quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:44 schreef Sked het volgende:
[..]
En wie gaat exit Schreuder betalen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |