quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oei.
Volgens mij gaat het niet zo goed met Twente.
Misschien kunnen jullie de grond onder het stadion en de parking verkopen?
Goed was ie he?quote:
Bedankt dat een echte, originele grap nog gewaardeerd wordtquote:
Ik hoop dat Wilfred hem eens flink aan de tand gaat voelenquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:15 schreef hafcfan het volgende:
Ben benieuwd hoe Johan zijn vriendje nu nog wil beschermen.
Waanzinquote:"De totale salariskosten (spelers, directie, werknemers) overtroffen in het seizoen 2012/13 voor het eerst die van PSV. Vanuit de Grolsch Veste zoefde 33,6 miljoen euro naar individuele bankrekeningen."
pagina's gebruikenquote:Op donderdag 5 maart 2015 08:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die grap is op de vorige pagina's al gemaakt, Hans
Echt hè.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Inderdaad niet 1 grote pagina gebruiken
Ja maakt het natuurlijk niet minder pijnlijkquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat van Fernandes was ook al lang bekend. Alles wordt nu nog weer even gerecycled.![]()
Klopt, maar als ze echt willen doorpakken moet ook de hele TS vervangen worden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Alle dure kearls eruit en helemaal opnieuw beginnen. Verwachtingen voor de komende seizoenen tempereren en tevreden zijn met een zesde plaats.
Ik zie er eigenlijk wel naar uit.
Je denkt zesde te kunnen worden als je nu spelers gaat verkopen en geen geld hebt om wat terug te kopen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Alle dure kearls eruit en helemaal opnieuw beginnen. Verwachtingen voor de komende seizoenen tempereren en tevreden zijn met een zesde plaats.
Ik zie er eigenlijk wel naar uit.
Die wordt aan het einde van het seizoen ook vervangen he.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Klopt, maar als ze echt willen doorpakken moet ook de hele TS vervangen worden.
Bron?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Die wordt aan het einde van het seizoen ook vervangen he.
Door die dure spelers te verkopen komt er weer geld vrij hequote:Op donderdag 5 maart 2015 13:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Je denkt zesde te kunnen worden als je nu spelers gaat verkopen en geen geld hebt om wat terug te kopen?
Was die nou van Joop en Aldo of van Doyen? Ik weet het ook niet meerquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:16 schreef Ties02 het volgende:
Corona zul je moeten verkopen ben ik bang
In het sportjournaal gisteren werd volgens mij gezegd van Doyenquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was die nou van Joop en Aldo of van Doyen? Ik weet het ook niet meer![]()
Ach, Ould-Chikh kan op zijn plek. Zetten we Kusk (dat supertalent ja) wel op links, waar hij hoort.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:21 schreef Sked het volgende:
[..]
In het sportjournaal gisteren werd volgens mij gezegd van Doyen
Supertalent? Wie heeft je dat wijsgemaakt?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, Ould-Chikh kan op zijn plek. Zetten we Kusk (dat supertalent ja) wel op links, waar hij hoort.
Ik beproefde enig sarcasmequote:Op donderdag 5 maart 2015 13:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Supertalent? Wie heeft je dat wijsgemaakt?
Onzin.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:21 schreef Sked het volgende:
[..]
In het sportjournaal gisteren werd volgens mij gezegd van Doyen
Dat zijn nog eens tekstenquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kusk is de beste speler van de Eredivisie.
quote:
Goeie vraag om nu al te stellenquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:35 schreef Smoofie het volgende:
Hoeveel supporters heeft FCT nu verloren?
Dat was Gutiérrezquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh wacht even... Corona kon dankzij een schimmig gebeuren op Cyprus oid naar Twente komen.
Net zoveel als je moeder klanten heeftquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:35 schreef Smoofie het volgende:
Hoeveel supporters heeft FCT nu verloren?
Ik denk dat je het pas echt kan zeggen na volgend seizoen, mits Twente dan echt een club in de marge isquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goeie vraag om nu al te stellen
Dat weten we over een tijd pas, als de seizoenskaarten verlengd worden.
Twente is een grote regio, als mensen zich weer met de club kunnen identificeren (zoals eerst, nuchterheid, eerlijkheid) dan trekt dat wel aan maar ik herhaal, dan moet die trainer eruit en ander voetbal worden gespeeldquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk dat je het pas echt kan zeggen na volgend seizoen, mits Twente dan echt een club in de marge is
Nou nou nou...quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat was Gutiérrezwat ben jij toch ook een faalhaas
Doe eens normaal man.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Net zoveel als je moeder klanten heeft
quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat was Gutiérrezwat ben jij toch ook een faalhaas
Je maakt een zeer geïrriteerde indruk op mij.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Net zoveel als je moeder klanten heeft
En wie gaat exit Schreuder betalen dan?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Twente is een grote regio, als mensen zich weer met de club kunnen identificeren (zoals eerst, nuchterheid, eerlijkheid) dan trekt dat wel aan maar ik herhaal, dan moet die trainer eruit en ander voetbal worden gespeeld
Kan kloppen, ben al een week ziekquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Je maakt een zeer geïrriteerde indruk op mij.
Heeft een paar evaluatiemomenten in z'n contract dacht ik, daarnaast kan ie altijd de eer aan zichzelf houden (lijkt me overigens sterk)quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:44 schreef Sked het volgende:
[..]
En wie gaat exit Schreuder betalen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |